اناهیتا

«آناهیتا» تیرماه راهی اکران عمومی می‌شود 


خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «آناهیتا» تازه‌ترین ساخته سینمایی «عزیزالله حمیدنژاد» تیرماه اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در حال حاضر عزیزالله حمیدنژاد برای اکران عمومی، مشغول تدوین مجدد فیلم است که ظاهرا قرار است نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر 15 دقیقه کوتاه شود.
براساس این گزارش، قرار داد پخش «آناهیتا» به سپاهان فیلم داده شده است که با توجه به اینکه گروه‌های سینمایی دو برنامه آینده خود را نیز مشخص کرده‌اند، سپاهان فیلم در تلاش است تا «آناهیتا» تیرماه اکران عمومی شود.

"یک حبه قند" اول تیرماه کلید می‌خورد

"یک حبه قند" اول تیرماه کلید می‌خورد  


فیلمبرداری فیلم سینمایی "یک حبه قند" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی اول تیر‌ماه در تهران شروع می‌شود.
محمدرضا منصوری مجری طرح این فیلم به خبرنگار مهر گفت: تا کنون حضور حمید خضوعی ابیانه مدیر فیلمبرداری، محسن شاه ‌ابراهیمی مدیر طراحی، بهمن اردلان صدابردار و سعید ملکان طراح گریم در این پروژه قطعی شده است. با برنامه ریزیهای انجام شده اول تیر ماه کلید می‌خورد و فیلمبرداری در تهران انجام می‌شود. به زودی ترکیب کامل بازیگران این فیلم اعلام می‌شود.

طرح اصلی این فیلم متعلق به میرکریمی و شادمهر راستین است، ولی نگارش فیلمنامه توسط کارگردان و محمدرضا گوهری انجام  شده است. "یک حبه قند" که از تولیدات حوزه هنری است.

 

شوق پرواز + حوالی اتوبان

 تصویربرداری «شوق پرواز» 20 خرداد به پایان می‌رسد  

 


خبرگزاری فارس: تصویربرداری بخش‌های داخلی مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» 20 خردادماه به پایان می رسد.

ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تا به حال حدود 90 درصد از کار تصویربرداری سریال انجام شده و تصویربرداری بخش‌های داخلی نیز به زودی تمام می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر گروه در تهران تصویربرداری می کنند و با سفر به قزوین، بخش‌های انتهایی سریال که جزو هیجان انگیزترین بخش های آن به شمار می‌رود، در قزوین به تصویر کشیده خواهد شد.
وی افزود:‌ برای تصویربرداری بخش‌های تحصیل شهید بابایی به لوکیشنی شبیه به تگزاس آمریکا در خارج از کشوز نیاز داریم و به دنبال کشوری می‌گردیم که این فضا را داشته باشد.
وی گفت: تا به حال تدوین حدود 10 قسمت از سریال تمام شده و این قسمت‌ها برای پخش آماده شده‌اند.


 

«حوالی اتوبان» در نیمه دوم سال اکران می‌شود  

 

          

پوستر بخش بین المللی فیلم حوالی اتوبان (( با سپاس از سیاوش اسعدی )) 


خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی از اکران این فیلم در نیمه دوم سال 89 خبر داد.

«سیدغلامرضا موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اولین نمایش «حوالی اتوبان» در جشنواره فجر بود که بازتاب مناسبی در بین اهالی رسانه داشت و فیلم بدون تغییر نسبت به جشنواره اکران خواهد شد.
وی افزود: این فیلم در حال حاضر کاملا آماده است و به دنبال امیدواریم در فصل مناسبی اکران شود با توجه به جدول اکران به احتمال فراوان در نیمه دوم سال روی پرده خواهد رفت.
موسوی خاطر نشان کرد: «حوالی اتوبان» فیلم خوبی است که یک کارگردان اول آن را ساخته است و با توجه به واکنشی که از منتقدان در جشنواره شاهد بودیم به نظر من فیلم دیده خواهد شد.

 

 

سکانس‌های پایانی زندگی شهید بابایی

              

 

 

سکانس‌های پایانی زندگی شهید بابایی 


اگر تاکنون با شنیدن نام یک بزرگراه یا نام یک خیابان و حتی نام تاسیسات ملی مانند سد و نیروگاه و غیره به یاد شهیدان بزرگی مانند بابایی، همت و صیاد شیرازی می‌افتادیم اکنون با همت تلویزیون می‌توانیم زندگی آنها را در قالب یک سریال ببینیم و با تماشای این آثار زندگی آنها را در ذهن مرور کنیم. تاکنون تلویزیون زندگی شهیدانی مانند شیرودی را در قالب سریالی به نام «سیمرغ» به تصویر کشیده است و این روزها هم یدالله صمدی در حال ساخت یک سریال تلویزیونی درباره زندگی «شهید عباس بابایی» به نام «شوق پرواز» است. 

 

ادامه مطلب ...

بهزاد عبدی آهنگساز «برف روی شیروانی داغ» شد

بهزاد عبدی آهنگساز «برف روی شیروانی داغ» شد 


خبرگزاری فارس: «بهزاد عبدی» آهنگساز فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمدهادی کریمی شد.

«محمدهادی کریمی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: «بهزاد عبدی» به عنوان آهنگساز فیلم انتخاب شدند و برای ساخت موسیقی فیلم ما به تازگی از اوکراین به ایران سفر کردند.
به گزارش فارس، «بهزاد عبدی» سال گذشته برای ساخت موسیقی فیلم «آل» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.
با پیوستن این آهنگساز لیست سیمرغ‌داران در پروژه «برف روی شیروانی داغ» تکمیل شد؛ پیش از این حسن کریمی(فیلمبرداری)، حسین غضنفری(تدوین)، علیرضا علویان(صداگذاری) دیگر عوامل این فیلم بودند که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته سیمزغ بلورین کسب کردند.

۳عکس ویژه از برف روی شیروانی داغ

 

 

 

 

 

 

 

 

با سپاس فراوان از حبیب مجیدی

یک حبه قند - شوق پرواز-برف روی شیروانی داغ

  آهنگساز "برف روی شیروانی داغ" هنوز مشخص نشده است  


"برف روی شیروانی داغ" ساخته محمد هادی کریمی در مراحل پایانی صداگذاری قرار دارد و آهنگساز آن مشخص نشده است.
به گزارش خبرنگار مهر، در این فیلم که تازه‌ترین ساخته محمد هادی کریمی است موسیقی تاثیر بخصوصی دارد به همین دلیل گروه تولید با حساسیت زیادی مشغول مذاکره برای انتخاب آهنگساز فیلم هستند. "برف روی شیروانی داغ" برای مخاطب عام و خاص سینمای ایران تولید شده است.مانند "امشب شب مهتابه" کار قبلی کریمی که در ژانر خانوادگی و برای مخاطب عام ساخته شده بود.

"برف روی شیروانی داغ" یک فیلم روانشناختی است که مسائل اجتماعی را بررسی می کند و شباهت هایی با فیلم "مارال" دارد که فیلمنامه ان نیز توسط کریمی به نگارش در آمده بود. "مارال" جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم کرالا و جشنواره سووران چاکرام هند دریافت کرده است.

 


 

شهاب حسینی، نگار جواهریان و سعیدپور صمیمی اضافه شدند  


بازیگران جدید در «یک حبه قند» 


چند بازیگر جدید به فهرست عوامل سینمایی «یک حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی اضافه شدند.
به گزارش «بانی‌فیلم»، به تازگی شهاب حسینی، نگار جواهریان، هدایت هاشمی، نگار عابدی، سهیلا رضوی، شمسی فضل‌اللهی و سعید پور صمیمی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. پیش از این بازی رضا کیانیان و مریلا زارعی در «یک حبه قند» قطعی شده بود. میرکریمی و دیگر دست‌اندرکاران این پروژه این روزها مشغول انتخاب بقیه بازیگران فیلم هستند و قرار است طی دو، سه روز آینده چند چهره مطرح دیگر نیز به این جمع اضافه شوند.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فیلمبرداری «یک حبه قند» اواخر خردادماه در تهران آغاز می‌شود. فیلم جدید رضا میرکریمی که پروانه ساخت آن به تازگی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده، داستان زندگی یک خانواده است. عوامل اصلی «یک حبه قند» عبارتند از: کارگردان: رضا میرکریمی، نویسنده: رضا میرکریمی و محمدرضا گوهری (براساس طراحی از شادمهر راستین و میرکریمی) مدیرفیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، مدیر هنری: محسن شاه ابراهیمی، مدیرتولید: محمدرضا منصوری، صدابردار: محمد اردلان، طراح گریم: سعید ملکان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محسن قرایی، دستیار تولید: مسعود فیروزه، مسؤول تدارکات: مسعود بانی خیر، تدارکات: فرهاد عسگری، دستیار طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، عکاس : علی نیک رفتار
بازیگران: مریلا زارعی، رضا کیانیان، شهاب حسینی، سعیدپور صمیمی، نگار جواهریان، هدایت هاشمی، نگار عابدی، سهیلا رضوی، شمسی فضل‌اللهی و .... تهیه‌کننده: رضا میرکریمی.  


 

یدالله‌صمدی «شوق پرواز» را به جایی شبیه تگزاس می‌برد

برای تصویربرداری بخش‌های تحصیل شهید بابایی؛ یدالله‌صمدی «شوق پرواز» را به جایی شبیه تگزاس می‌برد خبرگزاری فارس: بخش‌هایی از مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در کشوری که حال و هوای ایالت تگزاس را دارد، تصویربرداری خواهد شد. ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تا به حال حدود 90 درصد از کار تصویربرداری سریال انجام شده و تصویربرداری بخش‌های تحصیل شهید بابایی، پایان این کار خواهد بود. وی افزود:‌ برای تصویربرداری بخش‌های تحصیل شهید بابایی به لوکیشنی شبیه به تگزاس آمریکا نیاز داریم و به دنبال کشوری می‌گردیم که این فضا را داشته باشد. وی گفت: تا به حال تدوین حدود 10 قسمت از سریال تمام شده و این قسمت‌ها برای پخش آماده شده‌اند.  

 


 شوق پرواز از بوشهر گذشت  

 

تصویربرداری سریال «شوق پرواز» پس از استان بوشهر در تهران پیگیری می‌شود. 

به گزارش «بانی‌فیلم»، مجموعه تلویزیونی شوق پرواز به کارگردانی یدا... صمدی و تهیه‌کنندگی ناصر دهقانی و جواد نوروز‌بیگی از سال گذشته مقابل دوربین رفت و تاکنون 85 درصد آن تصویربرداری شده است. گروه تولید که پیش از این در تهران، دزفول، اصفهان و ... تصویربرداری داشته‌اند، هفته پیش به لوکیشن بوشهر رفتند‌ و دو – سه روز در این محل بودند و از دیروز به تهران آمده‌اند. در بوشهر شهاب حسینی و شهرام حقیقت‌دوست بازی دارشتند. کوروش تهامی، ستاره اسکندری و افسانه بایگان از جمله بازیگران اصلی سریال هستند که بازی آنان تمام شده است. الهام حمیدی، پوراندخت مهیمن، حسن جوهرچی، عباس امیری، عبدالرضا اکبری، مینا جعفرزاده، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌شریف و اکبرعبدی دیگر بازیگران اصلی سریال هستند.
گروه تولید همچنین برای ضبط چند سکانس اصلی راهی یکی از کشورهای اروپایی خواهند شد که با وجود گزینه‌های اعلام شده قبلی یعنی فرانسه و اسپانیا، امکان تغییر وجود دارد. تدوین همزمان سریال توسط سهراب خسروی در حال انجام و تاکنون 10 قسمت آن تدوین شده است. شوق پرواز که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک در مؤسسه فرهنگی هنری شاهد تولید می‌شود، روایتگر زندگی شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی (با بازی شهاب حسینی) معاونت وقت عملیات نیروی هوایی ارتش در ایام دفاع مقدس است.
فیلمنامه سریال را فرهاد توحیدی، حسین تراب‌نژاد و مهدی محمدنژادیان نوشته‌اند، مدیرتصویربرداری حسن پویا، صدابردار آرش برومند، طراح گریم سعید ملکان، طراح صحنه اصغر نژاد ایمانی و طراح لباس پروژه، ژاله زکی‌زاده است

شوق پرواز

 

 

شهاب حسینی در نقش شهید بابایی - مجموعه شوق پرواز 

 

با سپاس فراوان از جلال حمیدی 

 


 تصویربرداری "شوق پرواز" یک ماه دیگر تمام می‌شود  


تصویربرداری مجموعه "شوق پرواز" به کارگردانی یدالله صمدی یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.
به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری این مجموعه که از تولیدات بزرگ سازمان صدا و سیما است از شنبه 18 اردیبهشت‌ماه در تهران دنبال شده و یک ماه دیگر در تهران تمام می‌شود. گروه تولید این پروژه به تازگی از بوشهر به تهران آمده‌اند.

 

شهاب حسینی با ۳ فیلم در بازار فیلم کن

 فیلم‌هایی که توسط فیلمیران راهی بازار کن  خواهد شد، می‌توان به  :

 

طهران تهران، لطفا مزاحم نشوید، حوالی اتوبان، زندگی با چشمان بسته، عیار14، کودک و فرشته، هفت دقیقه تا پاییز و... اشاره کرد.   

همچنین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با فیلم هایی چون : 

پرسه در مه (بهرام توکلی)، آناهیتا (عزیزالله حمیدنژاد)، بدرود بغداد (مهدی نادری)، جای خالی آقا یا خانم ب (فیما امامی و رضا دریانوش)، انقلاب در 6 روایت (حامد خسروی، علیرضا قاسم‌خان، شهرام میراب‌اقدم، جواد مزدآبادی، فرحناز شریفی و محمد جعفری)، شاعر بهشتی ( رحیم مرتضی‌وند)، انگار باید به مرگ احترام گذاشت (فرشید اخلاقی‌پور) از جمله فیلم‌های حاضر در بازار فیلم جشنواره کن شصت و سوم هستند.