سیاوش اسعدی «متل قو ساعت 24» را با بازی احتمالی «شهاب حسینی

سیاوش اسعدی «متل قو ساعت 24» را می‌سازد
خبرگزاری فارس: سیاوش اسعدی که فیلم «حوالی اتوبان» را آماده نمایش دارد، فیلم سینمایی «متل قو ساعت 24» را اردیبهشت سال آینده با بازی احتمالی «شهاب حسینی» می‌سازد.
 


«سیاوش اسعدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: قصد دارم این فیلم سینمایی را در اردیبهشت ماه سال آینده در شمال ایران کلید بزنم.
وی افزود: فیلمنامه این اثر را با همکاری دو فیلمنامه‌نویس دیگر نوشته‌ام که موضوع اجتماعی دارد و فیلمی خیابانی محسوب می‌شود.
کارگردان «حوالی اتوبان»، گفت: این فیلم که تماما در شمال ایران فیلمبرداری می‌شود، داستان سه دوست قدیمی است که با ورود ناخواسته به ماجرایی، دستخوش بحران می‌شوند.
اسعدی به فارس گفت: به زودی تقاضای پروانه ساخت را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌کنیم.  


 این کارگردان از حضور «شهاب حسینی» در این پروژه خبر داد و گفت: صحبت‌های اولیه برای حضور شهاب حسینی در این فیلم شده

فرهنگ سبز» گفتگوی اختصاصی با شهاب حسینی و همسرش

برای خواندن گفتگوی کامل و اختصاصی خانواده سبز با شهاب حسینی و همسرش به فایل زیر مراجعه کنید :  

 

  

                           

 

                 فرهنگ سبز» گفتگوی اختصاصی با شهاب حسینی و همسرش

خبر...

 موسیقی "پرسه در مه 

حامد ثابت محمدی ساخت موسیقی فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی را آغاز کرد.
توکلی در این ‌باره به خبرنگار مهر گفت: تدوین فیلم سینمایی "پرسه در مه" به پایان رسیده است و صداگذاری توسط فرامرز ابوالصدق همچنان ادامه دارد، حامد ثابت‌محمدی ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.

  


 

 

فیلم سینمایی "آناهیتا" ساخته عزیزالله حمیدنژاد اواسط دی‌ماه آماده نمایش می‌شود. 

 به گزارش خبرنگار مهر، ساخت موسیقی این فیلم توسط ستار اورکی به پایان رسیده و علیرضا علویان نیز بخش عمده صداگذاری را انجام داده است. به زودی کارهای لابراتوری فیلم انجام می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم اواسط دی‌ماه آماده نمایش می‌شود.  

 
عزیزالله حمیدنژاد فیلم‌های سینمایی "شکوفه‌های سنگی"، "قله دنیا"، "ستارگان خاک" و "هور در آتش" را در کارنامه دارد. "آناهیتا" نیز توسط آنکه لیوکه نماینده جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای حضور در این رویداد هفته گذشته دیده شده است. 

 



 

فروش یک میلیون نسخه‌ای «درباره الی...» در شبکه خانگی طی 14 روز  

 

 


خبرگزاری فارس: مدیر تأمین و امور بین‌الملل مؤسسه تصویر دنیای هنر گفت: یک میلیون نسخه ویدئویی فیلم سینمایی «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی، تنها با گذشت دو هفته، در شبکه خانگی به فروش رسید.
ذوالفقاریان با اشاره به طرح جلد این فیلم، گفت: از آنجایی که تصویردنیای هنر، همیشه محصولات خود را با طرح‌جلدهای متعدد منتشر می‌کند، «درباره الی» نیز با دو طرح جلد منتشر شد.

عکس های مجلات

عکسهای مجله کانون خانواده 

 

  

 

  

 

 

 

 

 


 

 عکس های مجله زندگی ایرانی 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 


 

عکس های مجله نسل امروز  

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی «درباره‌ الی» در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران در نظر دارد نشستی را به منظور نقد و بررسی فیلم «درباره‌ی الی» برگزار کند.


کیهان‌پناه، دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: این نشست سه‌شنبه 17 آذر از ساعت 16:30 دقیقه با حضور اصغر فرهادی و چند تن از بازیگران این فیلم برگزار خواهد شد.


وی افزود: پخش فیلم از ساعت 16:30 تا 18:30 دقیقه خواهد بود و پس از آن اصغر فرهادی و یکی از بازیگران فیلم «درباره‌ی الی» سخنرانی خواهد کرد.

از آن‌ جایی که رسانه‌ای ندارم، نمی‌توانم برای مردم توضیح بدهم

 شهاب حسینی: تا به‌حال بیش‌تر از 15 میلیون تومان دستمزد نگرفته‌ام

سینمای ما - اگر دستمزد من واقعا آن میزانی است که در رسانه‌ها اعلام شده است حاضر هستم یک سوم آن را صرف امور خیریه کنم. شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون با رد اخبار منتشر شده درباره میزان حقوق بازیگران نیز افزود: آرزو داشتم تا این فهرست واقعی بود و اگر دستمزد من واقعا آن میزانی است که در رسانه‌ها اعلام شده است حاضر هستم یک سوم آن را صرف امور خیریه کنم. 
 
 

وی با اشاره به این موضوع که بعد از انتشار این خبر نگاه بسیاری از افراد به بازیگران تغییر کرده است گفت:‌متاسفانه این خبر به صورت ناآگاهانه منتشر شده است و من از آنجایی که رسانه‌ای ندارم نمی‌توانم برای مردم توضیح بدهم.
حسینی افزود: دستمزد من برای حضور در فیلم سوپراستار به کارگردانی تهمینه میلانی 10 میلیون تومانی و برای حضور در فیلم سایه وحشت به کارگردانی عماد اسدی 15 میلیون تومان بوده است که بالاترین دستمزدی است که تاکنون گرفته‌ام، ضمن آنکه حضور در هر فیلم حداقل دو ماه کار شبانه‌روزی را به دنبال دارد.  
حسینی با اشاره به اینکه یکی از عوامل سطحی شدن حضور بازیگران نبود امنیت شغلی افزود: دستمزدهای امروز بازیگران امنیت شغلی آنها را تامین نمی‌کند و از این رو مجبور می‌شوند تا در تعداد بیشتری از آثار حضور پیدا کنند.
حسینی با اشاره به لزوم مطالعه و پژوهش در امر بازیگری گفت: یک بازیگر باید در مورد حرفه و نقش به پژوهش و تحقیق بپردازد اما زمانی که طیب خاطر و امنیت شغلی وجود ندارد مجبور می‌شود در کارهای متوالی شرکت و سطحی شرکت کند. در نتیجه آرام‌آرام تبدیل به یک هنرمندان سطحی می‌شود و دیگر هنرمند نیست بلکه هنر فروش است.
حسینی درباره خرید نقش توسط بعضی افراد در سینما گفت: در سینمای ایران تهیه‌کنندگان سینما و پشتوانه قدرتمند اقتصادی ندارند به صورتی که بیش از هشتاد درصد فیلمنامه‌های خوب به دلیل مشکل اقتصادی ساخته نمی‌شوند.
وی ادامه داد: به همین دلیل عده‌ای از افراد که علاقه‌مند به سینما هستند در سینما حضور پیدا می‌کنند و حاضر هستند تا بخشی از سرمایه ساخت یک فیلم را تقبل کنند و در قبال آن نقش اصلی فیلم را از آن خود کنند.
این بازیگر سینما افزود:‌باید حمایت‌های دولتی از سینما بیشتر شود و همچنین در صدور مجوزهایی همچون پروانه نمایش تسهیل شود تا حضور تهیه‌کنندگان بخش خصوصی بیشتر شود.
حسینی با اشاره به اینکه امروز در تمام دنیا نقش بازیگران در فروش فیلم‌ها کاملا محسوس است گفت: باید به سمتی برویم که فیلم‌های سینمایی تبدیل به یک پروژه و شرکت سما می‌شود تا نقش بازیگر در تولید اثر پررنگ‌تر شود. 

وی ادامه داد: امروز بازیگران بزرگ در هالیوود فقط یک ستاره سینما نیستند بلکه تبدیل به یک نماد فرهنگی شده‌اند در کشور ما نیز باید اینگونه باشد و باید به هنرمندان سینما و به ویژه پیشکسوتان این عرصه توجه شود و مانند یک میراث فرهنگی حفظ و حراست شوند.  
 
******************** 


اصغر فرهادی دو جایزه از سومین مراسم اسکرین آسیا پاسیفیک (اسکار آسیایی) گرفت .  

 


سینمای ما- اصغر فرهادی با فیلم سینمایی "درباره الی" جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه بهترین فیلمنامه‌نویس را از سومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک دریافت کرد. مراسم اهدای سومین دوره جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک پنجشنبه 26 نوامبر در استرالیا برگزار شد و جایزه بهترین فیلم به فیلم سینمایی "سامسون و دلیله" به کارگردانی وارویک تورنتن از استرالیا رسید که نماینده سینمای این کشور در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان اسکار هشتاد و دوم نیز هست.
فیلم سینمایی "درباره الی" ساخته اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه بود، جایزه ویژه هیئت داوران را به خاطر کارگردانی دریافت کرد. "درباره الی" نماینده ایران در اسکار سال 2010 است. دیگر جایزه ویژه هیئت داوران به الیا سلیمان فیلمساز شهیر فلسطینی برای کارگردانی فیلم سینمایی "زمان باقیمانده" رسید.
فرهادی در بخش فیلمنامه هم توانست جایزه بهترین فیلمنامه مراسم اسکرین آسیا پاسیفیک را برای "درباره الی" از آن خود کند. جایزه بهترین بازیگر مرد به ماساهیرو موتوکی برای بازی در فیلم ژاپنی "خروجی‌ها" رسید و کیم های جا برای بازی در فیلم کره‌ای "مادر" ـ نماینده کره در اسکار هشتاد و دوم ـ بهترین بازیگر زن شد.
لو چوان فیلمساز چینی برای کارگردانی "شهر زندگی و مرگ" بهترین کارگردان مراسم اسکرین آسیا پاسیفیک لقب گرفت و جایزه بهترین فیلمبرداری به همین فیلم اهدا شد. جایزه بهترین فیلم انیمیشن را هم "مری و مکس" به کارگردانی آدام الیوت از استرالیا دریافت کرد. 

شهاب حسینی و همسرش زوج خوشبخت ایرانی !

منتخبان و برگزیدگان جشنواره زوج خوشبخت ایرانی عصر 30 آبان توسط دکتر محمود احمدی‌نژاد  مورد تقدیر قرار گرفتند.تمامی این منتخبان به همراه همسران خود از سوی رئیس‌جمهور به حج عمره مشرف می‌شوند.  

در این مراسم شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران و همسرش به عنوان زوج خوشبخت ایرانی از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند.  

  از جمله این منتخبان می‌توان به حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام سیدحسن عاملی اردبیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، علی قائمی استاد دانشگاه و نویسنده فعال و موثر در تحکیم خانواده و ازدواج جوانان، غلامعلی حدادعادل و خانم ماهروزاده به عنوان زوج نمونه و الگو اشاره کرد. 

کبری سیل‌سپور همسر شهید اندرزگو، سیده زهرا حسینی(نویسنده کتاب "دا") به عنوان بانوی ایثارگر و الگوساز، علی‌اکبر بابازاده، محسن ایمانی و احمد برجعلی به عنوان استاد دانشگاه از دیگر منتخبان جشنواره هستند.


همچنین شهاب مرادی و شیخ جلیل طاهریان روحانی و مبلغ فعال و تاثیرگذار در تحکیم خانواده و ابوطالب شفقت استاندار بوشهر، علیرضا نوری مدیر شبکه سراسری رادیو ایران، زهرا سجادی سرپرست امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، کاظم فروتن موسس کلینیک سلامت خانواده دیگر برگزیدگان این جشنواره به‌شمار می‌روند.