شهاب حسینی در "سایه وحشت"

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری این فیلم که تجربه ای در ژانر وحشت است ۱۲ روز پیش در تهران شروع شد و این روزها در یکی از برج های مناطق شمالی تهران ادامه دارد. شهاب حسینی، شیلا خداداد و ماه چهره خلیلی نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند. فرج حیدری فیلمبرداری "سایه وحشت" را بر عهده دارد و حسن زاهدی به عنوان صدابردار با پروژه همکاری می کند. نخستین فیلم اسدی به روش HD فیلمبرداری می شود. ثقفی در مقام کارگردان فیلم های سینمایی "فوتبالیست ها" و "جان سخت" را در کارنامه دارد و دیگر فیلمی کارگردانی نکرده است.

نظرات 24 + ارسال نظر
گمنام شنبه 27 مهر 1387 ساعت 22:09 http://www.pc-download.blogsky.com

با سلام
وبلاگ بسیار عالی دارید.اگر شما طالب تبادل لینک هستید مارا بانام بزرگترین مرکز دانلود برای وبلاگ نویسان لینک کنید.
واگه بچه شیعه هستی و عاشقه اقا امام زمان هستی این وبلاگ ما هم لینک کن :مکتب الشهدا شیراز.www.maktabeshohada.blogsky.com.ما رو لینک کن وما هم نام شما را در هر دو وبلاگ نمایش میدهیم. به ما هم خبر بده مطمءن باش سریعا شما را در 2 وبلاگ خود لینک می کنیم.
به امید دیدار همکاری های بعدی........

setareh یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 12:02

سلام شیوا جان
خسته نباشی. راه اندازی دوباره وبلاگتو تبریک میگم. میخواستم نظرمو راجع به قالب وبلاگ بگم. به نظرم این قالب قشنگه ولی خیلی مناسب یک وبلاگ سینمایی نیست. اگه میشه یه چیزی تو مایه های همون قبلی ها بذار. ممنون.

ریحانه یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 16:16 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

به سلامتی.
انشاء ا... که مثل همیشه موفق باشه.

ریحانه یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 16:17 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

به وبلاگ من هم سر بزن.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 20:47

سلام شیوا جان.خوبی خوشحالم که میبینم دوباره آپ کردی امیدوارم موفق باشی.اگه کمکی خواستی حتما بهم بگو.خوشحالم که همه اینقدر محکم جلوی اوم آدم دیوونه ایستادم با حرفاشون و نظراتشون تا اون بفهمه که با کیا طرفه.
میخواستم نظرم رو راجع به قالب وب بگم البته خودت که میدونی چون قبلا بهت گفتم خیلی گل من گولیه.برا ی تنوع بد نیست ولی خیلی کوتاه باشه.همون قبلیه عالی بود بهتم که گفتم چرا؟
راستی این آدرس وبلاگ وفاست اگه خواستی با هم تبادل لینک کنین اسم وبلاگ شهاب رو که اون توی پیونداش داره اگه خواستی یه سر بذن حتما ضرر نمیکنی.مرسی
faryadhaye morde.blogfa.com
خوشحال میشیم یه سر بیای.

سلام عزیزم.
آدرس وبلاگی که دادی فکر کنم یه جاش مشکل داره.وارد نمیشه.
دوباره بنویس.تو قسمت سایت هم بنویس که لینکش بیاد.

فائزه دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 16:05 http://faryadhayemordeh.blogfa.com

بازم سلام
ای وای ببخشید من یادم رفت که اسمم رو بنویسم وقتی نظر دادم.

... ؟ سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 06:29 http://www.shokre-izad.blogfa.com

خیلی خبر خوبی بود . خوشحالم از اینکه دوباره کارت از نوع شروع شد .
می بینم که آقای حسینی عزیز هر دفعه یه نوع نقشی رو تست می زنه . بابا ترسناک ...

آمیتیدا سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 16:38

سلام.
ممنون شیوا جوووووووووووووووووووووووووونم.
خبر خوبی بود.

صاحبه(دیوونه ی همیشگی شهاب) سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 21:53

سلام به همه ی دوستای خوشگلم به خصوص شیوای گلم.دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده بود من خیلی وقته که به وبلاگ سر نزده بودم.از ماجرا هم چیزی حالیم نشد تا اونجایی که من فهمیدم یکی فقط می خواست بگه منم وجود دارم از ابراز وجود این آدم هیچ خوشم نیومد به قول شیوا جون اینجا وبلاگ طرفدارای آقا شهابه نه دشمناش.
شیوای عزیزم خواهر مهربونم مهم اینه که تو خواستی به کارت ادامه بدی ومطمئن باش ما هیچ وقت تنهات نمی زاریم.
راستی دیدین تبلیغ محیا رو من که دلم قش رفت من فکر کردم قراره سوپراستار اکران بشه خیلی غیر منتظره بود.با امید وآرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای آقا شهاب گل گلاب واکران هر چه زودتر فیلم سوپراستار.

azhen zangana سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 21:58

سلام شیوا جان من کة از هک کردن وبلاکت خیلى ناراحت شدم عزیزم هر کمکى کة خواستى من بة روى جشم واست انجامش میدم . دوستت از عراق-شهر سلیمانیة

شکیلا چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 19:18

سلام شیوا جان قالب قبلی وبلاگ قشنگتر بود
امروز وقتی وارد وبلاگ شدم انتظار داشتم جواب سوالم و ببینم اما ...

سلام عزیزم.
ببخشید که دیر جوابتو دادم.
من هیچوقت نگفتم که با آقای حسینی ارتباط دارم و نمیدونم این کلمه ای که هر کس برداشت متفاوتی ازش داره از کجا اومده.
من مدتی گفتم که آقای حسینی روی وبلاگ نظارت دارن.چون من خبرهارو از طریق خودشون و همسرشون میگرفتم و همسرشون همیشه به وبلاگ سر میزدند.اما بعد از یه مدت متاسفانه به دلیل مشغله های آقای حسینی و مشکلات خودم این همکاری قطع شد.
زمانی هم که این همکاری وجود داشت فقط در حد اس ام اس و تلفن و فکس بود.
من در حال حاضر هیچ ارتباطی با ایشون ندارم.اما فکر میکنم همسرشون همچنان به وبلاگ سر میزنن.
در مورد کسانی هم که میخوان با ایشون ملاقات داشته باشن باید بگم که من متاسفانه کاری از دستم بر نمیاد.چون خودم تمایلی به این کار ندارم.در حالی که موقعیتش بارها برام پیش اومده.آخریش وقتی بود که وبلاگ به عنوان بهترین وبلاگ انتخاب شد و جایزه اش دیدار با آقای حسینی بود.
به هر حال من خودم تا حالا ایشونو ندیدم و قصد چنین کاری رو هم ندارم.
متاسفم که کاری از دستم بر نمیاد.
اما شکیلا جان شما ایمیلتو بذار تا یه چیزایی رو از طریق ایمیل بگم بهت.

تینا چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 22:13

من می خوام فیلم محیا رو ببینم ... اما اصلا وقتم خالی نیست ، چی کار کنم ؟ خیلی ناراحتم .
بابا من دلم می خواد محیا رو ببینمممممممممممممممممم

فائزه پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 18:35

سلام
قالب وب خیلی قشنگه و به وب میاد
شیوا جان ممنونم که دوباره همون رو گذاشتی

صاحبه(دیوونه ی همیشگی شهاب) پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 19:33

سلام به همه ی دوستای نازم.آخه شیوا جونم تی جان قربان چرا نمی خوای اقا شهاب رو ببینی.البته به من مربوط نیست ولی من اگه جای تو بودم وموقعیتشو داشتم حتما استفاده می کردم.راستی محیا هنوز رشت نیومده کسی نرفته ببینه واسه ماهم تعریف کنه؟البته موضوشو می دونم دوست دارم از زبون شما بشنوم.
راستی من خیلی نگران فیلم درباره ی الی هستم با این شاهکار گلی خانوم معلوم نیست به جشنواره میره یا نه....شانسو می بینی؟؟؟؟؟

سلام صاحبه جان.
لطف کن ایمیلتو بذار.باهات کار دارم.

شکیلا پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 20:08

سلام شیوا جان از اینکه به نظرم و خواسته ام اهمیت دادی متشکرم
من همه ی عکسهای وبلاگ قبلی رو دارم می تونم همه رو برات بفرستم تا دوباره وبلاگ مثل سابق بشه
اگر با هام در تماس باشی ممنونت میشم

گلنار جمعه 3 آبان 1387 ساعت 20:42

سلام به همه دوستانی که هنوز فیلم محیا رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتما برن ببینن
این فیلم از نظر داستانی عالیه
بازی روان و زیبای آقای حسینی هم که احتیاج به تعریف نداره از همیشه زیباتر نقششون رو بازی کردن

ریحانه جمعه 3 آبان 1387 ساعت 20:51 http://az-dolate-eshgh.blogfa.com/

Salam shivaye azizam,omidvaram ke mano webam ro faramoosh nakarde bashi
Reyhane hastam va age ye nega bendazi be weblagam yadet miyad ke b ache eshghi mineveshtam
http://az-dolate-eshgh.blogfa.com

Az in etefagh oonghadr narahat shodam o afsoos khordam ke aslant nemitoonam tahamol konam!!
Ye khaheshi daram …azat mikham bezari manam komaket konam ta arze yeki 2 rooz tamame matalebo bargardoonim

آناهیت جمعه 3 آبان 1387 ساعت 21:26 http://www.fatemehomrany.blogfa.com

سلام شیوا جان من آناهیت هستم حدود یک سال میشه که به وبلاگ محبوب ترینم سر نزدم من ازموقعی که یادم میاد عاشق شهاب وکاراش بودم آخرین باری که به وبلاگ سر زدم تولدش بود از این خبرای جدیدم هیچ خبر ندارم همه نظرات رو خوندم یه چیزایی دستگیرم شد فقط میخوام بدونی هیچ دوست نداشتم وقتی آدرس وب رو وارد میکنم اخطار بشنوم من برات از ته دلم آرزوی موفقیت میکنم قشنگم .تو پاسخ شما به بعضی نظرات فهمیدم که به بعضی از دوستان یه چیزای سری گفتی من ازاین به بعد احتمالا هردوروز یک بار سربزنم آدرس ایمیلمم نوشتم اگه قابل میدونی جوابم رو هم اینجا قید کن هم بفرست برا ایمیلم نفرستی از کنجکاوی دیوونه میشمافردامنتظرم

سلام عزیزم
هیچ خبر سری وجود نداره که من به بعضی ها گفته باشم و به تو نگفته باشم!
مطمئن باش!

آمیتیدا شنبه 4 آبان 1387 ساعت 09:38

سلام.
اینم ایمیل.
شیوا چرا راجع به اون سوالی که ازت کردم جوابمو ندادی.

زهرا شنبه 4 آبان 1387 ساعت 23:16 http://napoleon.blogfa.com

سلام شیوا جان خوبی؟
شیوا حتما برو محیا رو ببین بی نهایت زیباست البته به غیر از چند دقیقه آخرش که ...
مطمئنم هر کی ببینه دیوانه شخصیت جاوید می شه:
چه رمانتیک... اینجا؟! رو جوب؟!
مامانمینا...
اموات قاشق به دست منتظرن!
این هم از دیالوگ های زیبای جاوید
راستی همتون برید ببینید بلکه فیلم فروشش بهتر شه خواهش می کنم این فیلم لیاقتش بیشتر از اینهاست

آناهیت یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 21:53 http://www.fatemehomrany.blogfa.com

شیوا جان ممنون از جوابت به هرحال من بهت سرمیزنم با تبادل لینک چه طوری من یه وب ادبی دارم خوشحال میشم قبولم کنی

رزا دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 11:23

سلام.شهاب همیشه بهترین . چه ترسناک چه عاشق چه منفی . شهابم موفق باشی.

فاطمه یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 17:49

ممنون ازاینکه نظرمو ثبت کردی .راستی از آلبوم رایا چه خبر؟

محسن جمعه 1 آبان 1388 ساعت 20:34 http://khodadad-shila.blogfa.com

سلام من نویسنده وبلاگ طرفداران خانوم خدادادم خوشحال می شم تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد