یادداشت شهاب حسینی برای ساخت اولین فیلم سینمایی اش

با یاد پروردگار یگانه خالق متعال

سلام

پیشانی شکر بر خاک آستانش می گذارم که پس از نه سال ، نیاز این دل خسته را در بهترین زمان و مکان برآورد. ساکن طبقه وسط شرح حیات و پریشانی است،گمگشته گی این روح سرگشته دریافتن ماوایی امن وآرام.
شاید بزرگترین جستجوی هر انسان.
امید که بیانمان قاصر نباشد به مدد الطاف پیدا و پنهان خود او ، امید که ناب ترین تلالو اندیشه در راستای خشنودی‌اش نزدیک شویم و اثری برجا گذاریم به یادگار در شان انسان،که او اشرف مخلوقاتش نامید و جام وجودش را لبریز کرد و امانتدار از روح خویش.

پروردگارا راهنماییمان کن به حذر از گمراهی،. رسیدن به روشنایی خشنودی است،ای بدل کننده بدی ها به خوبی ها - آمین

 شهاب حسینی


شهاب حسینی ساکن طبقه وسط را کلید می زند

شهاب حسینی اولین فیلم سینمایی خود را با نام ساکن طبقه وسط کلید می زند


بازیگران : شهاب حسینی - ساره بیات - نیما رئیسی - حسین محب اهری - هنگامه قاضیانی - مانی کسرائیان و ....


عکس تست گریم


عکس جدید + نظرسنجی بانی فیلم

دوستان لطفا در نظر سنجی سایت بانی فیلم شرکت کنید و به شهاب حسینی رای بدید.


بانی فیلم 


43 قسمت از سریال سرزمین کهن تحویل نلویزیون داده می شود



کمال تبریزی 43 قسمت از سریالش را به تلویزیون تحویل می‌دهد


تهیه‌کننده سریال «سرزمین کهن» گفت: قرار است 43 قسمت از این مجموعه را که شامل فاز یک و دو می‌شود، برای پخش در آبان ماه به تلویزیون تحویل دهیم.

محمد مسعود در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی روند تولید این سریال گفت: اکنون مراحل پیش تولید فاز سوم را پیگیری می‌کنیم. اگر مشکلات مرتفع شود، تصویربرداری فاز سه را آغاز خواهیم کرد. بخش عمده داستان این فصل در سال ۱۳۵۴ و در دانشگاه تهران رخ می‌دهد. در این لوکیشن به اتفاقات سال‌های ۵۴ تا ۵۷ می‌پردازیم.

وی همچنین ضمن اعلام اینکه آهنگسازی سریال «سرزمین کهن» بر عهده‌ی احمد پژمان است، گفت: ساخت تیتراژ این سریال نیز بر عهده‌ شهاب نجفی است.

به گزارش ایسنا، در فصل اول این سریال میترا حجار، ثریا قاسمی، هنگامه قاضیانی، الهام حمیدی، امیر آقایی، پرویز پورحسینی، علی شادمان، پژمان بازغی، فرهاد قائمیان، بیتا فرهی، شبنم قلی‌خانی و ... بازی می‌کنند.

در این فصل کودکی رهی که شخصیت اصلی «سرزمین کهن» است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان (بازیگر کودک فیلم میم مثل مادر) بازی می‌کند. رهی بعد از بمباران دهکده محل سکونت‌شان توسط نیروهای متفقین از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما براثر به وقوع پیوستن ماجراهایی او به خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد و ... .

در فصل دوم مجموعه «سرزمین کهن» شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، شبنم قلی‌خانی، حسین محجوب، بیتا فرهی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، روح‌الله حسن‌پور، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرمرودی و... به ایفای نقش‌ می‌پردازند.

در این فصل شهاب حسینی نقش جوانی‌های رهی را بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به بررسی تاریخ سیاسی اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسر بچه می‌پردازد.در این مجموعه تلویزیونی، علاوه بر جذابیت‌های داستانی سعی شده بخشی از تاریخ ایران از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ بازگو شود. این ۳۷ سال در سه مقطع زمانی ساخته می‌شود که شامل مهم‌ترین وقایع این دوران است.در مقطع اول که سال‌های ۱۳۳۲‌ ۱۳۲۰ را در بر می‌گیرد، تلاش شده موقعیت ایران در جنگ جهانی دوم، نهضت ملی‌شدن صنعت نفت و سایر حوادث رخ داده در آن دوره زمانی نمایش داده شود که با کودتای آمریکایی سال ۱۳۳۲ به پایان می‌رسد.

در مقطع دوم نیز که از سال‌های ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۲ به طول می‌انجامد وضع سیاسی‌ اجتماعی ایران که به قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ منتهی می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود. مقطع سوم مجموعه دوران کهن سه سال پایانی دوران پهلوی را نمایش می‌دهد که با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: بهمن اردلان، صداگذار: محسن روشن، موسیقی: احمد پژمان، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح صحنه: کیوان مقدم، مجری دکور: مجید شهبازی، تدوین: بهرام دهقان و تروکاژ بصری: بهنام خاکسار.


نیما رئیسی در فیلم شهاب حسینی بازی می‌کند

نیما رئیسی در فیلم شهاب حسینی بازی می‌کند




نیما رئیسی از حضورش در «ساکن طبقه وسط» اولین ساخته‌ سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان خبر داد.

این بازیگر تلویزیون و سینما ضمن ابراز تبریک و خوشحالی به شهاب حسینی در مقام کارگردان برای ساخت اولین فیلمش،گفت: «در این فیلم به عنوان بازیگر ایفای نقش خواهم کرد و از این بابت خوشحالم.»

رئیسی درباره‌ حضورش در مقام بازیگری در فیلم‌های سینمایی گفت: «پیش از این فقط در فیلم سینمایی«سایه‌ی وحشت» ایفای نقش کرده بودم که اکران نشده است.»

ساکن طبقه وسط» در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و خود شهاب حسینی نقش اصلی را بازی خواهد کرد و به زودی نیز پس از انعقاد قرارداد با دیگر بازیگران، اسامی اعلام می‌شود.

فیلم شهاب حسینی اواسط شهریور ماه کلید می‌خورد

امیر سماواتی: فیلم شهاب حسینی اواسط شهریور ماه کلید می‌خورد



امیر سماواتی آخرین وضعیت فیلم‌های «ساکن طبقه وسط»، «پنج ستاره» و «با دیگران» را اعلام کرد.

این تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اولین ساخته‌ی سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان، گفت: «ساکن طبقه وسط» در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و خود شهاب حسینی نقش اصلی را بازی خواهد کرد و به زودی نیز پس از انعقاد قرارداد با دیگر بازیگران، اسامی را اعلام می‌کند.

وی ادامه داد:‌ شهاب حسینی اهل فکر و اندیشه است و مطمئنم اگر بازیگر حرفه‌ای نمی‌شد، یک کارگردان خوب می‌شد و فکر می‌کنم در این حوزه آینده خوبی خواهد داشت و سینمای ایران را غافلگیر می‌کند.

سماواتی از کلید خوردن این فیلم در اواسط شهریور خبر داد.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به فیلم «با دیگران» به کارگردان ناصر ضمیری گفت: فیلمبرداری این فیلم تا آخر هفته در مشهد به پایان می‌رسد. بازی حسین محجوب به اتمام رسیده و هنگامه قاضیانی و حمید آذرنگ مقابل دوربین هستند.

وی فیلم «پنج‌ستاره» به کارگردانی مهشید افشار زاده را نیز در مرحله صداگذاری عنوان کرد.

امیر سماواتی فیلم «دربند» را به کارگردانی پرویز شهبازی آماده اکران دارد که در سوم مهرماه به سرگروهی «سینما آزادی» به روی پرده می‌رود.