جشن نفس

تصاویر اشک‌های شهاب حسینی و آنا نعمتی در یک جشن خیرخواهانه/ گزارش تصویری "کافه سینما" از اهداء تندیس سفیر اهدا عضو در نهمین مراسم جشن نفس/ با حضور حسینی، نعمتی، ژاله علو، امین تارخ و...

نهمین دوره مراسم بزرگداشت پیوند اعضا و جشن نفس روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر علی اکبر ولایتی، سید محمدحسن ابوترابی فرد، جواد شمقدری، امامی رضوی برگزار شد، این تندیس به هنرمندان سینما و تلویزیون محمد کاسبی، مجید مظفری، ژاله علو، پروانه معصومی، همایون ارشادی، آناهیتا نعمتی، شهاب حسینی و امین تارخ داده شد.

* گزارش تصویری کافه سینما از این مراسم را در ادامه ببینید: (عکاس: امیر مسلم‌زاده)




دوستان برای دیدن کامل عکس ها به لینک زیر مراجعه کنید :


                  

                                                  کافه سینما

تندیس اهدای عضو به شهاب حسینی به عنوان سفیر جدید اهدا شد

تندیس اهدای عضو به سفیران جدید اهدا شد


 تندیس اهدای عضو به سفیران جدید (هنرمندان سینما و تلویزیون ) درحاشیه نهمین مراسم بزرگداشت پیوند اعضا (جشن نفس) اهداء شد.


 در این مراسم که با حضور علی اکبر ولایتی ، سید محمدحسن ابوترابی فرد ، جواد شمقدری ، امامی رضوی برگزار شد ، این تندیس به هنرمندان سینما و تلویزیون محمد کاسبی ، مجید مظفری ، ژاله علو ، پروانه معصومی ، همایون ارشادی ، آناهیتا نعمتی ، شهاب حسینی و امین تارخ داده شد.

جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم از هنرمندان حاضر در همایش خواست این زیبایی ها را در فرهنگ و دین ما در سینما متجلی کنند.

وی افزود: سال گذشته فیلمی در خصوص اهداء اعضا با عنوان «یکی می خواد باهات حرف بزند» تولید شد که ظاهراً مورد رضایت بود.

ژاله علو از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: هر کاری که در کشور ما انجام می شود به جهت عشق مردمان ماست.

وی افزود: خوشحالم که پیوند کبد برای هنرمند عزیزمان داوود نژاد هم نتیجه داشته است.

امین تارخ نیز در این همایش گفت: یکی از زیباترین صحنه هایی که در همایش امروز دیدم روبرو شدن عضو گیرنده با خانواده عضو دهنده بود که صحنه ای به این زیبایی در عمرم ندیده بودم.

شهاب حسینی از بازیگران دیگر سینما و تلویزیون نیز با قرائت شعری، پیوند اعضا را عملی انسانی و عاشقانه خواند.
در بخش دیگری از این مراسم به زهرا رفیعا و جواد رحمانی پناه که هر دو دریافت کننده ریه هستند و اخیراً با هم ازدواج کرده اند هدیه ای داده شد.

آنا نعمتی و شهاب حسینی تندیس سفیر اهدا عضو می‌گیرند

آنا نعمتی و شهاب حسینی تندیس سفیر اهدا عضو می‌گیرند


آنا نعمتی، شهاب حسینی، پروانه معصومی، امین تارخ و همایون ارشادی فردا طی مراسمی در دانشگاه شهید بهشتی تندیس سفیر اهدا عضو را می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مراسم بزرگداشت پیوند اعضا و جشن نفس روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه شهید بهشتی در ساعت 14 الی 17 برگزار می‌شود. در این مراسم مسئولان و هنرمندان نیز حضور دارند.

همچنین جشن نفس در همین روز در ساعت 18 تا 24 در نمایشگاه بین‌المللی برپا خواهد شد. در این مراسم از هنرمندانی که در ارتباط با بازی در یک اثر با موضوع اهدا عضو و یا خلق چنین آثاری حضور داشته‌اند تقدیر می‌شود.

طی دو سال گذشته جمشید مشایخی، ژاله علو، ثریا قاسمی، محمد کاسبی، داریوش ارجمند، مجید مظفری و گوهر خیراندیش برای حضور در آثاری با این مضمون تندیس سفیر اهدا عضو را دریافت کرده‌اند.

امسال نیز آنا نعمتی و شهاب حسینی برای بازی در "یکی می‌خواد باهات حرف بزنه"، پروانه معصومی و همایون ارشاد برای بازی در "باران عشق" و امین تارخ برای همکاری در فرهگسازی پیوند اعضا این تندیس را از تقدیرشدگان سال گذشته دریافت می‌کنند.

همچنین عوامل فیلم سینمایی "یکی می‌خواد باهات حرف بزنه" به کارگردانی منوچهر هادی که در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد نیز در این مراسم حضور دارند و چند دقیقه از این فیلم برای مدعوین به نمایش درخواهد آمد.

هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در راه جشنواره فیلم فجر

تدوین فیلم درخشنده تمام شد
ساخت موسیقی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»


تدوین فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آخرین روزهایش را سپری می‌کند.
به گزارش «بانی فیلم»، هایده صفی‌یاری که از اواخر فیلمبرداری مونتاژ فیلم درخشنده را آغاز کرده بود، این روزها مراحل پایانی تدوین را پشت‌سر می‌گذارد. قرار است به‌زودی صداگذاری «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آغاز شود. همچنین ساخت موسیقی فیلم به کارن همایون‌فر سپرده شده و این آهنگساز به‌تازگی مراحل ابتدایی ساخت موسیقی را آغاز کرده است. قرار است اولین نمایش فیلم پوران درخشنده در جشنواره فیلم فجر باشد.
«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» داستان دختری است که در دو ازدواج قبلی‌اش شکست خورده و در آستانه ازدواج سوم دچار بحران روحی شده است.
شهاب حسینی،‌ مریلا زارعی،‌ جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی،‌ فرهاد آئیش،‌ مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان،‌ امیر دژاکام،‌ مهدی ماهانی، امیر آقایی،‌ نیما صفایی و ستاره اسکندری بازیگران اصلی این فیلم هستند. پوران درخشنده خود تهیه‌کنندگی فیلم تازه‌اش را برعهده دارد

نتایج نظرسنجی سین مثل سریال

"شوق پرواز" برترین سریال شبکه اول سیما شد


"شوق پرواز"، "در چشم باد" و "پایتخت" مجموعه‌هایی هستند که در برنامه اختتامیه "سین مثل سریال" عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیشب اختتامیه برنامه "سین مثل سریال" از شبکه یک پخش شد. در بخش سریال‌ها "شوق پرواز"، "در چشم باد" و "پایتخت" در بخش بازیگران مرد شهاب حسینی، پرویز پرستویی و حامد بهداد، در بخش بازیگران زن الهام حمیدی، فاطمه معتمدآریا و کتایون ریاحی رتبه‌های اول تا سوم را دریافت کردند.

رامبد جوان و مسعود رایگان مهمانان برنامه دیشب "سین مثل سریال" بودند. با وجود آنکه شب گذشته سامانه پیامک به مدت نیم ساعت قطع شد، اما بیش از یک میلیون پیامک به این برنامه ارسال شد.

قرار است مراسم اهدای جوایز به زودی در قالب یک گردهمایی برگزار شود.

نظر سنجی ای فیلم در مورد بازی شهاب حسینی

سایت شبکه ای فیلم به تازگی نظرسنجی مختص 3 سریال پخش شده از شهاب حسینی را در سایت خود قرار داده 


                            

                               



بهترین بازی شهاب حسینی در کدام سریال است ؟


مدار صفر درجه


پلیس جوان


پس از باران 



*برای شرکت در این نظر سنجی به سایت شبکه ای فیلم مراجعه کنید :



               

                                              سایت شبکه ای فیلم 





*** دوستان فراموش نکنید که فردا شب ( جمعه 91/2/22 ) فینال برنامه سین مثل سریال ساعت 22/30 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد .


فینال «سین مثل سریال» جمعه برگزار می‌شود

فینال «سین مثل سریال» جمعه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فینال انتخاب بهترین سریال، بازیگر زن و بازیگر مرد سریال‌های شبکه یک روز جمعه برگزار می‌شود.


خبرگزاری فارس: فینال «سین مثل سریال» جمعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مرحله نهایی انتخاب بهترین سریال، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد سریال‌های شبکه یک سیما روز جمعه -22 اردیبهشت ماه- ساعت 22:30 از شبکه یک پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش؛ 6 سریال شوق پرواز، در چشم باد، شب دهم، خواب و بیدار، پایتخت و زیر تیغ به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

همچنین شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، پرویز پرستویی، حسین یاری، حامد بهداد و امیر جعفری بازیگران مردی هستند که تا به حال بیشترین تعداد آراء مردمی را از آن خود کرده‌اند.

در میان بازیگران زن نیز کتایون ریاحی، فاطمه معتمد آریا، الهام حمیدی، سپیده خداوردی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی‌نیا بازیگرانی هستند که به نظر مخاطبان شبکه یک بهترین نقش‌آفرینی‌ها را داشته‌اند.

به گزارش فارس، فینال انتخاب بهترین سریال، بازیگر زن و بازیگر مرد تولیدات شبکه یک سیما در ده سال گذشته، با اجرای محمد سلوکی و سه مهمان برگزار خواهد شد که رامبد جوان یکی از این مهمانان است.

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به پایان راه نزدیک می‌شود

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به پایان راه نزدیک می‌شود

تدوین فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده از مرز 70 درصد گذشت.
به گزارش مهر، فیلمبرداری فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آخرین ساخته پوران درخشنده اواخر اسفندماه در تهران به پایان رسید. این فیلم سینمایی هم اکنون در مراحل فنی قرار دارد و تاکنون 70 درصد از تدوین آن توسط هایده صفی‌یاری به پایان رسیده‌است.
شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. تهیه‌کنندگی این پروژه پربازیگر برعهده درخشنده است.
پوران درخشنده پیش از این فیلم‌های سینمایی «خواب‌های دنباله‌دار»، «بچه‌های ابدی»، «رویای خیس»، «شمعی در باد»، «عشق بدون مرز» و ... را کارگردانی کرده است.
 

برای سونیا همچنان در مرحله پیش تولید

ساخت‌ بخش‌هایی از موسیقی فیلم علی ژکان در اوکراین
«برای سونیا» با داریوش ارجمند

داریوش ارجمند به جمع بازیگران فیلم سینمایی «برای سونیا» پیوست.
به گزارش «بانی فیلم»، این فیلم به کارگردانی علی ژکان قرار بود اواسط فروردین‌ماه کلید بخورد اما ظاهراً به‌دلیل عدم حمایت فارابی فیلمبرداری «برای سونیا» به تعویق افتاده است. به‌تازگی داریوش ارجمند برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی با دست‌اندرکاران این پروژه به توافق رسیده است. شهاب حسینی، بیتا فرهی و سحر قریشی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است. از آنجا که بسیاری از سکانس‌های فیلم به موسیقی احتیاج دارد اواخر سال گذشته بخش‌هایی از موسیقی فیلم که قرار است به صورت پلی‌بک استفاده شود توسط بهزاد عبدی در اوکراین ضبط و آماده شده است. به محض مهیا شدن شرایط، «برای سونیا» در تالار وحدت جلوی دوربین خواهد رفت. فیلمنامه این فیلم با نغمه ثمینی براساس نمایشنامه معروف «مرغ دریایی» اثر آنتوان چخوف نوشته است. در پیش تولیدی که اواخر سال گذشته انجام شده بود محمد آلادپوش (مدیر فیلمبرداری)،‌ مهرداد میر کیانی (طراح چهره‌پردازی)،‌ محمود خرسند (صدابردار)، جعفر صمدی (مدیر تولید)،‌ بهزاد آدینه (طراح صحنه)، سارا خالدی (طراح لباس)، بهروز کلانتری ( مدیر تدارکات) و ماهان حیدری (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) قرار بود با علی ژکان همکاری کنند. ژکان خود تهیه‌کنندگی فیلمش را برعهده دارد.