زندگی خصوصی بازیگران فیلم می شود

زندگی خصوصی بازیگران فیلم می شود





چیستا یثربی از نگارش فیلمنامه ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان سینما خبر داد.


چیستا یثربی در گفتگو با خبرنگار ادبی خبرگزاری سینمای ایران گفت: فیلمنامه تازه ام در فضایی مستند گونه می گذرد. در این فیلم زندگی اجتماعی چند تن از بازیگران مطرح سینمای ایران بررسی می شود. این هنرمندان به دلیل شهرت قادر نیستند در فضاهای عمومی رفت و آمد کنند و این موجب دردسر آن هاست.

وی افزود: به نظرم رسید، بهتر است هریک از بازیگران نقش یک بازیگر دیگر را در این فیلم سینمایی بازی کند. در این اثر، مخاطب با روحیات این هنرمندان و مشکلاتی که در اثر مواجهه با جامعه پیدا می کنند آشنا می شود و محرومیت آن ها از برقراری ارتباط اجتماعی سالم را در قالب تصویر می بیند.

یثربی گفت: انجام بسیاری از فعالیت های روزمره مردم، برای هنرپیشه ها تبدیل به آرزو شده است. ایده این فیلمنامه نیز وقتی در حال قدم زدن با یک بازیگر بودم به ذهنم خطور کرد. این هنرپیشه زن مشهور آرزو داشت بتواند حین قدم زدن در پاساژ بستنی بخورد. به نظرم می رسد صحنه آغازین فیلمنامه نیز از همین جا باشد.

چیستا پثربی در پایان گفت: نام احتمالی این فیلمنامه "یک شب آرام با بستنی" است که در حال حاضر، ضمن مذاکره با چند کارگردان مطرح، در حال نگارش آن هستم.

تا شروع اپیزود سوم فیلمبرداری «خانه پدری» موقتا تعطیل شد

تا شروع اپیزود سوم
فیلمبرداری «خانه پدری» کیانوش عیاری موقتا تعطیل شد


با به پایان رسیدن دومین اپیزود از سه اپیزود «خانه پدری» ساخته جدید کیانوش عیاری تا طراحی صحنه‌ها برای اپیزود سوم فیلمبرداری این فیلم تعطیل شد.

سهرابی مدیر روابط عمومی این فیلم در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران

(ایسنا) ضمن اعلام این خبر گفت: لوکیشن این فیلم هم‌چنان «خانه معتمدالاطباء» خواهد بود و چند روز دیگر با آماده‌شدن صحنه فیلمبرداری، اپیزود سوم هم آغاز خواهد شد.


بازیگران : مهدی هاشمی- شهاب حسینی- مهران رجبی- ناصر هاشمی- نازنین فراهانی_مینا ساداتی- نگاه خاقانی- حسین فلاح- معین الدین عشاقی- اقلیما رئیسی- مژده همرنگ ـآزاده موحد بشیری- علی قره گوزلو- محمد رضا فرتوزی- رسول سلیمان و..

ادامه تصویربرداری "شوق پرواز" در فرانسه

ادامه تصویربرداری "شوق پرواز" در فرانسه


تصویربرداری سکانس‌های خارج از کشور مجموعه "شوق پرواز" به کارگردانی یدالله صمدی به زودی در فرانسه ادامه پیدا می‌کند.

ناصر دهقانی مجری طرح این پروژه به خبرنگار مهر گفت: تدوین سکانس‌های ایران این مجموعه تمام شده و ساخت موسیقی و صداگذاری ادامه دارد. برای تصویربرداری سکانس‌های خارج از ایران به فرانسه سفر می‌کنیم، با آماده شدن فیلمنامه و تامین منابع مالی پیش از پایان امسال این سفر انجام می‌شود.

مجموعه "شوق پرواز" بخش‌هایی از زندگی سرلشگر خلبان عباس بابایی را به تصویر می‌کشد، این مجموعه در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای توسط موسسه فرهنگی شاهد تهیه می‌شود. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده مجموعه است.
شهاب حسینی، الهام حمیدی، ستاره اسکندری، افسانه بایگان، سعید نیک‌پور، شهرام حقیقت دوست، بهمن زرین‌پور، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، حسن جوهرچی و فخرالدین صدیق شریف بازیگران این مجموعه هستند.
 
یدالله صمدی فیلم‌های سینمایی "ایستگاه"، "ساوالان"، "کلانتری غیرانتفاعی"، "دمرل" و... را کارگردانی کرده است.

فیلم برداری مجموعه تلویزیونی شوق پرواز ناتمام مانده است !

  فیلم برداری مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" ناتمام مانده است

رییس موسسه فرهنگی هنری شاهد از ناتمام ماندن پروژه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" به دلیل کمبود بودجه خبر داد.

ناصر دهقانی پوده رییس موسسه فرهنگی هنری شاهد با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و خلف وعده برخی از نهادهایی که قول حمایت مالی از این پروژه را داده بودند از جمله تلویزیون، تصویربرداری بخش خارج از کشور این مجموعه تلویزیونی پس از گذشت ماهها از پایان تصویربرداری بخش داخلی مجموعه همچنان انجام نشده و منتظر دریافت بودجه است.

وی افزود: موسسه فرهنگی هنری شاهد تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارد که با اتمام بودجه کار تصویربرداری بخش خارجی این مجموعه عملا ناتمام مانده است.

دهقانی پوده با انتقاد از کم لطفی تلویزیون در تامین بخشی از بودجه این مجموعه تلویزیونی ادامه داد: متاسفانه تلویزیون به عنوان یکی از نهادهایی که تامین بخشی از تامین بودجه مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" را بر عهده گرفته تا امروز نه تنها کمکی نکرده بلکه هزینه ای هم برای اجاره دوربین های فیلم برداری که در اختیار گروه گذاشته را گرفته است.

رییس موسسه فرهنگی هنری شاهد افزود: تا امروز بیش از 20 قسمت این مجموعه تلویزیونی راف کات و 9 قسمت نیز تدوین نهایی شده است. البته امکان تدوین قسمت های بیشتر امکان پذیر بود ولی به علت اینکه از قسمت نهم به بعد بخش هایی از این مجموعه در خارج از کشور سپری می شود و کار تصویربرداری آن هنوز انجام نشده تدوین سایر قسمت ها به بعد از اتمام تصویربرداری بخش خارج از کشور گذاشته شده است.

وی گفت: سهراب خسروی؛ تدوین، محسن روشن؛ صداگذار و علی قلی کار موسیقی این مجموعه تلویزیونی را انجام می دهند.

مجموعه تلویزیونی شوق پرواز در 25 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از یکی از شبکه های سراسری تلویزیون درنظر گرفته شده و در آن بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی و الهام حمیدی ایفای نقش کرده اند.

عکس های جدید از مجموعه شوق پرواز  

 

لینک مشاهده قسمت هایی از پشت صحنه مجموعه شوق پرواز پخش شده از برنامه شما و سیما

دانلود بخشی از مجموعه شوق پرواز


دوستان قسمت هایی از مجموعه شوق پرواز که در برنامه سینما گلخانه پخش شده بود و می تونید از فایل زیر دانلود کنید و ببینید



دانلود قسمت هایی از مجموعه شوق پرواز





* به دلیل اینکه این فایل در سایت یوتوب قرار گرفته شده این صفحه با فیلتر شکن باز می شود

عکس هایی از جشنواره یاری سال گذشته با حضور شهاب حسینی

نیم نگاهی به جشنواره یاری سال گذشته با حضور شهاب حسینی

مهمانان ویژه جشنواره فیلم یاری در سال گذشته شهاب حسینی , پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد بودند که از شهاب حسینی به عنوان بهترین مهمان جشنواره تقدیر شد.
سال گذشته با کمی سکوت در رسانه ها شهاب حسینی به همراه دو کارگردان مطرح سینمای ایران,پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد عازم جشنواره فیلم یاری شدند.
در طی سه روز این جشنواره برگزار شد و در پایان جشنواره از شهاب حسینی به عنوان بهترین مهمان و بازیگر جشنواره تقدیر شد.
شهاب حسینی در رابطه با جشنواره فیلم یاری گفت:خوب من فکر می کردم که یک جشنواره کوچک و بی سرو صدایی باشد که توسط ایرانیان و فارسی زبانان برگزار می شود ولی در طی سه روز جشنواره متوجه شدم که جشنواره خیلی خوبی می باشد که واقعا یاری دهنده است و ای کاش همچنین جشنواره ای در کشور ایران برگزار می شد,استقبال خیلی خوبی از من شد و شاید اینطور باید بگم که فکر نمی کردم طرفدارن زیادی در خارج از ایران داشته باشم.
پوران درخشنده نیز در رابطه با این جشنواره گفت:جشنواره یاری با اینکه با هزینه خیلی پایین برگزار شد ولی واقعا توانست مردم و هنرمندان را به خود جذب کند و خوشحالم که حضور من در این جشنواره باعث شادی و یاری هنردوستان به نیازمندان شد.











شهاب حسینی هم از مدیر عامل خانه سینما حمایت کرد

جمع دیگری از سینماگران از مدیرعامل خانه سینما حمایت کردند
پس از اعلام حمایت 190 سینماگر از مدیرعامل خانه سینما، جمعی دیگر از سینماگران به حمایت از مدیر عامل خانه سینما پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر،جمعی از سینماگران روز گذشته با بیانیه‌ای یک خطی اعلام کردند برای حفظ سینمای ارزش‌مدار ایران و جامعه اصناف سینمایی در کنار مدیر عامل خانه سینما ایستاده‌اند.

 طبق نمابر ارسالی خانه سینما ، هنرمندانی دیگری هم  امروز14 مهر از  بیانیه‌ یک خطی روز گذشته اعلام حمایت کردند که اسامی آنها به ترتیب زیر است :

عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، کیومرث پوراحمد، فاطمه معتمدآریا، عباس گنجوی، شهاب حسینی، تورج منصوری، حسین ترابی، ملک جهان خزاعی، احمد مرادپور، محمد گنجعلی، حسین جعفریان، گوهر خیراندیش، سامان مقدم، لیلا حاتمی، عزیز ساعتی، امیر علی اعلایی، محسن خان جهانی، محمدعلی طالبی، همایون پایور، اشکان اشکانی، اسماعیل منصف، سامان سالور، فرهاد ویلکیجی، آرش برومند، سهراب خسروی، یداله صمدی، محسن استاد علی مخملباف، محمدرضا ایمانیان، رفیع پیتز، فرحناز شریفی، مسعود کرامتی، تورج ربانی، علی مصفا، هادی آفریده، علی زمانی عصمتی، حسن قلی زاده، کتایون رنجبران، بهزاد مصلح، بایرام فضلی، ابراهیم سعیدی، سامان نخعی، عباس شوقی، حسین مجد، سپیده ابطحی، محمدرضا جهان پناه، شیرین برق نورد، الهام پاوه‌نژاد، علیرضا بهنام، سعید رحمانی، سعید مجتهد زاده، جعغر صانعی مقدم، رضا حائری، محمدرضا‌پور، سودابه مرادیان، سید رضا صائمی، حسن روح پرور، شیرین بوریایی دوست، بهزاد آدینه زاده، جابر قاسمعلی، نیما عباس پور، مسعود امینی، لیلا زارع، امید رشدی، هیوا امین نژاد، بهمن دادفر، سحر معینی، سعید کریمی، لیلا نقدی‌پور، یداله شهیدی،هاورن یشایایی، ساعد نیک‌ذات، همایون ارشادی، مرجان اشرفی‌زاده، فریدون فرهودی، شهرام مکری و محمد آقازاده.



اولین عکس‌ها و تازه‌ترین خبرها از فیلم جدید «کیانوش عیاری»



شوق پرواز

ساخت سریال شهید بابایی یک‌ ماه دیگر کامل به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: کار ساخت مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» تا یک ماه آینده به طور کامل به پایان می‌رسد.

ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر کار موسیقی و صداگذاری سریال انجام می‌شود و تا یک ماه آینده کار ساخت سریال به طور کامل به پایان می‌رسد.
وی ادامه داد: سریال در تدوین نهایی در قالب 25 قسمت آماده شد و تا به حال 10 قسمت از آن به طور کامل آماده است.
دهقانی درباره زمان پخش سریال از تلویزیون نیز تصریح کرد: ما برای تامین مخارج ساخت سریال متحمل سختی‌های فراوانی شده‌ایم و با تلویزیون سر این موضوع باید به توافق برسیم. البته شبکه یک سیما برای پخش سریال اعلام آمادگی کرده است ولی هنوز زمان دقیقی برای پخش آن مشخص نشده است.
مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» اظهارداشت: در حال حاضر محسن روشن کار صداگذاری را انجام می‌دهد و «محمدرضا علیقلی» نیز آهنگسازی آن را انجام می‌دهد.
بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.
فرهاد توحیدی، مهدی محمدنژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلمنامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند.
در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی،‌ الهام حمیدی و ... ایفای نقش می‌کنند.

از عوامل این پروژه می‌توان به طراح صحنه: اصغر نجات امینی، طراح گریم:سعید ملکان، برنامه‌ریز:برزو نیک‌نژاد، مدیر تولید:مجید بابایی، برنامه‌ریز: سعید مترصد، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادیان و فیلمبردار:حسن پویا اشاره کرد.



پخش مجموعه جدید "یک فیلم یک تجربه" از 15 مهر آغاز می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه مستند "یک فیلم یک تجربه" که اختصاص به فیلم‌های مستندی درباره آثارسینمایی مختلف دارد قرار است از این هفته طبق روال عادی روزهای پنجشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه چهار سیما برود.


پرونده ویژه فیلم «برف روی شیروانی داغ»


                         پرونده فیلم «برف روی شیروانی داغ» محمد هادی کریمی



   با بازی شهاب حسینی - اناهیتا نعمتی- هنگامه قاضیانی- کوروش تهامی- خاطره اسدی و...


دریافت موسیقی فیلم برف روی شیروانی داغ



دانلود بخشی از فیلم برف روی شیروانی داغ


39  عکس جدید از فیلم برف روی شیروانی داغ













  

 

 






























عکس ها از : حبیب مجیدی 



منبع : سایت 30نما ایران







پایان اپیزود اول «خانه پدری»

 

زندگی یک خانواده ایرانی در 6 دهه به روایت کیانوش عیاری
پایان اپیزود اول «خانه پدری»
فیلمبرداری اپیزود اول از فیلم سینمایی «خانه پدری» به پایان رسید.
به گزارش بانی فیلم، در اپیزود اول این فیلم مهران رجبی، نگاه خاقانی و نازنین فراهانی بازی داشتند. تاکنون حدود 20 درصد از صحنه‌های این فیلم جلوی دوربین رفته و قرار است از فردا اپیزود دوم «خانه پدری» در همان لوکیشن خانه موتمن الاطبا جلوی دوربین برود. در اپیزود دوم مهران رجبی و مژده هم‌رنگ بازی دارند. فیلم جدید کیانوش عیاری در 5 اپیزود روایت می‌شود که به ترتیب در اپیزود سوم ناصر هاشمی، اپیزود چهارم مهدی هاشمی اپیزود پنجم شهاب حسینی و مینا ساداتی جلوی دوربین می‌روند. «خانه پدری» داستان زندگی یک خانواده در 6 دهه است. در این فیلم داستان زندگی شخصیت اصلی فیلم عیاری با نام علی از 15 سالگی تا 80 سالگی روایت می‌شود که نقش جوانی مهدی هاشمی را ناصر هاشمی بازی می‌کند. این جدیدترین فیلم کیانوش عیاری بعد از هفت سال دوری از سینماست. تمام صحنه‌های «خانه پدری» در یک لوکیشن قدیمی در منطقه پامنار فیلمبرداری می‌شود.  

 

بازیگران: مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی، حسین فلاح، نگاه خاقانی و ... .
تهیه‌کنندگان: کیانوش عیاری و علی سلطانی به نمایندگی از موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر