پیش فروش بلیت تئاتر ملاقات اعلام شد



پیش فروش بلیت نمایش ملاقات از پنج شنبه  30شهریور 1391 از ساعت ده صبح الی پنج بعد از ظهر؛ گیشه فرهنگسرای نیاوران

زمان اجرای نمایش : 2 مهر- 5آبان

برای تهیه بلیت نمایش به صورت حضوری به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنید

قیمت بلیت : 20000 تومان

آغاز نمایش ساعت 20

آدرس فرهنگسرای نیاوران : خیابان پاسداران/مقابل پارک نیاوران/فرهنگسرای نیاوران


تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر : 22803631

«ملاقات» دوم مهرماه به روی صحنه می رود

«ملاقات» دوم مهرماه به روی صحنه می رود



نمایش «ملاقات» اثر اریک امانوئل اشمیت دوم مهرماه در فرهنگ سرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش تجربه ی مشترک شهاب حسینی و احمد ساعتچیان است.
در نمایش «ملاقات» مهدی حسینی بجستانی و فرانک حیدریان به همراه حسینی و ساعتچیان بازی می کنند.
به گزارش روابط عمومی نمایش «ملاقات»، منوچهر شجاع طراحی صحنه ی این نمایش را برعهده دارد و آهنگ ساز آن علی رضا ساعتچیان است.
نمایش «ملاقات» ترجمه ی امید راضی است و پدرام تنعمی طراح پوستر و بروشور آن است.
بر اساس این گزارش، مریم سپهری دستیار اول کارگردان و مدیر روابط عمومی نمایش «ملاقات» است و محمود اکبر شاهی به عنوان مدیر تولید در این نمایش حضور دارد. همچنین فاطمه عرب کرمانی دستیار دوم کارگردان است .
نمایش «ملاقات» دومین تجربه ی شهاب حسینی و احمد ساعتچیان در تئاتر است. این دو سال ۸۷ در نمایش «کرگدن» کار فرهاد آییش به عنوان بازیگر با یکدیگر هم کاری داشتند.
لازم به یادآوری است چگونگی پیش فروش بلیت این نمایش به زودی اعلام خواهد شد.

آرزوی شهاب حسینی برای سینما در روز سینما


سینما... خانه سینما... . روز ملی سینما... اما کجاست روح سینما؟ شناخت سینما و اهمیت سینما؟ سینما‌ای بهترین ساخته دست بشر! آرزویم برایت این است که ببالی و بیارایی و درنوردی جهان اندیشه را. ای زنده‌ترین زبان دنیا! آرزویم فتح و درک کامل توست و دیدن چهره شکوهمندت از پسِ غبار وهم‌آلود شک. و یقین به نیاز بنیادینت در هر فرهنگ و اجتماع. چه دعایی کنمت بهتر از اینکه خدا پنجره‌ای رو به اتاقت باشد... .


                                                                                                      شهاب حسینی


شهاب حسینی و نگار جواهریان در فیلم جدید مازیار میذی

کافه سینما: نگار جواهریان و شهاب حسینی برای اولین بار در یک فیلم بلند در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. به گزارش کافه سینما، این فیلمی است به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی. که البته هنوز پروانه ساخت‌اش صادر نشده است. میری با سعادت آباد و محمدی با بوسیدن روی ماه، در عرصه سینمای ایران در سال‌های اخیر حضور داشته‌اند.

++++++++++++++++++++++++++++++++

( این عکس مربوط به  فیلم کوتاه همین یک ساعت پیش میشه )


تنگنا در شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی تنگنا با  بازی شهاب حسینی و نیما رئیسی به کارگردانی علیرضا بذرافشان امروز پنجشنبه ساعت 17 از شبکه نمایش 



نمایش ملاقات

اکران «من و زیبا» از مهرماه

پرستویی و حسینی روی پرده سینماها/ اکران «من و زیبا» از مهرماه

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون‌ حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از مهرماه روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون‌ حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از مهر‌ماه روی پرده سینماها می‌رود.

پرویز پرستویی، شهاب حسینی، عمار آقایی، دریا عاشوری، صادق صفائیان، رضا ناجی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه «موسی» به خانه برسد «راحله»، همسر او بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. «موسی» در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ «راحله» شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای «جعفر» تنها یادگار «راحله» می‌ریزد و...

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در برج میلاد به روی پرده رفت.

«فریدون حسن‌پور» فعالیت سینمایی خود را در سال 1365 با دستیاری کارگردان در فیلم سینمایی «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی آغاز کرد.

وی در کارنامه فیلمسازی خود تا کنون هشت فیلم بلند ساخته است.

فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» با بازی متفاوت گلاب آدینه و محمد‌رضا فروتن یکی از آثار شاخص این کارگردان به شمار می‌رود. مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» آخرین سریالی است که از فریدون حسن‌پور به روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

شهاب حسینی و بازگشت به صحنه تئاتر

شهاب حسینی و احمد ساعتچیان شما را

به «ملاقات» اریک امانوئل اشمیت دعوت می کنند ...

به زودی ....


تصویربرداری فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» به پایان رسید + عکس


تصویربرداری فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» به پایان رسید.


به گزارش «بانی فیلم»، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی و به سفارش موسسه ناجی هنر اوایل هفته جاری به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی خود را طی می‌کند. نازنین مفخم تدوین را برعهده دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا اواخر ماه جاری مراحل فنی نیز به پایان می‌رسد. این تله فیلم قرار است در مهر سال جاری و به مناسبت هفته ناجا روی آنتن شبکه اول سیما برود. شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل و الهه حسینی بازیگران اصلی فیلم هستند. «تعبیر خواب» روایتگر داستان پلیسی است که در جریان یک پرونده سرقت با مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده مانده و نمی‌داند چه کند. او زمان چندانی ندارد و باید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند تا اینکه... . ابراهیم رضایی تهیه کنندگی پروژه را برعهده دارد و سایر عوامل اصلی که در این فیلم حضور داشته‌اند عبارتند از: تصویربردار: اشکان اشکانی، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه و لباس: محمود صادقی، مدیر تولید: افشین ایلبیگیان، جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی.