نظر سنجی هفت + پوستر اصلی و انونس فیلم جدایی نادر از سیمین

دوستان در نظر سنجی سایت برنامه هفت شر کت کنید


                                  

                                                   لینک نظر سنجی




دانلود انونس فیلم جدایی نادر از سیمین 


                                                                           لینک دانلود


ویژه برنامه شبکه ۳

سلام دوستان  

احتمال داره که امشب آقای حسینی و اصغر فرهادی مهمانان ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه با اجرای فرزاد حسنی باشند. البته هنوز حضورشون قطعی نیست .  

امشب حواستون به شبکه سه باشه !

۳ ویدئو از حوالی اتوبان / سوت پایان / همین یک ساعت پیش

دوستان نازنین نوروز بهانه ای شد که به عنوان یک هدیه در اخرین روز از سال 89 و دهه 80 سه ویدئو متفاوت و در این پست بگذارم  امیدوارم خوشتون بیاد و در سال 90 هم با این وبلاگ همراه باشید .


با ارزوی سال خوش برای شما


تیزری از فیلم 30 دقیقه ای همین یک ساعت پیش با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان


                                                        لینک دانلود




کلیپی از فیلم سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی با بازی شهاب حسینی


                                                        لینک دانلود



قسمتی از فیلم حوالی اتوبان با بازی شهاب حسینی و گلچهره سجادیه


                                                        لینک دانلود

تبریک سال نو

سلام.  

سال نو پیشاپیش مبارک.  

برای همه دوستان ، آقای حسینی و خانواده محترمشون سالی پر برکت ، پر از اتفاقات خوب ، خبر های خوب ، شادی ، سلامتی ، موفقیت و آرامش آرزو میکنم.

امیدوارم سالی که پیش رو داریم سالی به یاد موندنی برای همه باشه  و حمایت های شما دوستان عزیز رو بیش از پیش داشته باشیم.   

بهترین های سینمای ایران در سال 1389 به انتخاب سی نت معرفی شدند


بهترین های سینمای ایران در سال 1389 به انتخاب سی نت معرفی شدند

مجله سی نت:   به گزارش سی نت، هیات داوری هفت نفره شامل فرهاد خالدار، احمد شاهوند، سیدرضا صائمی، نیوشا صدر، سیده مریم مطلب پور، حامد مقدم و امیررضا نوری پرتو بهترین های سینمای ایران در سال 1389 را از میان فیلم های اکران شده انتخاب کردند. در بخش بهترین فیلم، "پرسه در مه" با قاطعیت بهترین فیلم سال شناخته شد و "طلا و مس" در رقابتی نزدیک با "هفت دقیقه تا پاییز" عنوان دومین فیلم سال را از آن خود کرد.

در بخش بهترین کارگردانی، بهرام توکلی بهترین کارگردان شناخته شد و حسن فتحی با 2 امتیاز اختلاف در رده دوم ایستاد. علیرضا امینی و عبدالرضا کاهانی هم مشترکا سوم شدند.

در بخش بهترین فیلمنامه، "طلا و مس" در رقابتی بسیار نزدیک با "کیفر" عنوان بهترین فیلمنامه سال را از آن خود کرد و فیلمنامه "هفت دقیقه تا پاییز" هم سوم شد.

در بخش های بازیگری شهاب حسینی برای بازی در "پرسه در مه" با قاطعیت بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و مهدی هاشمی (هیچ) و محسن طنابنده (هفت دقیقه تا پاییز) به ترتیب دوم و سوم شدند.

نگار جواهریان برای بازی در "طلا و مس" بهترین بازیگر سال شد و هدیه تهرانی (هفت دقیقه تا پاییز) و لیلا حاتمی (پرسه در مه) در رده های بعدی قرار گرفتند.

هدایت هاشمی برای بازی در "لطفا مزاحم نشوید" با قاطعیت بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و حامد بهداد برای بازی در "هفت دقیقه تا پاییز" در رقابتی بسیار نزدیک با مهران احمدی (هیچ) به عنوان دومین بازیگر نقش مکمل سال دست یافت.

گلچهره سجادیه هم برای بازی اش در "حوالی اتوبان" بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و شیرین یزدان بخش برای بازی در "لطفا مزاحم نشوید" در رقابتی بسیار نزدیک با پانته آ بهرام (هیچ) عنوان دوم را به دست آورد.

حمید فرخ نژاد هم برای بازی در "آتشکار" بهترین بازیگر کمدی شناخته شد و محسن طنابنده و پیمان قاسم خانی برای بازی در "سن پطرزبورگ" به ترتیب دومین و سومین بازیگر کمدی سال معرفی شدند.

در بخش بهترین دستاورد فنی و هنری، حمید خضوعی ابیانه برای فیلمبرداری "ملک سلیمان" و "پرسه در مه" رده اول را به دست آورد و حامد ثابت برای موسیقی "پرسه در مه" و حسین جعفریان برای فیلمبرداری سه فیلم "کیفر"، "عصر جمعه" و "طلا و مس" به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

"آتشکار" هم به عنوان بهترین فیلم کمدی سال انتخاب شد و "افراطی ها" هم لقب بدترین فیلم سال را از آن خود کرد.

اسامی کامل بهترین ها و بدترین های سینمای ایران در سال 1389 به انتخاب سی نت به شرح زیر است:


  بر روی لینک زیر کلیک کنید 


                                                                               مجله سی نت

پرونده کامل فیلم جدایی نادر از سیمین در ویژنامه نوروزی مجله فیلم

 


شماره 423 ماهنامه سینمایی فیلم همراه با پرونده کاملی درباره "جدایی نادر از سیمین" منتشر شد.

پرونده "جدایی نادر از سیمین"، گفتگو با ساره بیات، پیمان معادی، بابک کریمی، سارینا فرهادی، اصغر شهبازی، اصغر فرهادی، شهاب حسینی و گزارش‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و یادداشت‌هایی درباره فیلم‌های این دوره.



گفت‌و‌گو با شهاب حسینی: من هیچ‌وقت نیستم...



شهاب حسینی (گفت‌وگوکننده: نیما عباسپور): ما تمام انرژی‌مان معطوف شده به خلق قصه‌ها و دنیاهای مجازی، در حالی که واقعیت‌ها دارد از دست‌مان می‌رود. به طور مثال من شاهد بزرگ شدن بچه‌ام نبودم. برای من بزرگ شدن بچه‌ام کات خورده، دیزالو نشده. کل خاطرات من از بچه‌ام اگر روی هم بگذاریم خلاصه می‌شود در به دنیا آمدنش که آن هم در اوج کار من بوده و بچگی‌هایش. چندی پیش دیدم دارد برای من کتاب می‌خواند. دیدم بچه‌ی من باسواد شده و من متوجه نشده‌ام. یا پیری پدر و مادرم. مادرم قلبش را عمل کرد، من نبودم. باتری گذاشت، من نبودم. من هیچ‌وقت نیستم. همه چیز در بازیگری سینما خوب و جذاب است اما نه آن ‌قدر که آدم بخواهد تمام زندگی را فدایش کند.



شهاب حسینی : حداقل برای 5 سال بازیگری را کنار می گذارم

حداقل برای 5 سال بازیگری را کنار می گذارم...وقتی نتوانم پدر و مادر و فرزندم را ببینم سیمرغ چه ارزشی دارد؟!

 شهاب حسینی که پیش از این گفته بود قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند عنوان کرد که این کار را به خاطر خانواده اش انجام می دهد.

به گزارش پارس توریسم ،وی در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی سروش گفت که مایل است دستکم برای 5 سال این حرفه را کنار گذاشته و به زندگی شخصی خودش برسد.

او با اشاره به اینکه شهرت و محوبیت اجتماعی در کنار همه مواهبی که دارد می تواند آرامش و امنیت خصوصی فرد را بر هم بریزد اظهار داشته است: گاهی وقت ها هنرمندان ناچار می شوند دور خود و خانواده اشان حصار یا گارد دقاعی بکشند چون همواره افرادی هستند که قصد دارند وارد حریم خصوصی آنها شوند و آرامش را از آنها بربایند. او ضمن تأکید بر اینکه زندگی هنری هنرمندان با زندگی خانوادگی آنها از اساس با هم ناهمخوانی هایی دارند اضافه کرده است: انتخاب راه میانه ای برای اینکه هم زندگی خانوادگی و هم زندگی هنری ات را حفظ کنی علی رغم اینکه سختی های بسیار دارد اما غیر ممکن نیست.

شهاب حسینی در ادامه گفته است: در حال حاضر به خاطر این شرایط دشوار من تصمیم گرفتم راه میانه‌ای را انتخاب کنم که پیش از من هم بازیگرانی این راه را پیموده‌اند و موفق هم بوده‌اند مثل جناب مهدی هاشمی که همچنان با همسر محترمشان سرکار خانم گلاب آدینه زندگی بسیار خوبی دارند و در عین حال کارشان را هم هر روز بهتر از روز قبل انجام می‌دهند.

او در گفت و گو با سروش درباره بازیگرانی که علاقه ای به انتخاب راه میانه ندارند نیز تصریح کرده است: بازیگرانی که راه میانه را انتخاب نمی‌کنند دو دسته می‌شوند یک دسته بازیگرانی هستند که کارشان را بر هر چیزی مقدم می‌دانند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده سیمرغ و خرس و تمشک و اسکار بگیرند و به نوعی بر این باور هستند که زن و فرزند جلوی دست و پای آنها را می‌گیرد و دوست دارند زودتر از دستشان خلاص شوند، یک دسته از بازیگران هم هستند که می‌گویند حرفه دوست‌داشتنی من خداحافظ. چون خانواده را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند. شهاب حسینی با اشاره به اینکه خود او جزو بازیگران دسته دوم است گفته که مدتی است به این نتیجه رسیده ام که لااقل برای مدتی با حرفه ام خداحافظی کنم. او افزوده است: من 15 سال را وقف کارم کردم و حالا تصمیم دارم حداقل 5 سال از عمرم را وقف همسر و فرزندم کنم. من همه این سال‌ها پدر و مادرم را می‌دیدم اما متوجه نمی شدم که چه تغییراتی کردند، یک روز به خودم آمدم دیدم چقدر پیر شدند و به خودم گفتم شهاب اگر یک روز چشمانت را باز کنی و ببینی که آن‌ها دیگر... چکار می کنی؟ آن وقت جواب خودت را چی دهی؟ می‌خواستی مرغ و سیمرغ و خرس و پلنگ بگیری! به چه قیمتی؟! به قیمت اینکه فردا پسرم بیست سالش بشود و بگوید بابا من و تو به اندازه نوک سوزن همدیگر را نمی‌شناسیم، نه من حرف‌های شما را می‌فهمم و نه شما حرف‌های مرا می‌فهمی. حالا من گنج قارون داشته باشم و خانه من پر شود از سیمرغ و پلنگ‌های طلایی و نقره‌ای فستیوال‌ها و جشنواره‌های گوناگون! چه ارزشی دارد؟ فرزندم پاره تن من است وقتی من نتوانم با او به اجماع برسم، چطور می خواهم با مردم به اجماع برسم ؟!

شهاب حسینی در این گفت و گوی خواندنی خود را به عنوان پدر یک خانواده همانند کشاورزی دانسته که مدت ها وقت گذاشته و زمین زارعی اش را شخم زده و دانه کاشته و حالا باید برای حفظ و حراست از آن و جلوگیری از گزند بکوشد. او همچنین با تأکید به اهمیت و نقش جایگاه خانواده اذعان داشته است که خانواده مانع همه تکروی های فرد می شود و وقتی شما ملزم هستید که غیر از سرنوشت خودتان به سرنوشت 2 نفر دیگر هم فکر بکنید آهسته‌تر و پیوسته‌تر جلو می‌روید، فکر شده‌تر عمل می‌کنید،‌ پخته‌تر تصمیم می‌گیرید و وقتی همه این‌ها درست اتفاق بیفتد نتیجه‌ای جز موفقیت نخواهد داشت. همه عدم موفقیت‌ها به خاطر یک طرفه فکر کردن‌ها و آنی تصمیم‌ گرفتن‌ها حاصل می‌شود.

 

مننبع: ویژه نامه نوروزی سروش / برداشت از پارس توریسم - محمد تاجیک

ستاره‌های اکران نوروز 90/ نقش‌آفرینی‌های غیرقابل پیش‌بینی

ستاره‌های اکران نوروز 90/ نقش‌آفرینی‌های غیرقابل پیش‌بینی


فیلم‌های اکران نوروز سال 90 عرصه‌ای برای نمایش توانایی‌های بازیگران مختلف است، بازیگرانی که بعضی از آن‌ها غیرقابل پیش‌بینی ظاهر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم‌های اکران نوروز 90 نمایش دهنده توانایی‌های طیف‌های مختلف بازیگری سینمای ایران است، در سویی از این طیف اکبر عبدی کمدین محبوب دهه 60 و 70 قراردارد و در سویی دیگر بهرام رادان و شهاب حسینی که از ستاره‌های نسل تازه هستند.

در سویی از این جریان "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی ایستاده که تعریفی تازه از بازیگری در سینمای ایران ارائه می‌دهد، تعریفی که در جشنواره برلین هم دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است، در سویی دیگر از این طیف "اخراجی‌ها 3" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است که آن هم تعریفی از بازیگری در قالب کمدی و تیپ‌سازی به تصویر می‌کشد که بیش از هر چیز مورد پسند عامه است.


این تفاوت‌های سبک بازیگری می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد، بازی واقع‌گرای پیمان معادی و شهاب حسینی تکان دهنده و تاثیرگذار است. ساره بیات در قالب یک بازیگر مکمل تحسین‌برانگیز است و لیلا حاتمی چند پله بالاتر از دیگر بازی‌های درخشانش، گروه بازیگران فیلم اصغر فرهادی می‌توانند به فروش فیلم کمک کنند، به ویژه شهاب حسینی که علاوه بر جلب اعتماد مخاطب نخبه، منتقدان و کارگردان‌های مطرح سینما اقبال عمومی را هم دارد و ستاره‌ای محبوب است.




بر اساس اخرین خبر اکران فیلم جدایی نادر از سیمین از پنج شنبه 26 بهمن اغاز خواهد شد .

درباره الی - اصغر فرهادی و شهاب حسینی بر ترین های دهه 80

درباره الی -  اصغر فرهادی و شهاب حسینی بر ترین های دهه 80 شناخته شدند ...


«درباره الی...» و اصغر فرهادی در صدر نظرسنجی خبرآنلاین قرار گرفتند
فرهنگ > سینما  - گروهی از اهالی سینمای ایران و جامعه منتقدان در آستانه پایان دهه 80 برترین‌های این دهه را در حوزه سینما در چهار رشته فیلم، کارگردانی، بازیگری زن و مرد انتخاب کردند.

سمیه علیپور: گروهی از منتقدان و سینماگران با شرکت در نظرخواهی خبرآنلاین برای گزینش برترین‌های دهه 80 سینمای ایران گزینه‌های مورد نظر خود را از میان تمام فیلم‌های تولید و اکران شده از سال 80 تا فیلم‌های اکران شده در سال 1389 اعلام کردند.

در این نظرخواهی «درباره الی» با کسب 26 رای بیشترین نظرات را با خود همراه کرد و به عنوان بهترین فیلم دهه 80 شناخته شد. «به همین سادگی» با سه رای در رتبه دوم و «کاغذ بی‌خط»، «سگ کشی» و «خون بازی» با دو رای در رتبه سوم قرار گرفتند.

اصغر فرهادی با 34 رای بیشترین امتیاز را در میان کارگردانان به دست آورد و رتبه اول را کسب کرد و بهرام بیضایی با چهار رای در رتبه دوم قرار گرفت. رخشان بنی‌اعتماد نیز با سه رای رتبه سوم را به دست آورد.

در میان بازیگران زن سینمای ایران گلشیفته فراهانی با 12 رای در رتبه نخست قرار گرفت. در میان بازیگران زن رقابت تنگاتنگی وجود داشت و نگار جواهریان با سه رای کمتر از فراهانی و با کسب 9 رای رتبه دوم را به دست آورد و لیلا حاتمی فقط با یک رای کمتر از جواهریان رتبه سوم را از آن خود کرد.

شهاب حسینی با کسب 12 رای رتبه اول بازیگری را در دهه 80 به دست آورد و رضا کیانیان با 9 رای در رتبه دوم قرار گرفت و حمید فرخ‌نژاد با شش رای رتبه سوم حوزه بازیگری را از آن خود کرد.

از میان آرا ارائه شده از سوی سینماگران و منتقدان گزینه انتخابی اول مورد شمارش قرار گرفت. درمجموع 80 نفر در نظرسنجی خبرآنلاین شرکت کرده‌اند که در مرحله اول آراء 55 نفر از آنها منتشر می‌شود. 


جدول نظر سنجی را از لینک زیر ببینید 


                                                                            خبر انلاین