آدرس جدید

سلام دوستان 

اینطور که به نظر میاد مشکل وبلاگ قرار نیست حل بشه. چون هیچکس جوابگو نیست . من تمام تلاش خودمو کردم اما متاسفانه به هیچ نتیجه ای نرسید . از همه دوستانی که پیگیر مشکل وبلاگ بودند تشکر میکنم و امیدوارم همچنان ما رو در وبلاگ جدید همراهی کنند :  

www.shahaabhoseiny.blogfa.com 

  

این وبلاگ هم با آرشیوش همچنان پابرجاست . اما برای  اطلاع از اخبار جدید به آدرس جدید ( که در بالا گفته شد ) مراجعه کنید.  

با آرزوی سلامتی برای همه .

پوسترهای فیلم "سوت پایان" رونمایی شد

  

 

پوسترهای فیلم "سوت پایان" رونمایی شد   

 

 


پوسترهای فیلم سینمایی "سوت پایان" به کارگردانی نیکی کریمی که به زودی اکران عمومی می‌شود، رونمایی شد.
سعید پاکستانی یکی از اعضای پخش موسسه هدایت فیلم در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این فیلم از 12 مرداد در گروه سینمایی قدس روی پرده می‌رود. فیلم در 15 سینمای تهران اکران می‌شود و از هم اکنون آنونس آن که توسط آرش معیریان ساخته شده، در سینماها پخش می‌شود. ساخت تیزر نیز به عهده معیریان است. پوسترهای "سوت پایان" توسط رضا عابدینی و حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است و به زودی تبلیغات آن آغاز می‌شود.
 
در "سوت پایان" که در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، نیکی کریمی، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی‌فر، غزاله رشیدی، نادر فلاح و آتیلا پسیانی بازی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره سامان و سحر زوج مستندسازی است که زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذارند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه‌ای خراب می‌شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می‌سپارد. سحر، دختری که در آن صحنه بازی کرده را به همراه دستیارش بعد از جستجوی فراوان پیدا می‌کند اما  با نزدیک شدن به دختر متوجه مشکل بزرگی در زندگی او می‌شود.

بهترین های سینمای ایران در دهه 80 را شما انتخاب کنید


از روز گذشته و با اعلام خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر آغاز شد: نظرسنجی بزرگ مردمی بهترین‌های دهه 1380 سینمای ایران/این شما هستید که باید انتخاب کنید/


برای شرکت در نظر سنجی بهترین های دهه 80 سینمای ایران به سایت زیر سری بزنید در بخش کامنت های صفحه مذکور بهترین های سینمای ایران را از نظر خودتان انتخاب کنید :



                                                             کافه سینما

برای اکران عمومی «خانه پدری» منتظر نظر وزارت ارشاد هستیم

       
 سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا:
برای اکران عمومی «خانه پدری» منتظر نظر وزارت ارشاد هستیم   

مدیر عامل ناجی هنر گفت: کماکان روی قولم مبنی بر نمایش «خانه پدری» برای اصحاب رسانه هستم.

علی سلطانی در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه نمایش این فیلم را در روز اول جشنواره پلیس برای اصحاب رسانه تدارک دیده بودیم، اما احساس کردم نمایش «خانه پدری» جشنواره را تحت الشعاع قرار می‌دهد و تصمیم گرفتیم آن را به زمان دیگری موکول کنیم.

وی افزود:‌ بزودی شرایط نمایش این فیلم را برای اصحاب رسانه هموار می‌کنیم.

سلطانی درباره اکران عمومی این فیلم هم گفت:‌ منتظر نظر وزارت ارشاد هستیم تا وضعیت فیلم روشن شود.

«خانه پدری» یازدهمین فیلم بلند سینمایی کیانوش عیاری داستانی اجتماعی دارد که وقایع آن از 1310 آغاز می‌شود و تا امروز ادامه می‌یابد.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی، حسین فلاح و ... بازیگران اصلی «خانه پدری» هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مجری طرح: شاهرخ دستورتبار، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، مدیر تولید:حسن آقاکریمی، طراح صحنه: اصغر نژادایمانی، طراحان چهره‌پردازی: حسین صالحیان، اعظم رحمانی، صدابردار: سعید صالحی، دستیار اول و برنامه ریز:نوید بانی، منشی صحنه: لیلی مرادی، مدیر صحنه: مصطفی آذرنوش، عکاس: مزدک عیاری، مدیر تدارکات: محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌ای: ناصر سهرابی، تهیه‌کنندگان: کیانوش عیاری و علی سلطانی به نمایندگی از موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر.

کیانوش عیاری فیلم‌های سینمایی «تنوره دیو»، «شبح کژدم»، «آن سوی آتش»، «روز باشکوه»، «دو نیمه سیب»، «آبادانی‌ها»، «شاخ گاو»، «بودن یا نبودن»، «سفره ایرانی» و «بیدارشو آرزو» را در کارنامه دارد.

نظر باران کوثری در مورد بازی شهاب حسینی


باران کوثری که مصاحبه هایش اصولاً در کمتر مجله ای دیده می شود ، در شماره اخیر مجله “۲۴″ در

پاسخ به این سوال که


کدام یک از بازیگران سینمای ما در حال حاضر این پتانسیل را دارند که در سطح جهانی مطرح باشند ؟

گفت:



* به نظر شما کدام یک از بازیگران سینمای ما در حال حاضر این پتانسیل را دارند که در سطح جهانی مطرح باشند ؟
نمی دانم سخت است چون نقش هایی که این روزها در سینمای ایران نوشته می شود آن قدر ایرانی هستند که آدم نمی داند بازی کردن در نقش های دیگر چقدر ممکن است ولی اگر با توجه به چند سال اخیر اگر بخواهم بگویم ، می توانم مجموعه بازیگران دو فیلم اخیر آقای فرهادی را اسم ببریم. پیمان معادی در جدایی نادر از سیمین به نظرم درخشان است. بازی شهاب حسینی در پرسه در مه واقعاً در سطح جهانی است. غیر از اینها نگار جواهریان در این سالها بازیگر کم اشکالی بوده. از طرف دیگر جنون به معنای خیلی خوب کلمه ، به معنای عشق ، انگیزه و شهوت بازیگری که در حامد بهداد هست به نظرم می تواند در سطح بین المللی تاثیر گذار باشد. کسانی مثل صابر ابر و مهرداد صدیقیان هم از همتایان آمریکایی شان به نظرم بسیار جلوترند. از نسل کهنه کار هم می توانم خانم آدینه و آقای مهدی هاشمی را بگویم و فرهاد اصلانی . اینها بازیگرانی هستند که در فضای بین المللی می توانند بدرخشند چون توانایی هایشان اصلاً ورای نقش هایی که بازی می کنند و ورای سینمای ایران است.

گفتگو با شهاب حسینی <<< شماره جدید مجله اتفاق نو

گفتگو با شهاب حسینی <<< شماره جدید مجله اتفاق نو

حضور 12 هزار هنرور در مجموعه تلویزیونی "سرزمین کهن"

حضور 12 هزار هنرور در مجموعه تلویزیونی "سرزمین کهن"


معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما در یکی از روزهای تابستان به مسجد جامع کهن قزوین رفت تا با حضور در جمع دست‌اندرکاران مجموعه "سرزمین کهن" از نزدیک صحنه‌هایی از آن را مشاهده کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی دارابی با کمال تبریزی و دست‌اندرکاران مجموعه همراه شد تا پس از شنیدن صدا، دوربین حرکت، صحنه‌ای از عشق و علاقه مردم را در حمایت از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 42 ، ببیند. این صحنه آغاز ضبط فاز 2 مجموعه "سرزمین کهن" بود که معاون سیما در حاشیه این بازدید از پایان آن تا مهر ماه سال جاری خبر داد.
 
دارابی گفت: فاز یک این مجموعه که روایتگر تاریخ سال‌های 1320 تا 1332 است، پایان یافته و بازبینی آن نیز انجام شده است و فاز 2 با حضور 12 هزار هنرور و بیش از 80 تن از هنرمندان در حال ضبط است.
 
معاون سیما "سرزمین کهن" را روایت بلندی از پیروزی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: فاز دوم این مجموعه فاخر سال‌های 1322 تا 1342 و فاز سوم آن از 15 خرداد تا پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. بینندگان سیما یکی از بهترین مجموعه‌های نمایشی تلویزیون را که روایتگر تاریخ انقلاب است خواهند دید.
 
دارابی افزود: این مجموعه در 60 قسمت پیش‌بینی شده است و با توجه به داستان و کارگردانی خوب و استفاده از هنرمندان مجرب امید است یکی از بهترین مجموعه ها در حوزه انقلاب اسلامی باشدکه مورد انتظار مردم است.
 
وی از حمایت و پشتیبانی معاونت سیما از این مجموعه همانند دیگر مجموعه‌های الف ویژه و تولیدات سیما خبر داد و گفت: "سرزمین کهن" تا پایان سال 1391 نهایی و آماده پخش می‌شود.
 
معاون سیما در ادامه به همراه مدیران ارشد معاونت سیما، تهیهژ‌کننده و کارگردان این مجموعه تلویزیونی دور یک میز نشست و به آنها پیشنهاد کرد، فاز چهارم "سرزمین کهن" را به تاریخ انقلاب اسلامی پس از پیروزی، دوران دفاع مقدس تا ارتحال امام (ره) اختصاص دهند.
 
کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "سرزمین کهن" نیز با تشکر از حمایت‌های همه جانبه معاونت سیما برای تولید یک اثر کیفی تداوم این رویکرد را خواستار شد.
 
مجموعه تلویزیونی "سرزمین کهن" با ایفای نقش ثریا قاسمی، الهام حمیدی، شهاب حسینی، نیکی کریمی، میترا حجار، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، هنگامه قاضیانی، پرویز پورحسینی، حسن پور شیرازی، علی شادمان، حسین محجوب، امیر آقایی، فرشته صدرعرفایی و بیتا فرهی درحال تولید است.
 
این مجموعه تلویزیونی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران را از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک کودک می‌پردازد. پسر بچه‌ای به نام رهی که بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. او پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و ...

پخش آنونس "سوت پایان" در سینماها آغاز شد

پخش آنونس "سوت پایان" در سینماها آغاز شد


پخش آنونس "سوت پایان" ساخته نیکی کریمی که قرار است در گروه سینمایی قدس به روی پرده برود به تازگی در سینماها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" به روی پرده می رود. البته پخش این کار برعهده هدایت فیلم است و با همزمانی پخش نمایش عمومی این فیلم با ماه مبارک رمضان گروه پخش طرح های ویژه ای برای اکران "سوت پایان" دارند.

این فیلم در 15 سینمای تهران به روی پرده می رود و از هم اکنون آنونس آن که توسط آرش معیریان ساخته شده، در سینماها پخش می شود. کار ساخت تیزرها نیز برعهده معیریان است. همچنین پوسترهای "سوت پایان" توسط رضا عابدینی و حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است و به زودی تبلیغات آن آغاز می شود.

 "سوت پایان" که در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، نیکی کریمی، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی‌فر، غزاله رشیدی، نادر فلاح و آتیلا پسیانی بازی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره سامان و سحر زوج مستندسازی است که زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذارند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه‌ای خراب می‌شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می‌سپارد. سحر، دختری که در آن صحنه بازی کرده را به همراه دستیارش بعد از جستجوی فراوان پیدا می‌کند اما  با نزدیک شدن به دختر متوجه مشکل بزرگی در زندگی او می‌شود.

دیگر عوامل "سوت پایان" عبارتند از‌ نویسنده فیلمنامه و کارگردان: نیکی کریمی، تهیه‌کننده: جهانگیر کوثری، مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، موسیقی: کارن همایونفر، طراح گریم: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذار: حسین ابوالصدق، مدیرتولید: مجتبی متولی، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، مدیرتدارکات: امیر نوروزی، عکاس: احمدرضا شجاعی.

نیکی کریمی پیش از این فیلم‌های "یک شب" و "چند روز بعد" را کارگردانی کرده است.

اناهیتا و پرسه در مه در شبکه خانگی و اکران جدایی نادر از سیمین

چه فیلم‌هایی تا پیش از ماه رمضان به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌آیند؟!   

«اخراجی ها 3»، «آناهیتا»،‌ «آتشکار» و «پرسه در مه» تا پیش از ماه رمضان به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

علی اسدزاده مدیرعامل موسسه هنرنمای پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام مطلب فوق گفت: «اخراجی‌ها 3» به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود ده نمکی نیمه دوم تیرماه و نهایتا تا پایان این ماه در شبکه نمایش خانگی در کل کشور توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین سه فیلم «آناهیتا» به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد‌، «آتشکار» به کارگردانی محسن امیر یوسفی،‌ «پرسه در مه » به کارگردانی بهرام توکلی از دیگر فیلم‌های سینمایی هستند که تا پیش از ماه مبارک رمضان توسط این موسسه توزیع می‌شود.




آغاز نمایش «جدایی نادر از سیمین» از امروز در انگلیس و ترکیه

فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی از امروز (جمعه 10 تیرماه) در سینماهای انگلیس و ترکیه به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس برنامه زمانی اکران فیلم «جدایی نادر از سیمین»، این فیلم از امروز (1 جولای) همزمان در سینماهای ترکیه و انگلیس نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

«جدایی نادر از سیمین» که ماه گذشته موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه جشنواره سیدنی استرالیا شد، تاکنون در جشنواره های برلین، هنگ کنگ، بوینس‌آیرس، بخارست، ترانسیلوانیا و استانبول به نمایش درآمده است.

برنده خرس طلای بهترین فیلم و دو خرس نقره‌ای برای مجموعه بازیگران در جشنواره‌ برلین ظرف مدت کوتاه اکران در سینماهای فرانسه رکورد فروش فیلم‌های اکران شده را شکسته و بالاتر از فیلم‌های «برادران داردن» ـ برگزیده‌ جشنواره کن ـ و فیلم آمریکایی «ایکس‌من» و فیلم وودی‌آلن قرار گرفته است.

این فیلم که از روز 25 خرداد در بلژیک و 2 تیر در تایلند به‌روی پرده رفته است، از روز 11 اوت (20 مرداد) در هلند، هشتم سپتامبر (17 شهریور) در سوئیس و همچنین 14 جولای (23 تیرماه) در سینماهای آلمان نمایش خواهد داشت.

«جدایی نادر از سیمین» با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود.

این فیلم در ادامه‌ اکران جهانی، از روز 25 دسامبر (4 دی) به‌طور هم‌زمان در ایتالیا و نروژ نمایش خواهد داشت و طبق برنامه‌ اعلام‌شده از روز 6 ژانویه سال آینده میلادی (16 دی) در سینماهای برزیل نمایش خود را آغاز خواهد کرد.



اکران سوت پایان + نسخه خانگی فیلم برف روی شیروانی داغ

اکران «سوت پایان» در مرداد ماه

تبلیغات فیلم سینمایی «سوت پایان» ساخته نیکی کریمی در گروه سینمایی قدس آغاز شد تا این فیلم اوایل مردادماه اکران شود.
به گزارش فارس، فیلم سینمایی «سوت پایان» ساخته نیکی کریمی قرار است پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان، اوایل مرداد ماه در گروه سینمایی قدس به اکران عمومی درآید. از این رو قرار است از این هفته مواد تبلیغاتی و آنونس فیلم که توسط «آرش معیریان» آماده شده به صورت گسترده در سینماها به نمایش درآید. پخش این فیلم نیز بر عهده «هدایت فیلم» است.
«سوت پایان»، همچون «یک شب» و «چند روز بعد» از ساخته‌های قبلی این فیلمساز، اثری اجتماعی است که نیکی کریمی خود نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است. در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشکلات سوژه فیلم خود می‌شوند و تا پایان راه او را همراهی می‌کنند.
نیکی کریمی، شهاب حسینی، آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی، رامونا شاه، غزاله رشیدی، نادر فلاح و ... در این فیلم بازی می‌کنند.



نسخه خانگی «برف روی شیروانی داغ» به همراه کتاب شعر محمد هادی کریمی عید فطر عرضه می شود


محمد هادی کریمی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» در گفتگو با سایت 30نماایران گفت:نسخه خانگی فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به همراه کتاب شعرم عید فطر عرضه می شود.

کریمی افزود:پخش فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» برعهده هنرنمای پارسیان است.

به گزارش سایت 30نماایران،«برف روی شیروانی داغ» که اخیرا اکرانش به پایان رسیده است توانست با 6 سینما به فروش 180 میلیونی برسد.

گفتنی است شعرهایی که در این فیلم آمده بود بر عهده نویسنده اثر محمد هادی کریمی بوده است و قرار شده مجموعه شعر های این نویسنده عید فطر روانه بازار شود.