خبر

تدوین نهایی فیلم سینمایی «پرسه‌ در مه» پس از بازگشت بهرام توکلی از آلمان، اواسط آبان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، تدوین تازه‌ترین فیلم بهرام دهقانی که در مراحل پایانی قرار دارد، از اواسط آبان ماه پی گرفته می‌شود.
براساس این گزارش، بهرام توکلی که به خارج از کشور سفر کرده، 10 آبان ماه به ایران بازمی‌گردد و سپس مرحله نهایی تدوین و صداگذاری و موسیقی فیلم انجام می‌شود.
«پرسه در مه» برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و هنوز گزینه‌ای برای صداگذاری و موسیقی آن در نظر گرفته نشده است. 

 


 

"سایه وحشت" به جشنواره فیلم فجر می‌رود  


وی ادامه داد: "سایه وحشت" درامی پرتعلیق است که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد، در ساخت این فیلم که تجربه‌ای در گونه وحشت است تلاش کردیم از تجربه‌های کلیشه‌ای سینمای ایران فاصله بگیریم و به سمت فضاهای تازه برویم.

 

فیلم سینمایی "سایه وحشت" به کارگردانی عماد اسدی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود.
ثقفی به خبرنگار مهر گفت: فیلم آماده نمایش شده اما تا به حال شرایط اکران مناسب فراهم نشده اگر نتوانیم در ماههای آینده فیلم را اکران عمومی کنیم، فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم.

خبر

 حوالی اتوبان در جشنواره فیلم فجر

با پایان تدوین و ساخت موسیقی فیلم سینمایی "حوالی اتوبان" به کارگردانی سیاوش اسعدی، این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

اسعدی به خبرنگار مهر گفت: صداگذاری این فیلم در استودیو میکس از یک ماه پیش شروع شده و ادامه دارد، طبق برنامه‌ریزی انجام شده "حوالی اتوبان" برای نمایش در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر آماده می‌شود.

گلچهره سجادیه ، شهاب حسینی،نورا هاشمی، بهناز جعفری، افشین سنگ‌چاپ، نسرین ایرانپور، سعید قره‌خانلو، مهدی صبایی و ملیحه نیکجومند بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه "حوالی اتوبان" را سعید نعمت‌الله بر اساس طرحی از اسعدی نوشته است. 

  

***************** 

 

«درباره الی» اصغر فرهادی رکوردار نامزدهای جایزه آسیا پاسفیک 2009 شد

سینمای ما - «اصغر فرهادی» با فیلم «درباره الی» نامزد چهار جایزه از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در سال 2009 شد. برگزار‌کنندگان سومین دوره از جوایز سینمایی آسیا-پاسیفیک امروز (دوشنبه) فهرست نامزدهای نهایی جوایز سال 2009 را اعلام کردند.برگزار‌کنندگان جوایز آسیا-پاسیفیک امسال 37 فیلم از 16 کشور شامل استرالیا، کامبوج، هند، اندونزی، ایران، ژاپن، فلسطین، نیوزلند، چین، کره، روسیه، سریلانکا، تایلند، ترکیه به‌همراه رژیم‌صهیونیستی را به‌عنوان نامزدهای نهایی دریافت جایزه انتخاب کردند.

مراسم اعطای جوایز روز 26 نوامبر ـ 5 آذر ماه ـ در استرالیا برگزار خواهد شد.

«درباره الی» که نماینده ایران در اسکار 2010 است، در بخش بهترین فیلم بلند یکی از آثار برگزیده است. فیلم «سامسون و دلیلا» از استرالیا، برنده‌ی دوربین طلای جشنواره‌ کن، «برای همیشه خوشحال» از چین، «شهر مرگ و زندگی» از چین و «زمانی که باقی می‌ماند» محصول مشترک فلسطین/فرانسه/ایتالیا دیگر نامزد‌های بهترین فیلم بلند هستند.

امسال ژاپن حضور پررنگی در میان نامزدهای اعلام شده دارد و نمایندگان این کشور نامزد 7 جایزه شده‌اند. پس از آن چین با 6 نامزدی در رتبه‌ی دوم قرار دارد و ایران، هند، روسیه، کره و چین هریک با پنج نامزدی در رتبه‌ بعدی قرار دارند. فیلم «درباره الی» اصغر فرهادی به تنهایی در چهار بخش نامزد دریافت جوایز شده است و از این لحاظ رکورددار جوایز امسال آسیا-پاسیفیک است.

این فیلم علاوه‌بر نامزدی بهترین فیلم، در بخش‌های بهترین فیلم‌نامه (اصغر فرهادی)، بهترین کارگردانی (اصغر فرهادی) و بهترین بازیگر زن (گلشیفته فراهانی) نامزد شده است.

البته سینمای ایران نماینده دیگری نیز در جوایز آسیا-پاسیفیک دارد؛ «علی‌محمد قاسمی» برای فیلم «چراغی در مه» نامزد بهترین فیلم‌برداری شده است. در این بخش، دو فیلم‌بردار از روسیه و فیلم‌بردارانی از تایلند و چین نامزد دریافت جایزه هستند.

در بخش بهترین کارگردانی، علاوه‌بر «اصغر فرهادی»، «لو چوان» از چین برای فیلم «شهر مرگ و زندگی»، «آنوراگ کاشیاپ» از هند برای «Dev.D» ، «سیون سونو» از ژاپن برای «در معرض عشق» و «ویموکتی جایاسوندارا» از سریلانکا برای «میان دو دنیا» نامزد اعلام شده‌اند.

در بخش بهترین فیلم‌نامه «اصغر فرهادی» برای فیلم «درباره الی»، «کوندو کویاما» از ژاپن برای فیلم «عزیمت»، «بونگ جون هو» از کره برای فیلم «مادر»، «یوگش وینایاک» از هند برای فیلم «بمبئی زندگی من» به‌همراه «بائک سونگ بین» از کره برای فیلم «اعضای مراسم تدفین» چشم به جایزه‌ آسیا-پاسیفیک دوخته‌اند.

در بخش بهترین بازیگر زن، «گلشیفته فراهانی» برای فیلم «درباره الی» یکی از شانس‌های کسب جایزه است. بازیگرانی از سریلانکا، کره، روسیه و چین دیگر نامزدهای این بخش هستند.

در بخش بهترین بازیگر مرد نیز هنرپیشه‌هایی از ژاپن، هند، فلسطین، کره‌جنوبی و چین چشم به جایزه دوخته‌اند.

در بخش بهترین اثر انیمیشن بلند، «هوانوردان» از ژاپن، «تیم اول» از روسیه، «ماری و ماکس» از استرالیا، «جنگ‌های تابستانی» از ژاپن و «داستان سرباز فدوت» از روسیه نامزد شده‌اند.

در بخش بهترین اثر مستند بلند، «بدنامی» از رژیم‌صهیونیستی، «شهروند ژولینگ» از تایلند، «فرزندان گاندی» از استرالیا، «مهم‌ترین چیز زنده ماندن است» از کامبوج و «روحیه» از ژاپن معرفی شده‌اند.

در بخش بهترین فیلم کودک، «بوگی من» از ترکیه، «یک زندگی جدید» از کره‌جنوبی، «سه آروز، سه عشق» از اندونزی، «قدرت آب» از نیوزلند و «طاها؛ پسری با نارنجک» از هند نامزدهای منتخب هستند.


شوک

مستند شوک امشب ساعت ۱۱ از شبکه سه پخش خواهد شد .

عکس های کافه هنر

  

 

 

 

 

 

 

 

البته این عکس ها قدیمیه.مال وقتیه که هنوز افتتاح نشده بود.اما الان افتتاح شده.آدرسشم لواسان ، پاساژ حدیث.

 

 

شهاب حسینی در حشنواره یاری سوئد

 

 

 

گزارش جشنواره در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

شهاب حسینی در شوک

شهاب حسینی، نیوشا ضیغمی و مهران رجبی همکاران مستند «شوک» جدید؛
تهیه‌کننده: آسیب‌شناسی اعتیاد به مواد مخدر محور اصلی این مستند است
 

فرشاد شکیبی از پخش سری جدید مستند «شوک» با موضوع اعتیاد خبر داد و گفت: بررسی مصداقی و آسیب‌شناسی مشکلات ناشی از اعتیاد به مواد مخدر، محور اصلی این برنامه است.

تهیه کننده مستند «شوک» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: این مجموعه در سه قسمت به عوارض نگران کننده و مخرب مواد مخدری مثل شیشه و کراک می‌پردازد و حواشی این معضل خانمان سوز را به طور دقیق بررسی می‌کند.
.

شکیبی اظهار کرد: هم‌چنین در این برنامه هنرمندانی مثل شهاب حسینی، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی و مهران رجبی گفت‌وگویی صمیمی با افرادی که موفق شده‌اند موادمخدر شیشه و کراک را ترک کنند خواهند داشت.

وی گفت: قسمت اول این مجموعه از شوک پنج‌شنبه ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ا

 
 

عکس های جدید از پرسه در مه

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پایان یافتن 75 جلسه فیلمبرداری فیلم «پرسه در مه» به کارگردانی «بهرام توکلی»، تدوین فیلم توسط «بهرام دهقانی» آغاز شد.
بنا بر این گزارش، هنوز سازنده موسیقی فیلم مشخص نشده است.
این فیلم فیلم در شهرهای تهران ، مازندران و گیلان جلوی دوربین رفته است.
داستان «پرسه در مه» براساس فیلمنامه‌ای از بهرام توکلی، درباره جوانی 30 ساله به نام امین است که در پی نوشتن قطعه‌ای موسیقی است که آرمان زندگی‌اش محسوب می‌شود، اما به دلیل مشکلات زندگی و روزمرگی به جایی می‌رسد که تعادل روحی‌اش را از دست می‌دهد 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

سایت طرفداران شهاب حسینی

سلام دوستان عزیز. 

میخواستم یه خبر مهم و خوب رو بگم ! 

سایت طرفداران شهاب حسینی آغاز به کار کرد ! 

از همه عزیزان میخوام که تو سایت عضو بشن و در کنار وبلاگ خودمون از این سایت هم استفاده کنن. 

وبلاگ ما هم همچنان آپدیت میشه و به فعالیتش ادامه میده. 

تو سایت طرفداران شهاب حسینی منتظرتون هستم. 

این هم آدرس سایت : 

www.shahabsuperstar.com