فیلم افریقا در جشنواره فیلم های ویدئویی

فیلمسازان مطرح در جشنواره فیلم‌های ویدئویی تهران رقابت می‌کنند


فیلم‌های بخش مسابقه ایران (رویش یاس‌ها) جشنواره ویدیویی تهران اعلام شد که در میان آثار این بخش نام کاگردانانی چون حسن فتحی، هومن سیدی، پوریا آذربایجانی، پناه‌برخدا رضایی،بهروز شعیبی و... به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عناوین 22 فیلم راه یافته به بخش مسابقه رویش یاس‌ها نخستین جشنواره فیلم ویدیویی تهران عبارتند از: "4حرفی" به کارگردانی جمشید محمودی، "آبروی از دست رفته آقای صادقی" به کارگردانی آیدا پناهنده، "آشنایی با لیلا" به کارگردانی عادل یراقی، "آفریقا" به کارگردانی هومن سیدی، "انگشتر" به کارگردانی سیدجمال حاتمی، "پلاک 7 کوچه پاییز" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، "چرخ و فلک" به کارگردانی حسن فتحی، "چهارگاه" به کارگردانی مجید تربتی فرد، "حرف مردم" به کارگردانی داریوش یاری، "خانه کاغذی" به کارگردانی محمود معظمی، "دختر...پدر ...دختر" به کارگردانی پناه برخدا رضایی.

از دیگر آثار این بخش می‌توان به "سیلی شیرین" به کارگردانی عمار باستان فرد- محمد باقرآبادی، "شعله در باد" به کارگردانی فرهاد مهرانفر، "صدای چشمه" به کارگردانی هوشنگ فلاح‌رضایی، "عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه، رحمت" به کارگردانی پوریا آذربایجانی، "فیروزه سیاه" به کارگردانی رضا بهشتی، "محدوده ابری" به کارگردانی روح اله سهرابی، "مشت زن" به کارگردانی روزبه روحی‌پور، "میان ماندن و رفتن" به کارگردانی بهروز شعیبی، "نامه‌های خیس" به کارگردانی مرجان اشرفی زاده، "نه، یک اتفاق ساده" به کارگردانی جمشید بهمنی، "یک داستان عاشقانه" به کارگردانی مصطفی کوشکی اشاره کرد.

این آثار توسط هیاتی متشکل از محسن علی‌اکبری، طهماسب صلح‌جو، محمد هادی کریمی، وحید موسائیان و محمد حسین نیرومند از میان 202 عنوان فییلم ویدیویی دسیده به دبیرخانه در بخش رویش یاس‌ها برای حضور در مرحله مسابقه انتخاب شده است.

فیلم‌های "آفریقا" به کارگردانی هومن سیدی، "دختر... پدر...دختر"به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی، "نامه‌های خیس" به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و فیلم "نه، یک اتفاق ساده" به کارگردانی جمشید بهمنی از ایران در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره حضور دارند.

این چهار عنوان فیلم از میان فیلم‌های بخش مسابقه ایران(رویش یاس‌ها) انتخاب شده‌اند.

"یکی می خواد باهات حرف بزنه"به سینما استقلال می رود

"یکی می خواد باهات حرف بزنه"به سینما استقلال می رود


فیلم سینمایی "یکی می خواد باهات حرف بزنه" ساخته منوچهر هادی در گروه سینمایی استقلال روی پرده می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم سینمایی که در سی امین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد، بعد از فیلم "آزمایشگاه" در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی می شود.

در این فیلم شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل پور و با معرفی هانیه غلامی به ایفای نقش می پردازند.

"یکی می خواد باهات حرف بزنه"با مضمون اجتماعی  و درباره پیوند اعضا است.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لیلا یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق‌اش رضایت بگیرد، اما...

منوچهر هادی پیش از این ساخت فیلم سینمایی "قرنطینه" را برعهده داشته و "یکی می خواد باهات حرف بزنه" دومین فیلم بلند سینمایی وی محسوب می شود. همچنین هادی تا کنون ساخت فیلم های تلویزیونی چون "پاپوش"، "روستای مرزی"، " بلندترین شب سال"،"چشم هایش" و... را برعهده داشته است.

قلب های بیدار _ همایش پیوند اعضا

رور شنبه 20 خرداد ماه شبکه 3 سیما برنامه ای به نام قلب های بیدار پخش کرد که بخش هایی از مراسم همایش پیوند اعضا که چند وقت پیش در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده بود را نمایش داد ( در این مراسم به شهاب حسینی برای بازی در فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه تندیس سفیر اهدا عضو تقدیم شد )


این برنامه را از طریق لینک زیر می توانید تماشا کنید :


                                                                                ایران سیما

مشکل فیلمبرداری «برای سونیا» در تالار وحدت برطرف نشده است

مشکل فیلمبرداری «برای سونیا» در تالار وحدت برطرف نشده است

سینماپرس- گروه سینما: مدیر تولید و مجری طرح فیلم سینمایی «برای سونیا» گفت: هنوز مشکل فیلمبرداری در تالار وحدت برطرف نشده است اما مذاکرات ادامه دارد و پیش بینی می شود به زودی به توافقات نهایی برسیم.

جعفر صمدی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس افزود: اگر همه امور به خوبی انجام شود اواخر مهر ماه فیلمبرداری را شروع می کنیم.

وی در مورد بازیگران فیلم توضیح داد: با توجه به این که هنوز موافقت تالار وحدت برای فیلمبرداری قطعی نشده است ترجیح می دهیم پس از قطعی شدن مذاکرات لیست عوامل را انتخاب و معرفی کنیم.

قصه فیلم «برای سونیا» به کارگردانی علی ژکان در تالار نمایش می‌گذرد و مدت فیلمبرداری آن 50 جلسه پیش بینی شده است.

پیشتر حضور شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، بیتا فرهی، رضا بهبودی، محسن حسینی، سحر قریشی، زهرا برومند، جمال اجلالی و... در این فیلم قطعی شده بود.

فیلمنامه «برای سونیا» را نغمه ثمینی بر اساس نمایشنامه معروف «مرغ دریایی» اثر آنتوان چخوف نوشته است. علی ژکان فیلم‌های سینمایی «مادیان»، «چهره به چهره»،«سایه به سایه» و «عیسی می‌آید» را کارگردانی کرده است.

دی وی دی 12 جشن دنیای تصویر با نام «شب پرستاره» منتشر شد.

کافه سینما- دی وی دی دوازدهمین جشن دنیای تصویر با نام «شب پرستاره» منتشر شد. تیزر دیدنی این مراسم را در "کافه سینما" ببینید. در این تیزر لحظاتی از حضور داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، کتایون ریاحی، حامد بهداد، رضا یزدانی، الیکا عبدالرزاقی، سعید راد، مصطفی زمانی، امیر جعفری، بهاره رهنما، حمید فرخ‌نژاد، رضا رویگری، شهاب حسینی، مریلا زارعی، برزو ارجمند و مهران مدیری بر روی سن جشن حافظ دیده می‌شوند.




                                          تیزر جشن دنیای تصویر  را از لینک زیر ببینید 



                                                            کافه سینما

کافه هنر باز شد

    کافه هنر بعد از یک ماه دوباره باز شد 


به زودی نسخه خانگی مراسم تندیس حافظ توزیع می شود

به زودی DVD  مراسم تندیس حافظ منتشر می شود



                     

          


تب سرد در شبکه ای فیلم

تب سرد در شبکه ای فیلم 


بعد از بازپخش سریال پس از باران / مدار صفر درجه / پلیس جوان این بار شبکه ای فیلم از فردا

پنج شنبه 4 خرداد ماه ساعت 18/30 سریال تب سرد را پخش خواهد کرد .


شهاب حسینی در مراسم ختم پدر پیمان معادی

دیروز سه شنبه دوم خرداد ماه 91 مراسم ختم پدر پیمان معادی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که شهاب حسینی نیز همراه با هنرمندان دیگر در این مراسم شرکت کردند .