شهاب حسینی در غسال خانه بهشت زهرا

عکس
سوپراستارها هم می میرند  ...  

گزارش راننده آژانس از یک پرس ناهار با شهاب حسینی در رستوران غسال خانه بهشت زهرا(س)

 

 


خوابید توی قبر ، دست به آسمان برد و سوتی کشید « یک آسانسور از اینجا به آسمون تا پیش خدا ، حال می ده نه؟»
اهوم.
برای خواباندن سوپر استار توی قبر ساعتها نقشه کشیده بودیم، اما وقتی شهاب توی دشت قبرهای خالی گم شد
...  

 

                

  

گزارش کامل  یک روز با شهاب حسینی در غسال خانه بهشت زهرا در 

                                                                                                            ادامه مطلب

 

 

 

سایز اصلی عکس  

 


 

 شهاب حسینی بدون سوپر استار 

 


قرار شد بروم و به شهاب حسینی بگویم که راننده آژانس نبودم ، روزنامه نگاری بودم که رل بازی کردم ...  

                                                                                      ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

فاز دوم شوق پرواز

خبرگزاری فارس: تصویربرداری فاز دوم مجموعه تلویزیونی شهید عباس بابایی با نام «شوق پرواز» به کارگردانی یدالله صمدی آغاز شد.
  
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، تصویربرداری فاز دوم این مجموعه هم اکنون با حضور تعدادی بازیگر در قزوین ادامه دارد و به زودی بازی شهاب حسینی در نقش شهید بابایی آغاز می‌شود.  

تصویربرداری فاز نخست این مجموعه مدتی پیش در قزوین و تهران به پایان رسیده بود؛ بخشی از تصویربرداری این مجموعه نیز در آینده در خارج از کشور انجام می‌شود.  

افسانه بایگان، الهام حمیدی، سعید نیکپور، بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، حسن جوهرچی و... بازیگران این مجموعه هستند.  

مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» که به همت مؤسسه فرهنگی، هنری شاهد درحال ساخت است، روایت زندگی سرلشکر خلبان عباس بابایی، معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که پانزدهم مرداد سال 1366 به هنگام بازگشت از یک مأموریت برون مرزی، هدف گلوله ضد هوایی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عکس های شهاب حسینی در دانشگاه علوم و تحقیقات

عکس های شهاب حسینی در اکران فیلم دلشکسته در علوم و تحقیقات  

 

 

 

 

کران و نقد و بررسی "حیران" و "دل شکسته


 حیران و دل شکسته در فرهنگسرای انقلاب و دانشگاه ازاد اسلامی،واحد علوم و تحقیقات اکران و نقد وبررسی می شوند. 

 

دل شکسته،اخرین ساخته علی رویین تن،دوشنبه از ساعت 9:30 الی 12در دانشگاه ازاد اسلامی،واحد علوم و تحقیقات با حضور تمامی عوامل اکران و نقد وبررسی خواهد شد.

ایستگاه بهشت

  

 

                      

 

نسخه خانگی ایستگاه بهشت از طرف موسسه رسانه های تصویری  منتشر شد . 

خبر

 * ابوالصدق صداگذاری "پرسه در مه" را آغاز کرد  


فرامرز ابوالصدق صداگذاری فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تدوین این فیلم توسط بهرام دهقانی در مراحل پایانی قرار دارد و به تازگی صداگذار فیلم مشخص می‌شود. "پرسه در مه" برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده نمایش می‌شود 

 


 


 * امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد که گمانه‌زنی‌های اولیه از بخت زیاد فیلم «درباره‌الی» برای نامزدی اسکار در رشته بهترین فیلم خارجی زبان، حکایت دارد.  

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پیش‌بینی‌های به دست آمده از پایگاه اینترنتی «تجربه‌های سینمایی» Film Experience))، فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی (برنده جایزه بهترین کارگردانی از برلین ‌٢٠٠٩ که با تعامل بنیاد سینمایی فارابی و خانه سینما، از سوی هیات انتخاب فیلم ایرانی به اسکار معرفی شد) به همراه چهار فیلم دیگر به عنوان بخت‌های اول نامزدی اسکار در این رشته، مورد توجه قرار گرفته‌اند 

 


 
 *صداگذاری "حوالی اتوبان" ادامه دارد  


صداگذاری فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" به کارگردانی سیاوش اسعدی ادامه دارد و این فیلم یک ماه دیگر آماده نمایش می‌شود.
اسعدی به خبرنگار مهر گفت: صداگذاری ادامه دارد و فیلم یک ماه دیگر آماده نمایش می‌شود، آقای موسوی تهیه‌کننده "حوالی اتوبان" تصمیم می‌گیرد که فیلم را در جشنواره اکران کند یا زمان دیگری را برای نمایش آن در نظر بگیرد.

خبر

 مصاحبه سایت طرفداران شهاب حسینی با او ! 

 

 

برای خواندن مصاحبه اینجا را کلیک کنید.

 **********

میترا حجار ممنوع التصویر شد. 

سینمای ما - یک هنرپیشه دیگر سینما ممنوع ‌‌التصویر شد. روزنامه تهران امروز نوشت: با اینکه رفع توقیف «به‌رنگ ارغوان»، احتمال اکران «سنتوری» مهرجویی و بازگشت «گلشیفته فراهانی» مطلع گزارش‌های سینمایی روز است در تازه‌ترین خبر «میترا حجار» ممنوع‌التصویر اعلام شد. یک منبع آگاه در معاونت سینمایی با تایید این خبر گفت: «حراست وزارت ارشاد ممنوع‌‌‌التصویری «میترا حجار» را اعلام کرده است. البته باید توجه داشت ممنوع‌‌‌التصویری این هنرمندان به صورت شفاهی اعلام می‌شود و تهیه‌کننده نیز باید شفاها از این موضوع مطلع می‌شد که نباید با این بازیگر قرارداد ببندد.»  
با توجه به این که میترا حجار با شهاب حسینی درفیلم آناهیتا که آماده اکران است همبازی است‌ ، امیدواریم حضور ایشان مشکلی برای این فیلم ایجاد نکند.   
 
  
 
********** 
 اسکار 2010 با نمایش «درباره الی»

فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی یکی از 9 فیلم معرفی‌شده به بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان اسکار 2010 است که در بیست و سومین جشنواره فیلم انستیتو فیلم آمریکا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، لس آنجلس تایمز اعلام کرد بیست و سومین دوره جشنواره فیلم انستیتو فیلم آمریکا روز جمعه 30 اکتبر با نمایش انیمیشن سینمایی «آقای فوکس شگفت‌انگیز» به کارگردانی وس اندرسن آغاز می‌شود و هفتم نوامبر با اکران «یک مرد تنها» نخستین تجربه کارگردانی تام فورد با بازی کالین فیرث و جولین مور به پایان می‌رسد.

در این دوره جشنواره AFI فیلم سینمایی «درباره الی» که به نمایندگی از ایران به بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان اسکار هشتاد و دوم معرفی شده در کنار نمایندگان هشت کشور دیگر در اسکار 2010 به نمایش درمی‌آید.

تنها نمایش فیلم 119 دقیقه‌ای فرهادی در جشنواره ساعت هفت بعد از ظهر دوشنبه دوم نوامبر در بخش سینمای جهان خواهد بود.

دیگر فیلم‌های معرفی‌شده به اسکار که در جشنواره AFI به نمایش درمی‌آیند عبارتند از «من مادرم را کشتم» از کانادا، «روبان سفید» میشاییل هانکه از آلمان، «آجامی» از رژیم صهیونیستی، «مادر» از کره جنوبی، «شیر اندوه» کلودیا یوسا از پرو، «پلیس، صفت» از رومانی، «راز درون چشم‌های آن‌ها» از آرژانتین و «ارتش خاموش» از هلند.

گرچه «ارتش خاموش» به دلایلی از حضور در اسکار امسال بازماند و جای آن را «زمستان در جنگ» گرفت.

دیگر فیلم ایرانی که در بیست و سومین جشنواره انستیتو فیلم آمریکا به نمایش درمی‌آید، «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» بهمن قبادی است که پیشتر در جشنواره کن هم حضور داشته و در بسیاری از رویدادهای سینمایی اخیر جهان به نمایش درآمده است.

یکی دیگر از نکات جالب این دوره جشنواره AFI این است که شرکت سونی پیکچرز کلاسیکس که حق پخش دو فیلم «یک پیشگو» و «روبان سفید» را در آمریکای شمالی در دست دارد، در اقدامی عجیب تصمیم گرفت «روبان سفید» برنده جایزه نخل طلا را جایگزین فیلم ژاک اودیار ـ برنده جایزه بزرگ هیات داوران کن" در این دوره کند.

جشنواره انستیتو فیلم آمریکا از آن جهت برای فیلم‌های حاضر در آن اهمیت دارد که در آستانه آغاز فصل جوایز سینمایی در آمریکا برگزار می‌شود و حضور «درباره الی» در این دوره می‌تواند بخت آن را برای موفقیت در اسکار هشتاد و دوم و دیگر جوایز معتبر سینمایی افزایش دهد. در جشنواره AFI از زرق و برق‌های معمول جشنواره‌های دیگر خبری نیست.