اناهیتا و پرسه در مه در شبکه خانگی و اکران جدایی نادر از سیمین

چه فیلم‌هایی تا پیش از ماه رمضان به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌آیند؟!   

«اخراجی ها 3»، «آناهیتا»،‌ «آتشکار» و «پرسه در مه» تا پیش از ماه رمضان به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

علی اسدزاده مدیرعامل موسسه هنرنمای پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام مطلب فوق گفت: «اخراجی‌ها 3» به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود ده نمکی نیمه دوم تیرماه و نهایتا تا پایان این ماه در شبکه نمایش خانگی در کل کشور توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین سه فیلم «آناهیتا» به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد‌، «آتشکار» به کارگردانی محسن امیر یوسفی،‌ «پرسه در مه » به کارگردانی بهرام توکلی از دیگر فیلم‌های سینمایی هستند که تا پیش از ماه مبارک رمضان توسط این موسسه توزیع می‌شود.




آغاز نمایش «جدایی نادر از سیمین» از امروز در انگلیس و ترکیه

فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی از امروز (جمعه 10 تیرماه) در سینماهای انگلیس و ترکیه به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس برنامه زمانی اکران فیلم «جدایی نادر از سیمین»، این فیلم از امروز (1 جولای) همزمان در سینماهای ترکیه و انگلیس نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

«جدایی نادر از سیمین» که ماه گذشته موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه جشنواره سیدنی استرالیا شد، تاکنون در جشنواره های برلین، هنگ کنگ، بوینس‌آیرس، بخارست، ترانسیلوانیا و استانبول به نمایش درآمده است.

برنده خرس طلای بهترین فیلم و دو خرس نقره‌ای برای مجموعه بازیگران در جشنواره‌ برلین ظرف مدت کوتاه اکران در سینماهای فرانسه رکورد فروش فیلم‌های اکران شده را شکسته و بالاتر از فیلم‌های «برادران داردن» ـ برگزیده‌ جشنواره کن ـ و فیلم آمریکایی «ایکس‌من» و فیلم وودی‌آلن قرار گرفته است.

این فیلم که از روز 25 خرداد در بلژیک و 2 تیر در تایلند به‌روی پرده رفته است، از روز 11 اوت (20 مرداد) در هلند، هشتم سپتامبر (17 شهریور) در سوئیس و همچنین 14 جولای (23 تیرماه) در سینماهای آلمان نمایش خواهد داشت.

«جدایی نادر از سیمین» با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود.

این فیلم در ادامه‌ اکران جهانی، از روز 25 دسامبر (4 دی) به‌طور هم‌زمان در ایتالیا و نروژ نمایش خواهد داشت و طبق برنامه‌ اعلام‌شده از روز 6 ژانویه سال آینده میلادی (16 دی) در سینماهای برزیل نمایش خود را آغاز خواهد کرد.