شوق پرواز

ساخت سریال شهید بابایی یک‌ ماه دیگر کامل به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: کار ساخت مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» تا یک ماه آینده به طور کامل به پایان می‌رسد.

ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر کار موسیقی و صداگذاری سریال انجام می‌شود و تا یک ماه آینده کار ساخت سریال به طور کامل به پایان می‌رسد.
وی ادامه داد: سریال در تدوین نهایی در قالب 25 قسمت آماده شد و تا به حال 10 قسمت از آن به طور کامل آماده است.
دهقانی درباره زمان پخش سریال از تلویزیون نیز تصریح کرد: ما برای تامین مخارج ساخت سریال متحمل سختی‌های فراوانی شده‌ایم و با تلویزیون سر این موضوع باید به توافق برسیم. البته شبکه یک سیما برای پخش سریال اعلام آمادگی کرده است ولی هنوز زمان دقیقی برای پخش آن مشخص نشده است.
مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» اظهارداشت: در حال حاضر محسن روشن کار صداگذاری را انجام می‌دهد و «محمدرضا علیقلی» نیز آهنگسازی آن را انجام می‌دهد.
بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.
فرهاد توحیدی، مهدی محمدنژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلمنامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند.
در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی،‌ الهام حمیدی و ... ایفای نقش می‌کنند.

از عوامل این پروژه می‌توان به طراح صحنه: اصغر نجات امینی، طراح گریم:سعید ملکان، برنامه‌ریز:برزو نیک‌نژاد، مدیر تولید:مجید بابایی، برنامه‌ریز: سعید مترصد، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادیان و فیلمبردار:حسن پویا اشاره کرد.



پخش مجموعه جدید "یک فیلم یک تجربه" از 15 مهر آغاز می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه مستند "یک فیلم یک تجربه" که اختصاص به فیلم‌های مستندی درباره آثارسینمایی مختلف دارد قرار است از این هفته طبق روال عادی روزهای پنجشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه چهار سیما برود.