خبر...

 موسیقی "پرسه در مه 

حامد ثابت محمدی ساخت موسیقی فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی را آغاز کرد.
توکلی در این ‌باره به خبرنگار مهر گفت: تدوین فیلم سینمایی "پرسه در مه" به پایان رسیده است و صداگذاری توسط فرامرز ابوالصدق همچنان ادامه دارد، حامد ثابت‌محمدی ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.

  


 

 

فیلم سینمایی "آناهیتا" ساخته عزیزالله حمیدنژاد اواسط دی‌ماه آماده نمایش می‌شود. 

 به گزارش خبرنگار مهر، ساخت موسیقی این فیلم توسط ستار اورکی به پایان رسیده و علیرضا علویان نیز بخش عمده صداگذاری را انجام داده است. به زودی کارهای لابراتوری فیلم انجام می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم اواسط دی‌ماه آماده نمایش می‌شود.  

 
عزیزالله حمیدنژاد فیلم‌های سینمایی "شکوفه‌های سنگی"، "قله دنیا"، "ستارگان خاک" و "هور در آتش" را در کارنامه دارد. "آناهیتا" نیز توسط آنکه لیوکه نماینده جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای حضور در این رویداد هفته گذشته دیده شده است. 

 



 

فروش یک میلیون نسخه‌ای «درباره الی...» در شبکه خانگی طی 14 روز  

 

 


خبرگزاری فارس: مدیر تأمین و امور بین‌الملل مؤسسه تصویر دنیای هنر گفت: یک میلیون نسخه ویدئویی فیلم سینمایی «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی، تنها با گذشت دو هفته، در شبکه خانگی به فروش رسید.
ذوالفقاریان با اشاره به طرح جلد این فیلم، گفت: از آنجایی که تصویردنیای هنر، همیشه محصولات خود را با طرح‌جلدهای متعدد منتشر می‌کند، «درباره الی» نیز با دو طرح جلد منتشر شد.