شروعی دوباره

  

اولین خبر : 

فیلم سینمایی "محیا" در گروه قدس جایگزین نسکافه داغ داغ خواهد شد و فیلم سینمایی "دلشکسته" نیز در گروه استقلال جای آواز گنجشک ها را خواهد گرفت. 

هنوز از اکران سوپر استار خبری نیست.اکران این فیلم ها هم فقط وعده داده شده و تا روی پرده دیده نشوند نمیتوان از اکران آنها اطمینان پیدا کرد !


 

سلام

این موجودی که حتی نمیشه  بهش گفت آدم، نتونست کاری از پیش ببره و در نهایت من تونستم دوباره وبلاگو بگیرم.

این اتفاقاتی که افتاد اصلا اتفاقات خوشایندی نبود.حرف هایی زده شد که یاد آوری اونا همه رو عصبی میکنه.حرف هایی که اصلا در شان این وبلاگ نبود.به هر حال گذشت.اما تونستم با این اتفاق طرفداران واقعی وبلاگ رو بشناسم.

از همه دوستانی که منو تنها نذاشتن و از وبلاگ خودشون حمایت کردن ممنونم.

همین طوری که میبینید همه مطالب و عکس های آرشیو پاک شده و باید از اول شروع کرد.

انشاا... با کمک و حمایت های شما همه مطالب آرشیو کم کم به وبلاگ برگردونده میشه.  

و این وبلاگ یعنی وبلاگ همه طرفداران شهاب حسینی و باز هم تاکید میکنم وبلاگ طرفداران نه دشمنان،همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

در ضمن وبلاگ به بلاگ اسکای انتقال داده شد.اما آدرس وبلاگ تغییری نکرده.شما با زدن آدرس قبلی به سیستم جدید وارد میشوید. 

از کسانی هم که بعد از ثبت شدن این مطلب در بلاگفا و قبل از انتقال وبلاگ به سیستم جدید نظر دادن عذر خواهی میکنم.چون نظراتشون منتقل نشد اینجا.اما همه رو خوندم.

نظر های شما به من دلگرمی میده.اونا رو از من دریغ نکنید.

نظرات 46 + ارسال نظر
حسان شنبه 20 مهر 1387 ساعت 23:27 http://bliss.blogsky.com/

ایشالا که اینجا دیگه مشکلی نداشته باشی! این قضیه بهونه ای شد که مام بشیم خوانندت!

سپیده یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 03:34

سلام شیوا جون...
چی شده ؟قضیه چیه؟اینجا چه خبره؟
من یک هفته نتونستم به وبلاگ سر بزنم(متاسفانه)
کی جرات این کارو پییدا کرده؟ (البته دیگه مهم نیست)
مهم دوباره بودنه(به کوری چشم بعضی ها)
هر کاری خواستی در خدمتم



آزاده یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 08:36

سلام نمیدونی چقدر خوشحالم کردی شیوا جون دستت درد نکنه امیدوارم از این به بعد مثل همیشه با اپهای توپت همه ما رو سر حال بیاری .به امید موفقیت وبلاگ شهاب حسینی عزیز

رزا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 10:45

سلام ما همیشه با شهاب بودیم و هستیم موفق باشی

الهه یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 12:16

سلام شیوا جان
خیلی خیلی خوشحالم و شروع دوباره ت رو تبریک می گم.
پاینده و برقرار باشی .

آمیتیدا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 16:28

سلام شیوای عزیز.
من که هیچوقت تنهات نمیذارم و همیشه باهاتم.
امیدوارم موفق باشی و دیگه مشکلی پیش نیاد.

پریسا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 18:36

خوشحال شدم!!

هیوا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 20:46

شیوا جان سلام خوشحالم که مثل همیشه پر انرژی و قوی هستی .شروع دوباره تو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم این مقاومت و پشتکارت را حفظ کنی

تینا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 22:53

وای سلام شیوا جون
اگه بدونی چقدر خوشحال شدم ؟؟؟خیلی خیلی زیاد از اینکه دوباره می تونیم خبرهای داغ وخوشحال کننده رو از این وبلاگ بخونیم .از این بیشتر خوشحالم که امیدتو از دست ندادی دوباره شروع کردی .بهت تبزیک می گم و امیدوارم که وب از اونی که بود بهتر بشه .ممنون از بابت زحماتت.

تمنا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 23:20

کارت درسته به خدا!
دوست دارم!
همیشه پیشتم...

سجاد دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 00:48

تبریک میگم

VN!W دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 12:37

سلام من یک سالی هست که به این وبلاگ سر میزنم .
کار قشنگ و جالبی بود مخصوصا که صفحات خیلی طراحی بهتری داشت خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم چه اتفاقی افتاده امیدوارم که بهتر از قبل شروع کنی و امنیت وبلاگ را بالا ببری .
با ارزوی موفقیت!

حوری دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 13:06

سلام شیواجونم خیلی خوشحال شدم داشتم از دل تنگی میمردم ولی مطمعن بودم که بالاخره حق به حق دار میرسه موفق باشی

آمیتیدا دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 17:21

سلام.
شیوای عزیزم منتظر آخرین و داغ ترین خبرها از آقای حسینی هستیما خانوووووووووووووووووووووووووووووم.

آمیتیدا دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 17:24

یادم رفت بگم قالب وب خیلی خیلی خوشگله.
هر کمکی هم خواستی عزیزم من در خدمت گذاری حاضرم.

ساغر دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 17:28

بچه ها قضیه چی بوده؟؟من خیلی کنجکاویم گل کرده.

... ؟ سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 06:00 http://www.shokre-izad.blogfa.com

نه خانوم دیگه هیچ دلخوری ندارم . امیدوارم همیشه موفق باشی و به آرزوهات برسی . در ضمن قالب وبت هم خیلی قشنگه .

نیلوفر سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 10:40

salam azizam khoobi?
shoroe 2barye weblogo tabrik igam.... ye tavalode 2bare ....
man ke aslan nafahmidam ki o baraye chi on weblogo hak kard,saye kardam ba aghaye hoseini tamas bargharar konamo beporsam harfaye on kasai ke migoftan az doostaye aghaye hoseiniain vaghei ya na vali nashod ...
kheili khoshhahal 2bare webloge tarafdarano havadarane shahab hoseini be rah oftad ...
emailo id man inast...
morning_glory8968
kari dsahti hatman behem begoo age komaki ya hamkari khasti dar khedmatam,,,,,
shado sarbolando movafagh bashi....

گلنار سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 12:31

این قالب خیلی قشنگ

بهار سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 15:50

سلام من که نفهمیدم چه خبر شده ولی خوشحالم که هنوز هستی! منتظر آپ های جدیدت هستم!

... سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 19:30

شهاب حسینی بازی در فیلم سایه وحشت به کارگردانی عماد اسدی را آغاز کرده که نیما رئیسی و شیلا خداداد از دیگر بازیگران آن هستند

سعیده سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 19:54

سلام
منم دو هفته میشه سرم شلوغ بود نتونستم سر بزنم از ماجرا خبر ندارم وبو دیدم شوکه شدم جا خوردم
کار هرکی هست هر کاری هست تحمل این جمع رو نداشته این جور آدما زیادن ما نباید جا بزنیم
امیدوارم شیواجون مثل همیشه موفق باشه
من که همیشه بهش افتخار کردم

هلیا چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 14:48

منم خیلی خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی. امیدوارم دیگه هیچ وقت از این مشکلا پیش نیاد.

مژگان چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 15:47

تبریک میگم که دوباره اومدی شیوا جون برای تو و شهاب حسینی عزیز آرزوی موفقیت میکنم.

فریده چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 21:47

سلام شیوا جون
منم یه مدت مشکل داشتم و نتونستم بیام و از هک کردن وب خبر نداشتم
ولی الان خیلی خوشحالم که همه چیز به خیر گذشته
امیدوارم از این به بعد دیگه از این مشکلا پیش نیاد و همیشه در کارت موفق باشی عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 00:54 http://napoleon.blogfa.com

سلام عزیز دل من. الهی زهرا بمیره ناراحتی تو رو نبینه.
راستش تو این یکی دو هفته سرگرم یکی از کنفرانس هام بودم نتونستم سر بزنم. مطالبتو که خوندم فکر کردم اشتباه اومدم چند بار آدرسو وارد کردم تا مطمئن شدم.
نگران نباش عزیزدلم.همه چی درست می شه عین روز اول.
اما شیوا جان می تونیم یه کار اساسی کنیم البته همکاری آقای حسینی رو می خواد. اگه خواستی از دست این انسان نماها راحت شی بهم بگو یه فکر خیلی خیلی خوب دارم.
در ضمن بار آخرت باشه که این جوری خودتو اذیت می کنی ها!
این آدمها لیاقت ندارند که تو به خاطرشون ناراحت و عصبانی بشی.

فاطمه پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 09:17

سلا به همه خوشحالم که ما موفق نشدیم اگه دستم به شخص عوضی برسه....................
ببخشید که نمیتونم زیاد بیام چون کارم زیاده یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 09:47

خیلی خوشم اومد اون طرف اینطوری تورو زمین زد تو که اینقدر ادعات میشه چراهمش نظرات خوب رو میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارزو میکنم اون هکر همیشه موفق باشه .نازشصتش

اساسا هکر ها و آدم هایی که از اونا حمایت میکنن آدمای مریضی هستن و مسلمه که یه آدم روانی حرف حالیش نمیشه.پس حرف زدن با شماها فقط وقت تلف کردنه.پس دیگه منتظر تایید شدن نظراتتون نباشید.

سارا پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 11:15

شیوا جان امیدوارم همیشه موفق باشی

رومینا پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 17:33

شیوا جون خیلی خوشحالم که وبلاگ رو پس گرفتی! ارزو میکنم همیشه موفق باشی!

نازنین پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 21:08

من همیشه به این وبلاگ سر زدم و خواهم زد . امیدوارم موفق باشی

آمیتیدا جمعه 26 مهر 1387 ساعت 16:09

سلام.
شیوا جووووووووووووووون خودت و ناراحت نکن عزیزم.
شماها که از کسی خوشتون نمیاد احتیاجی به ابراز وجود کردن و بودن هم نیست.
خوبه که میاین میبینین که نظرتون بره اولین و آخرین بار تایید شده.

هالی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 16:16

شیوای عزیز خیلی خوشحالمون کردی از اینکه جا نزدی.
همیشه موفق باشی

عارفه جمعه 26 مهر 1387 ساعت 18:02

سلام از بعد از اینکه دیگه وبلاگو به روز نکردی چندبارسرزدم اخه باورم نمی شدمن پای ثابت وبلاگت بودم اما با کنار کشیدن تو وکنکوری شدن خودم اینترنتو ول کردم الانم اتفاقی اونم با باز کردن عکس فهمیدم دوباره شروع کردی خیلی خوشحالم امیدوارم با قدرت ادامه بدی

... ؟ شنبه 27 مهر 1387 ساعت 06:49

در جواب اون کسی که گفته ناز شصت اون هکر از خدا بی خبر باید بگم . اولا شیوا خوب جوابتو داده ثانیا یا تو وب نداری که اینطوری حرف می زنی یا اگه هم داری امیدوارم همین بلا سرت بیاد . ثانیا ما میام تو اینترنت که مطالب وبا رو بخونیم نه اینکه ببینیم نویسنده ی وبا کین و چه خصوصیاتی دارن اگه خوبن مهرشونو به دل بگیریم و در غیر این صورت کینشونو . ثالثا این وب ، وب شیواست و هر طور که بخواد ادارش می کنه نظرایی که بخواد می ذاره و نظرایی که نخواد رو نمی ذاره به ما ها هم ربطی نداره . رابعا محض اطلاع جناب عالی بارها خودم شاهد بودم که نظراتی رو هم که تعریف کردن نمی ذاره . خامسا ما نظر می دیم که نویسنده ی وب رو از خوب و بد بودن وبش نقاط ضعف و قوتش با خبر کنیم نظر نمی دیم که دفعه ی بعد بیایم ببینیم نظرمون هست یا نه . حالا این وسط گاهی باعث دلخوری می شه که آدم فکر می کنه براش مهم نبوده ولی وقتی به کنه قضیه فکر بکنی می بینی تو این وسط هیچ حقی نداری . در ضمن دفعی آخرت باشه که تو این وب میای و از این چرت و پرتا می گی . کار ندارم شیوا جان کیه کجا زندگی می کنه و خصوصیاتش چیه . برای من این مهمه که همه ی ما اینجا جمع شدیم فقط و فقط برای یه نفر . ( شهاب حسینی )
حالیت شد ؟ دفعه ی بعدی با این ملاطفت حرف نمی زنم .
خب ...
شیوا جان خوبی ؟ آره محیا قراره اکران شه یعنی شده تو تلویزیون هم تبلیغشو کرد . امیدوارم موفق باشی . بای تا بعد .

آمیتیدا شنبه 27 مهر 1387 ساعت 09:37

سلام بچه ها.
وای دیشب تبلیغ محیا رو کرد نمیدونیین چه قدر ذوق مرگ شدم.

محمد شنبه 27 مهر 1387 ساعت 16:17

سلام شیوا جان
ازز شنیدن این خبر هم خوشحال شدم هم ناراحت.
فقط لطفا آدرسه هکر رو بزار تا با بچه ها یه حال اساسی ازش بگیریم. آپ میکنی بهم خبر بده.
ممنون

شکیلا شنبه 27 مهر 1387 ساعت 20:24

سلام به همه .شیوا جان تولد دوباره ی وبلاگت مبارک .امیدوارم همیشه سربلند باشی. راستش خیلی وقته یه سوالی دارم که فکر کنم دونستنش برای بقیه هم جالب باشه . تو چطوری با شهاب حسینی در ارتباط هستی منظورم اینه که چطوری این وبلاگ زیر نظر اونه؟
.
.
.
من شهاب حسینی رو خیلی دوست دارم ولی تاحالا ایشونو از نزدیک ندیدم میشه کمکم کنی منم ببینمش یا باهاش حرف بزنم .اگه این لطف رو در حقم بکنی یه عمر ممنون و مدیونت میشم . از اینکه به حرفم اهمیت میدی متشکرم.

پوریا شنبه 27 مهر 1387 ساعت 22:12 http://infoihc.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید
مایل با تبادل لینک یا لوگو هستید ؟
درضمن برای یادگیری کسب در آمد از اینترنت یه سر به وبلاگ من میتونی بزنی

ماریا یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 11:53

سلام
امیدوارم موفق باشی.
این قالب جدید هم جالب است.

اکسیژن یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 14:21

خیلی ناراحتم.

باور نکردنیه!!!

یعنی می شه کسی اینقدر پست باشه؟؟؟

اصلا نمی شه باور کرد که به خاطر یه ناراحتی شخصی کسی همچین کاری کنه!

به نظر من این آدم خیلی بد بخته و مریضه. و به احتمال زیاد از یه خانواده ی بی شعور و سطح پایینیه که این کارو کرده.

فکر می کنم پدر و مادرش دزد بودن که اونم دزد شده.

تلاش سه ساله ی شیوا رو دزدید .

دزدیدنی که راه برگشت نداره از بدترین نوع دزدیه.

چون تمام صفحات وبلاگ قشنگیش به زمان شکل گیریش بود و همین سه سال بود که این وبلاگ رو دوست داشتنی می کرد.

هر صفحش مثل یه خاطره بود.

هر کسی این کارو کرده مطمئن باشه که یه روزی یه کسی مریض تر از خودش زندگی شو می دزده...


ریحانه یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 16:14 http://www.lovestoryshr.blogfa.com

سلام:
خیلی زیاد خوشحالم که برگشتی.
امیدوارم مثل قبل موفق باشی عزیزم.

... ؟ جمعه 3 آبان 1387 ساعت 05:32 http://www.shokre-izad.blogfa.com

اکسیژن جان تو خودتو ناراحت نکن . هر چی بود و نبود خوش بختانه تموم شد و مهم اینه که شیوا کم نیورد و این جمع صمیمانه رو از هم نپاشوند . من با اینکه ناراحتم تمام مطالب قبلی وب حذف شده ولی خوشحالم که این وب هنوز بر پاست و ما باز دور هم جمع می شم برای هواداری حسینی .
شیوا جان من عذر می خوام که جواب اکسیژن رو همین جا دادم . یادمه گفته بودی این جا با هم چت نکنین . چاره ای نداشتم فقط آی دیشو نوشته بود . من حال میل زدن نداشتم .
در مورد قالب هم این که هت رو با اینکه دوست دارم ولی نذار شوم بود سر همین قالب بود که وبت هک شد . فکر نکنی خرافاتیما ... ؟! نه . ولی آدم خوبه همه ی جوانب رو بسنجه .

هانیه جمعه 10 آبان 1387 ساعت 00:13

سلام شیوا جان. من خیلی وقت بود که به وبلاگ سر نزده بودم.تازه فهمیدم چی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که بعضی ها خیلی............
به هر حال خوشحالم که دوباره برگشتی.امید وارم مثل قبل موفق باشی.

حاج حامد پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:06 http://www.hamed47.blogfa.com

سلام عزیزم
راستش روی صفحه ی اصلی روی اسم شیوا کلیک کردم
بعد متن برات میفرستادم

مرسی ...

عشق و جزا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 11:22

شیوا همیشه موفق باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد