خبر

 مصاحبه سایت طرفداران شهاب حسینی با او ! 

 

 

برای خواندن مصاحبه اینجا را کلیک کنید.

 **********

میترا حجار ممنوع التصویر شد. 

سینمای ما - یک هنرپیشه دیگر سینما ممنوع ‌‌التصویر شد. روزنامه تهران امروز نوشت: با اینکه رفع توقیف «به‌رنگ ارغوان»، احتمال اکران «سنتوری» مهرجویی و بازگشت «گلشیفته فراهانی» مطلع گزارش‌های سینمایی روز است در تازه‌ترین خبر «میترا حجار» ممنوع‌التصویر اعلام شد. یک منبع آگاه در معاونت سینمایی با تایید این خبر گفت: «حراست وزارت ارشاد ممنوع‌‌‌التصویری «میترا حجار» را اعلام کرده است. البته باید توجه داشت ممنوع‌‌‌التصویری این هنرمندان به صورت شفاهی اعلام می‌شود و تهیه‌کننده نیز باید شفاها از این موضوع مطلع می‌شد که نباید با این بازیگر قرارداد ببندد.»  
با توجه به این که میترا حجار با شهاب حسینی درفیلم آناهیتا که آماده اکران است همبازی است‌ ، امیدواریم حضور ایشان مشکلی برای این فیلم ایجاد نکند.   
 
  
 
********** 
 اسکار 2010 با نمایش «درباره الی»

فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی یکی از 9 فیلم معرفی‌شده به بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان اسکار 2010 است که در بیست و سومین جشنواره فیلم انستیتو فیلم آمریکا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، لس آنجلس تایمز اعلام کرد بیست و سومین دوره جشنواره فیلم انستیتو فیلم آمریکا روز جمعه 30 اکتبر با نمایش انیمیشن سینمایی «آقای فوکس شگفت‌انگیز» به کارگردانی وس اندرسن آغاز می‌شود و هفتم نوامبر با اکران «یک مرد تنها» نخستین تجربه کارگردانی تام فورد با بازی کالین فیرث و جولین مور به پایان می‌رسد.

در این دوره جشنواره AFI فیلم سینمایی «درباره الی» که به نمایندگی از ایران به بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان اسکار هشتاد و دوم معرفی شده در کنار نمایندگان هشت کشور دیگر در اسکار 2010 به نمایش درمی‌آید.

تنها نمایش فیلم 119 دقیقه‌ای فرهادی در جشنواره ساعت هفت بعد از ظهر دوشنبه دوم نوامبر در بخش سینمای جهان خواهد بود.

دیگر فیلم‌های معرفی‌شده به اسکار که در جشنواره AFI به نمایش درمی‌آیند عبارتند از «من مادرم را کشتم» از کانادا، «روبان سفید» میشاییل هانکه از آلمان، «آجامی» از رژیم صهیونیستی، «مادر» از کره جنوبی، «شیر اندوه» کلودیا یوسا از پرو، «پلیس، صفت» از رومانی، «راز درون چشم‌های آن‌ها» از آرژانتین و «ارتش خاموش» از هلند.

گرچه «ارتش خاموش» به دلایلی از حضور در اسکار امسال بازماند و جای آن را «زمستان در جنگ» گرفت.

دیگر فیلم ایرانی که در بیست و سومین جشنواره انستیتو فیلم آمریکا به نمایش درمی‌آید، «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» بهمن قبادی است که پیشتر در جشنواره کن هم حضور داشته و در بسیاری از رویدادهای سینمایی اخیر جهان به نمایش درآمده است.

یکی دیگر از نکات جالب این دوره جشنواره AFI این است که شرکت سونی پیکچرز کلاسیکس که حق پخش دو فیلم «یک پیشگو» و «روبان سفید» را در آمریکای شمالی در دست دارد، در اقدامی عجیب تصمیم گرفت «روبان سفید» برنده جایزه نخل طلا را جایگزین فیلم ژاک اودیار ـ برنده جایزه بزرگ هیات داوران کن" در این دوره کند.

جشنواره انستیتو فیلم آمریکا از آن جهت برای فیلم‌های حاضر در آن اهمیت دارد که در آستانه آغاز فصل جوایز سینمایی در آمریکا برگزار می‌شود و حضور «درباره الی» در این دوره می‌تواند بخت آن را برای موفقیت در اسکار هشتاد و دوم و دیگر جوایز معتبر سینمایی افزایش دهد. در جشنواره AFI از زرق و برق‌های معمول جشنواره‌های دیگر خبری نیست. 

 


نظرات 20 + ارسال نظر
آمیتیدا یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 09:51

سلام به همگی به خصوص به شیوای عزیزم.
خوبین؟
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.
مرسی.

محسن دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 00:37 http://khodadad-shila.blogfa.com

سلام من نویسنده وبلاگ طرفداران خانوم خدادادم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

آیناز و آیلار دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 13:44 http://royayekuchak.blogfa.com

سلام به دوستای گلم.ما وبلاگتونو لینک کردیم چون که من (آیناز)دیوونه ی شهابم.اگه دوست داشتین یما هم لینکمون کنید من همیشه بهتون سر میزنم

سار چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 21:36 http://soroodeha.blogfa.com

سلام به شما و با تشکر از سایت و مطالب پر بارتان

من الان در به در دارم دنبال عکسی از شهاب حسینی توی فیلم سوپر استار می گردم(یه عکس از اون لحظه ای که توی ماشین عینک آفتابی میزنه و میخنده)
تو رو خدا پیداش کنین و توی سایتتون بذارین !
لطفا


خیلی ممنون
فعلا...

شیرین شنبه 16 آبان 1388 ساعت 17:39

سلام به همه ی دوستان عزیز و تشکر از زحماتشون
پنج شنبه من به همراه برادرم رفتیم کافه هنر ...جاتون براستی خالی بود.آقای حسینی خیلی مهربون و صمیمی از ما استقبال کردند و رسم مهمان نوازی رو کامل به جا آوردند.از اون بهتر دیدن پریچهر خانم و محمد امین کوچولو بود که دیگه خیلی قد کشیده و بزرگ شده! وقتی با پریچهر خانم صحبت کردم تازه فهمیدم ایشون چه روح بلندی دارند و چقدر باید آقای حسینی رو به خاطر انتخاب ایشون تحسین کرد...با پریچهر خانم راجع به مخاطبین این وبلاگ صحبت کردیم جالب بود که تک تک ما رو به اسم و نظراتمون میشناختند و بهمون فکر کرده بودند...این برای من خیلی باارزشه ... ایشون به همه ی شما سلام رسوندند. البته گفتند که مدتی هست که به وبلاگ سرنمی زنند چون اینترنتشون قطع هستش...من برای ایشون و خانوادشون از ته قلبم آرزوی خوشبختی روزافزون دارم و مهربونیشون رو هرگز فراموش نمی کنم.

سلام عزیز دلم
خوش به حالت واقعا.من که نتونستم برم هنوز.چقدر خوب که یکی پیدا شد یادی از وبلاگ ما هم کرد...
میشه آیدی تو بهم بدی شیرین جان ؟ منتظرم.

renjer975 یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 11:19 http://renjer975.blogfa.com

merc weblog

صدیف سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 09:14

سلام شیوای من!
خیلی وقت بودم نیومده بودم وبت و باید منو ببخشی عزیزم .چون سرم شلوغه واقعا و اگه نتونستم بیام فرصت نداشتم عزیز دلم نه اینکه خدایی نکرده فکر کنی من فراموشت کردم! الان اومدم کامنتها رو خوندم و واقعا ناراحت شذم از این حرفت عزیز دلم که به شیرین جان گفتی( چقدر خوب که یکی پیدا شد یادی از وبلاگ ما هم کرد) اینو بدون عزیزم که آقای حسینی هرچقد وبلاگ و سایت برای طرفدارا داشته باشن هیچ جا که وب تو نمیشه گل من! تو اولین کسی بودی که برای آقای حسینی کارت رو شروع کردی و من اولین بار وقتی میخواستم تو دنیای مجازی برای ایشون کامنت بذارم تو وب تو گذاشتم خانومی من! یادت رفته چقد خاطرات خوب باهم داشتیم ؟ زمانی که وبت اوایل مهر پارسال حک شد اما تو عزمت رو جزم کردی که دوباره از نو شروع کنی؟ یادته آقای حسینی می خواستن تاتر بازی کنن و چه شور و غوغایی بود تو وبت؟ شب گرفتن سیمرغو یادته؟ من الان یاد گذشته ها افتادم رفتم تو آرشیو وبلاگت و دیدم توی پست سیمرغ چه خبره و دوباره خاطره ی اون شب زیبا و باشکوه برام زنده شد! اینا رو گفتم که فکر نکنی ما تا یه سایت راه افتاد یا چند تا وبلاگ دیگه تو رو یادمون رفته! نازنین من اینو بدون برای من این وبلاگ اولین جایی بود که تونستم خیلی چیزا رو بفهمم.. و اینو مدیون توام و من محاله به این جا بی وفایی کنم! دوست دارم عزیزم راستی خبردار شدی که آقای حسینی اومدن اصفهان؟ ۱ آبان اومدن و من هنوز تو ذوقم که اومدن برنامه زنده رود شبکه اصفهان. چون خیلی برنامه جذاب و قشنگی بود و دلم میخواد شیوای من اونو ببینه اگه دلش خواست این شماره سروش سیمای اصفهان 03113386157 زنگ بزنه تا براش بفرستن برنامه رو! دیگه نبینم ناراحت باشی نازنین من که واسه من هیچ جا وبلاگ شیوا نمیشه! بازم ببخش که نمیتونم خیلی بیام اینجا احتمالا تا ۷-۸ ماه دیگه . خیلی دلم برات میتنگه .بوووووووس

سلام صدیف جان
مرسی از این همه لطفت . من نمیدونم چی بگم واقعا.
ولی من منظورم باز شدن سایت نبود. من منظورم این بود که هر کس میره پیش آقای حسینی یادش میره از وبلاگ بگه !
۷-۸ ماه که خیلی دیره ! زودتر بیا .منتظرتم !

صدیف سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 09:32

راستی میخواستم به شیرین جان بگم احیانا پریچهر خانم اسم من و کامنتام رو هم یادشون یود؟!!

ftmh سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:07

سلام وبلاگت واقعا به روزه ها ؟؟؟ شگفت زده شدم . جدی می گم ...
یه سوال از کجا فهمیدی شهاب قراره بیاد دانشگاه علوم تحقیقات ؟
از بچه های علوم تحقیقاتی ؟؟؟؟
چون مطلب مربوطه نظر خواهی نداشت اینجا نظر گذاشتم ولی خدایی جواب بده چون دیروز بعد از این که شهاب رفت اومدم وبلاگت تقریبا شکه شدم ...
در تایید حرف شیرین جون باید بگم تو زندگیم آدمی با شخصیت تر از ایشون ندیدم
امیدوارم همیشه موفق باشن در کنار خوانوادشون خوشبخت...

شیرین سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:56

راستی شیوا جان من همیشه ده شب به بعد آنلاینم

آنیتا سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 12:10 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان خوبی؟
دلم واست تنگ شده بود گفتم یک سری بهت بزنم.
موفق باشی.

سلام عزیز دلم
مرسی از لطفت.

نوشین چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 02:03

سلام دوستان
هرکسی که محمد امین رو دیده به من بگه چه شکلیه؟(با جزئیات)
خیلی دوست دارم شبیه شهاب باشه.

مسعود چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 15:37

سلام.مرسی از زحماتتون.با صدیف خانم موافقم.واسه خودم بین همه ی این وبلاگ ها این وبلاگ یه چیز دیگه س.به هر حال اولین وبلاگیه که راه اندازی شده.و همیشه به روز بوده.در ضمن همه ی حرمت ها اینجا حفظ میشه.باز هم ممنون از زحماتتون.

سلام
خواهش میکنم.
ممنون از لطف شما.این وبلاگم با لطف شماس که پا بر جاست...

شیرین چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 22:44

سلام به همه
خوش به حال بچه های علوم تحقیقات که آقا شهاب رفتند اونجا
تو رو خدا یه ذره از ماجرا رو تعریف کنید و ما رو هم از فیضی که بردین بینصیب نذارید...پیشاپیش سپاس
قابل توجه صدیف و صاحبه جان که پریچهر خانم شما دو نفر رو خیلی برجسته به خاطر داشتند و ازاتون خیلی تعریف کردند همچنین از حوری جون

صدیف شنبه 23 آبان 1388 ساعت 13:30

شیرین جان یه خواهش: میتونم ایمیلتو داشته باشم؟؟

ریحانه یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 00:14

امروز شنبه شهاب حسینی به یک سفر یکی دو ماهه رفت برای فیلم برداری.
امیدوارم به سلامتی بره و به سلامتی هم برگرده.

حبیب پارسا یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 21:07

شهاب حسینی عزیز با بازی در شوق پرواز محبوبیت خود را به اوج میرساند!!! بی صبرانه منتظر پخش این سریال و درخشش برق آسای این سید بزرگوار هستیم!

پریناز سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 17:43 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

ممنون از شیوای عزیزم.

شیرین سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 22:12

سلام به همه و مرسی از شیوا جان به خاطر عکسهای علوم تحقیقات
ایمیل من تقدیم صدیف جان : sh_shirin_252@yahoo.com

حوری چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 22:40

سلام شیوا جونم خسته نباشی قربونت برم فک نکن ماها سر نمی زنیم خودتم که گفته بودی که سایتو در کناره وبلاگمون داریم راسی خوش به حاله دانشجوامون که شهابو دیدن چه قد اروم و متین نشسته راسی اونایی که میدونستن شهاب میره اصفهان تونستن برنو شهاب جونو از نزدیک زیارت کنن حالا بازم خوش به حالتون که زنده رودشو دیدین ما که اونم ندیدیم راسی شیرین جون کاش بیشتر واسمون تعریف میکردی محمد امین چی کار میکرد اصلا عزیزم با خوده شهابم حرف زدی پریچهر جون چی میگفت یادمه ۵ سال پیش که شهاب رفته بود نمایشگاه کتاب دوستمم اتفاقی رفته بود اونجا و دیده بودش میگفت هم خیلی ازش دور بوده هم سرش خیلی شلوغ بود اونم میره و با پریچهر جون حرف میزنه میگفت خوشرو بود میگفت حتی بهش گفته بوده که یکی از دوستام از طرفدارایه اقای حسینی اونم تشکر کرده بوده راسی شیوا جون شانسیه که بریم کافه و شهابو ببینیم یا بیشتر اوقات البته تو وقته بیکاری چون ماشا... خیلی پرکاره اونجاست

سلام روحی جون
فکر کنم ایشون پنجشنبه ها باشن.چون هرکی پنجشنبه رفته آقای حسینی رو دیده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد