شهاب حسینی در "سایه وحشت"

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری این فیلم که تجربه ای در ژانر وحشت است ۱۲ روز پیش در تهران شروع شد و این روزها در یکی از برج های مناطق شمالی تهران ادامه دارد. شهاب حسینی، شیلا خداداد و ماه چهره خلیلی نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند. فرج حیدری فیلمبرداری "سایه وحشت" را بر عهده دارد و حسن زاهدی به عنوان صدابردار با پروژه همکاری می کند. نخستین فیلم اسدی به روش HD فیلمبرداری می شود. ثقفی در مقام کارگردان فیلم های سینمایی "فوتبالیست ها" و "جان سخت" را در کارنامه دارد و دیگر فیلمی کارگردانی نکرده است.

شروعی دوباره

  

اولین خبر : 

فیلم سینمایی "محیا" در گروه قدس جایگزین نسکافه داغ داغ خواهد شد و فیلم سینمایی "دلشکسته" نیز در گروه استقلال جای آواز گنجشک ها را خواهد گرفت. 

هنوز از اکران سوپر استار خبری نیست.اکران این فیلم ها هم فقط وعده داده شده و تا روی پرده دیده نشوند نمیتوان از اکران آنها اطمینان پیدا کرد !


 

سلام

این موجودی که حتی نمیشه  بهش گفت آدم، نتونست کاری از پیش ببره و در نهایت من تونستم دوباره وبلاگو بگیرم.

این اتفاقاتی که افتاد اصلا اتفاقات خوشایندی نبود.حرف هایی زده شد که یاد آوری اونا همه رو عصبی میکنه.حرف هایی که اصلا در شان این وبلاگ نبود.به هر حال گذشت.اما تونستم با این اتفاق طرفداران واقعی وبلاگ رو بشناسم.

از همه دوستانی که منو تنها نذاشتن و از وبلاگ خودشون حمایت کردن ممنونم.

همین طوری که میبینید همه مطالب و عکس های آرشیو پاک شده و باید از اول شروع کرد.

انشاا... با کمک و حمایت های شما همه مطالب آرشیو کم کم به وبلاگ برگردونده میشه.  

و این وبلاگ یعنی وبلاگ همه طرفداران شهاب حسینی و باز هم تاکید میکنم وبلاگ طرفداران نه دشمنان،همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

در ضمن وبلاگ به بلاگ اسکای انتقال داده شد.اما آدرس وبلاگ تغییری نکرده.شما با زدن آدرس قبلی به سیستم جدید وارد میشوید. 

از کسانی هم که بعد از ثبت شدن این مطلب در بلاگفا و قبل از انتقال وبلاگ به سیستم جدید نظر دادن عذر خواهی میکنم.چون نظراتشون منتقل نشد اینجا.اما همه رو خوندم.

نظر های شما به من دلگرمی میده.اونا رو از من دریغ نکنید.