گفتگو با شهاب حسینی در مجله کانون خانواده

 

 


متن مصاحبه مجله کانون خانواده با شهاب حسینی را در ادامه مطلب بخوانید ...

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری فارس سینما از حضور شهاب حسینی در برنامه هفت

گزارش تصویری فارس سینما از حضور شهاب حسینی در برنامه هفت  

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلمبرداری "جدایی نادر از سیمین" ادامه دارد

فیلمبرداری "جدایی نادر از سیمین" ادامه دارد  


20 درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، اغلب بازیگران این فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته‌اند و در روزهای آینده بازی شهاب حسینی و بابک کریمی آغاز می‌شود. "جدایی نادر از سیمین" با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی، علی‌اصغر شهبازی، شیرین یزدان‌بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود.

 
این فیلم با فیلمنامه، تهیه کنندگی و کارگردانی‌اصغر فرهادی مقابل دوربین رفته است. فیلمبرداری جدیدترین ساخته اصغر فرهادی  پنجم شهریورماه در خانه‌ای در تهران ‌آغاز شده است و تا دو ماه آینده ادامه دارد.

 

 بنا بر این گزارش،سایت فیلم «جدایی نادر از سیمین» به منظور جلوگیری از هرگونه خبر غیر موثق به نشانی موقت اینترنتی www.jnas.gigfa.com به روز شده است.

برف روی شیروانی داغ +چند عکس جدید +رقص پرواز

  سریال رقص پرواز امشب ( دوشنبه ۲۹ شهریور ) به صورت تله فیلم بعد از خبر سراسری از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .

  



اولین نمایش فیلم سینمایی "برف روی شیروانی داغ" ساخته محمد هادی کریمی در جشنواره فیلم فجر امسال است.
به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، هم اکنون  توسط علیرضا علویان در مرحله میکس نهایی قرار دارد و به  زودی آماده نمایش می شود. با توجه به شرایط اکران فیلم ها، اولین نمایش "برف روی شیروانی داغ" به جشنواره فجر امسال موکول شده است. پخش این فیلم برعهده هدایت فیلم است.

"برف روی شیروانی داغ" یک فیلم روانشناختی است و شباهت‌هایی با فیلم "مارال" دارد که فیلمنامه آن نیز توسط کریمی به نگارش در آمده بود. "مارال" جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم کرالا و جشنواره سووران چاکرام هند دریافت کرده است.

داستان "برف روی شیروانی داغ" درباره فردی مشهور است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند.  شهاب حسینی، آنا نعمتی، کورش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، فرخ نعمتی و هنگامه قاضیانی بازیگران این فیلم هستند. 

 

 

 


  

 

 

 

 

  

 


 

دوستان به وبلاگ مانیفست هم سر بزنید با یک خبر خوب به روز شد

 

سالگرد تاسیس وبلاگ

سلام دوستان   

امروز ۲۸ شهریور سالگرد تاسیس وبلاگه. سال ۸۴ این وبلاگ تاسیس شد تا جایی باشه برای طرفداران هنرمند محبوبمون آقای حسینی.الان که ۵ سال از راه اندازی این وبلاگ میگذره می خوام از همه شما که تو این مدت به وبلاگ سر زدین و از ما پشتیبانی کردین تشکر کنم. شما که  با حمایت هاتون ما رو دلگرم کردین تا بتونیم ۵ سال در کنار شما باشیم.  

از همه عزیزانی که با نظراتشون ما رو همراهی کردند تشکر ویژه میکنم  و از همه میخوام که اگر انتقاد یا  پیشنهادی برای بهتر شدن عملکرد وبلاگ دارند از ما دریغ نکنند.    

در آخر هم از دوستان عزیزم مهبان و گلنار که من رو در آپدیت کردن وبلاگ یاری کردند تشکر میکنم . 

با آرزوی سلامتی ، شادی و موفقیت برای همه .

تبریک انجمن بازیگران به برگزیدگان جشن سینمای ایران

تبریک انجمن بازیگران به برگزیدگان جشن سینمای ایران


انجمن بازیگران سینمای ایران در نامه‌ای که به دست‌اندرکاران و برگزیدگان این جشن تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام آمده است:"انجمن بازیگران سینمای ایران وظیفه خود می‌داند در پایان چهاردهمین جشن سینمای ایران از کلیه دست‌اندرکاران برپایی این اتفاق بزرگ تقدیر نموده و حضور درخشان و ستودنی تمامی بازیگران سینمای کشورمان را که آثارشان در این دوره مورد قضاوت قرار گرفته، نامزدها دریافت جایزه و نیز تلاش و زحمات هیئت داوران بخش بازیگری را ستایش نموده و مغتنم می شمارد."

انجمن بازیگران در پایان تاکید می کند:"همچنین صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به حضور خانم‌ها: مریلا زارعی و نگار جواهریان و آقایان: شهاب حسینی و صابر ابر که با شایستگی تمام موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر از این جشن بزرگ گردیده‌اند تقدیم نمود، سربلندی و موفقیت روز افزون سینمای کشور را آرزو می‌کنیم. "

 

عکس های اختصاصی سینمای ما از شهاب حسینی









شهاب حسینی:

جایزه جایش روی گنجه خانه است


شهاب حسینی که در جشن چهاردهم سینمای ایران تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم‌های «درباره الی» و «پرسه در مه» ساخته بهرام توکلی کسب کرد. در پاسخ به این سؤال که آیا بزرگترین خطر برای یک هنرمند موفقیت است به بانی فیلم گفت: بله، این سؤال درستی است به این خاطر که مسؤولیت هنرمند و توقع اطرافیان از او را نسبت به قبل افزایش می‌دهد. همیشه از خداوند خواسته‌ام که هرگاه قرار است موفقیتی نصیب من شود قبل از آن ظرفیت‌اش را برای من ایجاد کند.به عقیده من اوضاع جشن سینمای ایران هم در حال حاضر مشابه اوضاع سینمای ایران است. من در این جشن شادی واقعی را در چهره اهالی سینما مشاهده نکردم که امیدوارم در آینده این اتفاق رخ دهد.شهاب‌حسینی برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پایان گفت: جایزه تنها به عنوان یک تشویق برای هنرمند محسوب می‌شود، مانند نمره قبولی است تا بازیگر بداند تا بدین جا درست و صحیح عمل کرده است و این روند باید ادامه یابد و متوقف نشود چرا که من هیچ‌گاه به جایزه به عنوان نقطه اوج نگاه نکرده‌ام. در حال حاضر من فقط خوشحال هستم بدین جهت که فرصت تجربه کردن در کنار کارگردانانی چون اصغر فرهادی و بهرام توکلی را پیدا کردم در غیر اینصورت این جایزه فقط جنبه یادگاری دارد و جایش روی گنجه خانه است.

برنامه سینما گلخانه (( مجموعه شوق پرواز ))

برنامه سینما گلخانه شبکه ۳ سیما دیروز ظهر قسمت های جالب و زیبایی از مجموعه تلویزیونی شوق پرواز رو با بازی درخشان شهاب حسینی در نقش شهید بابایی پخش کرد که از طریق لینک زیر می تونید مشاهده کنید :


لینک برنامه سینما گلخانه (( مجموعه شوق پرواز ))

شهاب حسینی و مریلا زارعی در برنامه هفت سینمایی

شهاب حسینی: این روزها مدل لباس و ماشین شخصیت‌‌ بازیگران را تعیین می‌کند

خبرگزاری فارس:شهاب حسینی بازیگر سینما گفت: اهداف بلند‌مدت، جزئیات را تعیین می‌کند ما اگر تابع چنین تفکری باشیم آن وقت به این وضع دچار نمی‌شویم که فقط به فکر پول باشیم و از عمق به سطح برسیم اما متأسفانه این روزها مارک لباس و مدل ماشین شخصیت‌ آدم‌ها را تعیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بخش مهمانان ویژه این هفته برنامه «هفت»، مریلا زارعی و شهاب حسینی بازیگران برگزیده جشن خانه سینما حضور داشتند.


گزارش کامل را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...