گفتگو با شهاب حسینی در مجله کانون خانواده

 

 


متن مصاحبه مجله کانون خانواده با شهاب حسینی را در ادامه مطلب بخوانید ...

در تخیلم بازی اختراع می کردم 


*بازیگری برای شما چه حس و حالی دارد ؟


این برای من بیشتر عشقی است که از خیلی وقت پیش ها داشتم

یعنی شما از همان کودکی به ان علاقه مند بودید ؟

بله البته شاید نتوانم بگویم عاشق بازیگری بودم اما بازی کردن را دوست داشتم در

تخیلم بازی ها را اختراع می کردم و انها را اجرا می کردم
 
چه چیز برایتان جذاب بود ؟
 
این که احساس قرار گرفتن در موقعیت های مختلف می تواند چطور باشد

حالا چطور است ؟


خب تجربه خوبی است که تا به امروز ان را دنبال کرده ام

جایگاه تان در بازیگری کجاست ؟

شاید هنوز در پله های نخست می دانید به این فکر نمکنم برای همین جواب روشنی
ندارم کمتر دنبال جایگاه و رتبه ام  در ضمن این جایگاه را من تشخیص نمی دهم
مخاطبی که کار را می بیند ان جایگاه را معین می کند و اوست که تشخیص میدهد
مسیرم را درست طی می کنم یا نه کجا احتاج به ترمیم دارم و کجا احتیاج به تغییر
کجا باید با شدت عمل بیشتری و کجا کمتر حرکت کنم

نظر مخاطب برایتان اهمیت دارد ؟

صدر در صد به نظرم کار هنری به مخاطب اهدا می شود و اوست که می تواند به این سوال ها جواب بدهد ما به عنوان بازیگر فقط باید تلاش کنیم انتظار او را براورده کنیم تا با دیدن ما و کارمان احساس نکند وقتش را تلف کرده است مخاطب که نباید به جای لذت بردن از کار تمام توجه اش را به نقاط ضعف ما بدهد

پس ادم انتقادپذیری هستید ؟

هر چیزی به جا و مناسبش خوب است انتقاد هم همین طور مردم نسبت به بازیگران لطف زیادی دارند اما در ناخوداگاهم بوده که همیشه تنها تعریف و تمجید ادم را به جایی نمی رساند حرف های تلخ هم به مراتب تاثیر می گذارد البته منظورم این نیست که نقد یک سری حرف تلخ و تند است

شاید بهتر باشد بگوییم نقد نوعی از توجه کردن است

بله همین که خنثی از کنر بازیگر نگذرند و در مورد کارش نظری ولو انتقادی هم داشته باشند برای یک بازیگر مفید است و نشان از وجود یک اهمیت می دهد

نقاط روشن بازیگری در زهن شما مربوط به کدام بازیگران است ؟
یکی از بازی هایی که در ذهن من درخشان مانده مربوط به جک نیکلسون در فیلم )) دیوانه ای از قفس پرید ((
است که یک ادم عاقل در جمع دیوانگان بود و البته بازی رابرت دنیرو در فیلم بیداری ها که نقش یک فرد پارکینسونی را ایفا کرد همین طور نقش منفی که گری اولدمن در فیلم حرفه ای بازی کرد

در بازی های داخلی چطور ؟

در بازی های داخلی هم می توانم به نقش مهدی هاشمی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته اقای عیاری - اتیلا پسیانی در روز شیطان ساخته افخمی
- رضا کیانیان در خانه ای روی اب - پرویز پور حسینی در طلسم - مرحوم شکیبایی در هامون - جمشید هاشم پور در واکنش پنجم -
سوسن تسلیمی در باشو غریبه ای کوچک و البته بازی های قدرتمندی
که حضور ذهنم در این لحظه بیشتر از این یاری نمی کند

 

نظرات 17 + ارسال نظر
sadegh سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 11:03 http://www.besuye-farda.com

سلام دوست گل من وبلاک خوبی داری تبادل لینک می کنی اگه می کنی ما رو با نام زیر لینک کن
پاتوق دخ ت ر و پ س رای ایرانی اینجا
لینک کن و خبر بعده
www.besuye-farda.com
yahoo id : sadegh_200526[نیشخند]

mahmood سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 11:14 http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

عاشق شهاب سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 12:01 http://www.jafna.persianblog.ir

سلام من عاشق شهابم وهر روز وبلاگ های طرفداران ایشون رو برای پیگیری اخبارش دنبال می کنم.به بقیه سایت های طرفداران دیگر بازیگر ها هم بعضی مواقع سر می زنم . الانم می خواستم به اطلاعتون برسونم که سایت درباره ترانه علیدوستی شما رو از لینک دوستانشون حذف کردن خواستم بدونید.

سلام
مرسی که گفتین .
لابد دلیل قانع کننده ای داشتن !

نیما سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 12:15 http://www.gid.blogfa.com

مرسی از شما...
خیلی خووبه...به نظرم وبتون توو این چند روز بیشتر فعال شده
هر روز میام سر میزنم....هر روز هم آپ جدید میبینم...
بهتون تبریک میگم

صدیف سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 13:55

مرسی واقعا دستون درد نکنه لذت بردم

طناز سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 13:59

شهاب موهاشو های لایت کرده ؟؟؟؟؟؟ اگه نه پس این موهای سفید چیه تو عکسش؟؟؟؟؟ بچم هنوز جوون و شادابه میشه بگید این گریمش تو جدایی نادر از سیمینه؟؟ موی های لایت ؟؟؟

الینا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 14:05

ببخشید این عکسه رو جلد جدیده ؟؟؟ یعنی شهاب الان این شکلیه یا این گریمش تو یه فیلمه ؟ میشه مصاحبشم بذارید یا حداقل بگید جان کلام مصاحبش با این مجله چی بوده ؟ ممنون میشم

mahan سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 15:47 http://mypakroo.blogfa.com

salam
dashtane linke shoma baese eftekhare mane
mishe lotfan linke mano tu weblogetun bezarid?
be mahze elame movafeghat linke shoma gozashte mishe
mamnunam
mahan
www.mypakroo.blogfa.com

پری سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 17:51

وای چه عکسایی فوق العاده است مرسی واقعا ذوق زده شدم

مریم سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:45

ممنون میشم اگه متن مصاحبه رو هم بذارید.

هدیه چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 02:43 http://s

سلام. مرسی از اینکه این عکس ها رو گذاشتید! اما متنش به نظرم یه کم ساختگی بود نه؟! من خودم خریدم این مجله رو فکر می کنم که ترکیبی ماهرانه از صحبت های شهاب در چند مصاحبه مختلف بود . نه؟! نظر شما چیه دوستان؟!
در ضمن من که فکر می کنم این عکس برای دوران فیلم غیر منتظره باید باشه... و مسلما جدید نیست! حالا باز هم باید منتظر عکس های جدید فیلم فرهادی باشیم!
باز هم مرسی از این همه به روز بودن! راستی سالگرد وبتونم مبارک!

مرضیه چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 11:54

سلام.
وبتون عالیه و با فعالیت بیشتر تواین روزای اخیر عالیتر هم شده.
واقعاْ که شهاب بیسته و لیاقتش بیشتر از این تمجیدهاس.
ممنون از زحمات و الطافتون.

صاحبه چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 12:48

دوستای گلم...جدیدترین چهره ی آقای حسینی رو در برنامه ی هفت مشاهده کردیم....و همینطور در عکسهای مربوط به جشن سینما...عکس روی جلد قدیمیه

ماهرخ چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 14:01

سلام
میخوام در وبلاگ شما عضو شوم ام هر باراین پیام ظاهر می شود
پست الکترونیکی شما مجاز نمی باشد

سلام
متاسفانه خبر نامه ymail زو ساپورت نمیکنه . لطفا با یه ایمیل دیگه ثبت نام کنید .

زن دوم چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 14:43 http://zanedovvom.persianblog.ir/

کافی شاپ هم رفتید توی لواسان؟

تینا پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 01:17

سلام
به نظر من اینجور سوال پرسیدن دیگه از شهاب بسه ، جواب شهاب به
تمام این سوالا ثابته ، باید مصاحبه گرا خلاقیت بیشتری از خودشون نشون بدن .

مهدی چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 16:50

سلام
شهاب جان خیلی خیلی خیلی دوست دارم
همیشه برای من توبهترین بازیگر بودی وهستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد