فیلم شهاب حسینی اواسط شهریور ماه کلید می‌خورد

امیر سماواتی: فیلم شهاب حسینی اواسط شهریور ماه کلید می‌خورد



امیر سماواتی آخرین وضعیت فیلم‌های «ساکن طبقه وسط»، «پنج ستاره» و «با دیگران» را اعلام کرد.

این تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اولین ساخته‌ی سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان، گفت: «ساکن طبقه وسط» در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و خود شهاب حسینی نقش اصلی را بازی خواهد کرد و به زودی نیز پس از انعقاد قرارداد با دیگر بازیگران، اسامی را اعلام می‌کند.

وی ادامه داد:‌ شهاب حسینی اهل فکر و اندیشه است و مطمئنم اگر بازیگر حرفه‌ای نمی‌شد، یک کارگردان خوب می‌شد و فکر می‌کنم در این حوزه آینده خوبی خواهد داشت و سینمای ایران را غافلگیر می‌کند.

سماواتی از کلید خوردن این فیلم در اواسط شهریور خبر داد.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به فیلم «با دیگران» به کارگردان ناصر ضمیری گفت: فیلمبرداری این فیلم تا آخر هفته در مشهد به پایان می‌رسد. بازی حسین محجوب به اتمام رسیده و هنگامه قاضیانی و حمید آذرنگ مقابل دوربین هستند.

وی فیلم «پنج‌ستاره» به کارگردانی مهشید افشار زاده را نیز در مرحله صداگذاری عنوان کرد.

امیر سماواتی فیلم «دربند» را به کارگردانی پرویز شهبازی آماده اکران دارد که در سوم مهرماه به سرگروهی «سینما آزادی» به روی پرده می‌رود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا12ساله سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 22:16

با سلام خدمت اقای سیدشهاب الدین حسینی
من بازی شمارا درسریال شوق پرواز خیلی دوست دارم واقعاعالی
بازی کردید.من یک بارشمارا درشهرک غزالی ازنزدیک دیدم.امیدوارم موفق باشید.

نسترن 12 ساله از تهران یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 16:43

با سلام خدمت اقای سیدشهاب الدین حسینی:
من بازی شما رو در سریال شوق پرواز دوست دارم.
شما تنها بازیگری هستید که من می پسندم. من شما رو وقتی کوچک بودم در شهرک غزالی دیدم همراه با برادرم محمد رضاما 2 قلو هستیم و ارزو دارم شما رو دوباره ببینم و از شما امضا بگیرم.امید وارم موفق باشید.

rivandi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد