شهاب حسینی در برنامه تیک تاک

سری جدید برنامه گفتگو محور "تیک تاک" به کارگردانی فواد صفاریان‌پور به زودی از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرنگار مهر، "تیک تاک" یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های گفتگو محور شبکه دو در سال 87 بود که پخش آن به دلایلی ناتمام ماند. قرار است 40 قسمت از این برنامه 100 قسمتی که هنوز روی آنتن نرفته به زودی پخش شود. 

در این برنامه‌ها گفتگوهای دکتر محمدباقر قالیباف، باران کوثری و حامد بهداد، شهاب حسینی و احمد ساعتچیان، دکترمحمد سریر و امیرحسین مدرس، رامین حیدری فاروقی و محمدرضا اصلانی، احسان علیخانی و حمیدرضا مهراد، علی نصیریان و افشین هاشمی، شقایق دهقان و دکتر سوسن ضیایی، رضا کیانیان، کمال تبریزی و پیام دهکردی، علیرضا شجاع‌نوری و طاها شجاع‌نوری، مهدی فخیم‌زاده و امید روحانی، سیامک انصاری و مهراب قاسمخانی، مائده طهماسبی و پریوش نظریه، پرویز رجبی و ایرج میلانی و... روی آنتن می‌رود. 

 

هنوز زمان پخش این برنامه مشخص نشده.

 

«برف روی شیروانی داغ» اوایل پاییز آماده نمایش می‌شود

 «برف روی شیروانی داغ» اوایل پاییز آماده نمایش می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «علی لدنی» تهیه‌کننده این فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم «برف روی شیروانی داغ» طی 40 روز در تهران انجام شد و هم‌اکنون حسین غضنفری در حال تدوین این فیلم است.
وی تصریح کرد: فیلم برف روی شیروانی داغ اثری فرهنگی، اجتماعی و متفاوت است که سعی کرده به مخاطب عام نیز توجه داشته باشد.   

"دلشکسته" رکورد فروش نمایش خانگی را شکست

       

نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی "دلشکسته" به کارگردانی علی روئین‌تن رکورد فروش فیلم در شبکه ویدئویی را شکست.
روئین‌تن به خبرنگار مهر گفت: این فیلم تا به حال 17 بار در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است و هر بار 500 هزار نسخه از فیلم وارد شبکه نمایش ویدئویی شده تا به حال هشت میلیون و 500 هزار نسخه از این فیلم فروش رفته است.

این کارگردان ادامه داد: "دلشکسته" به دلیل شرایط نامناسب اکران دیده نشد اما خوشبختانه عرضه آن در شبکه نمایش خانگی با استقبال گسترده مخاطب ایرانی رو به رو شده است. حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور به ویژه ایرانیان ساکن آمریکا فیلم را دیده‌اند و این موفقیتی ویژه برای یک فیلم سینمایی است.

"دلشکسته" با بازی شهاب حسینی، بیتا بادران، خسرو شکیبایی، رضا رویگری و محمود پاک‌نیت سال 87 اکران عمومی شد.
 

 

گزارش «وطن امروز» از پشت صحنه سریال «شوق پرواز»

 

 

شهاب حسینی: خواستم دینم را ادا کنم 

  

                        


درباره شهاب حسینی احتمالا همه چیز را می‌دانید بویژه در این مدت که گفت‌وگوهای زیادی از او در مطبوعات به چاپ رسیده است.

این سوپر استار برخلاف چهره‌ای که در فیلمش دیدیم؛ بسیار مودب، دوست داشتنی و خوش‌اخلاق است. شهاب حسینی درباره چگونگی حضورش در این اثر و ایفای نقش شهید عباس بابایی می‌گوید: «از تابستان سال 87 مذاکرات برای حضور در این کار شروع شد. روی قصه دقیق‌تر شده و از نزدیک با زندگی شهید بابایی آشنا شدم، فرازهای خوبی در آن پیدا کردم و احساس کردم دلم می‌خواهد به نوعی در کنار شرایط حرفه‌ای کار دین خودم را نسبت به ارزش‌هایی که بنا به هر دلیلی رنگ فراموشی به خود گرفته، ادا کنم و در این راه کتاب‌هایی در رابطه با این شهید بزرگوار خواندم و دیداری با خانواده‌شان داشتم و همه این مسائل مرا ترغیب کرد تا در این نقش بازی کنم. البته حضور آقای صمدی و پیشینه خوبی که از کارهای‌ ایشان در ذهن داشتم برای حضورم در این کار بسیار موثر بود».

شهاب حسینی که روی لباسش، نام «عباس بابایی» به چشم می‌خورد درباره احساسش از پوشیدن این لباس توضیح می‌دهد: «وقتی در پایگاه شکاری اصفهان بودیم، فرمانده محترم پایگاه مراسمی را ترتیب دادند که با مردم دیداری داشته باشیم، من همانجا گفتم خانواده‌هایی که کسانی را دارند که این لباس را به تن دارند باید افتخار کنند، چون این لباس، لباس ایثار و از خود گذشتگی است؛ این لباس، لباسی است که به تن کردن آن نوعی ریسک است، چون هر پروازی می‌تواند یک فرود موفق نداشته باشد».


سعی کردم با مردم صادق باشیم


حسینی ادامه می‌دهد: «همه ما در این کار سعی کردیم شخصیت‌پردازی به نحوی صورت بگیرد که ملموس و قابل باور باشد و این کار را صادقانه انجام دادیم و فکر می‌کنم مردم به کاری که صادقانه ارائه شود، علاقه نشان می‌دهند، چون بسیار باهوشند و از آنجایی که امروز، دسترسی به تمام آثار نمایشی بسیار آسان است، مخاطب کارها را با هم مقایسه می‌کند، بنابراین باید از عنصر آنچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند بهره‌مند باشد.»


انتخاب من به‌خاطر شباهتم با شهید بابایی بود


شهاب حسینی در جواب این سؤال که آیا حضور شهاب حسینی به پربیننده شدن این کار کمک می‌کند، می‌گوید: «تا به الان به این قضیه فکر نکرده‌ام ولی اعتقاد دارم که هر بازیگری مسؤولیت مستقیم با کاری که صورت می‌گیرد، دارد و بازیگر باید با توانایی کامل کار کند چون ما دور هم جمع شده‌ایم که قصه‌ای را براساس زندگی شهید بابایی روایت کنیم نه اینکه خودمان را مطرح کنیم که به طور مثال معروف‌تر شویم و ... اما انتخاب من برای این پروژه علاوه بر مسائلی که مربوط به کارگردان است فکر می‌کنم براساس شباهتی بود که به شهید بابایی دارم بویژه از ناحیه چشم و ابرو و فکر می‌کنم اگر کسی پیدا می‌شد که شباهت بیشتری به این شهید داشت، آن فرد انتخاب می‌شد». حسینی درباره همکاری و تجربه خوبش در این کار با صمدی اضافه می‌کند: «من از آقای صمدی، صبر، خوب شنیدن و آزادی اندیشه را یاد می‌گیرم و اگر در اینجا یکطرفه جلو می‌رفتیم، ممکن بود کار از برخی جهات ضربه بخورد و از آنجایی که آرامش و روحیه گروه بستگی مستقیم به روحیه کارگردان دارد ما در اینجا با آرامش و مهربانی آقای صمدی، با یکدیگر مهربان هستیم». شهاب حسینی، بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون در پایان احساسش را نسبت به شهید بابایی با جمله‌ای از خود شهید ابراز می‌کند: «برادر! جنگ احساس مسؤولیت است، نه شلیک گلوله، این جمله را در جایی خواندم و از آقای صمدی تقاضا کردم این جمله را در جایی به کار ببرد و به نظر من این جمله نمایانگر تفکرات شهید عباس بابایی است».

برای ادامه گزارش فرصت کوتاه است چون عوامل در حال استراحت هستند و زمان زیادی طول می‌کشد تا سکانس بعدی را ضبط کنند. پایگاه هوایی مهرآباد را ترک و به این فکر می‌کنم که شاید بتوان با این گزارش گوشه‌ای از زحمات هنرمندانی که سعی دارند دین خود را به ارزش‌هایی که در حال فراموش شدن است ادا کنند را نشان داد.

  

برای خواندن گزارش کامل از پشت صحنه سریال شوق پرواز به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

برف روی شیروانی داغ + پرسه در مه + شوق پرواز

  اغاز تدوین برف روی شیروانی داغ  

 

   

 

       

 

  

 خبرگزاری فارس: با پایان یافتن فیلمبرداری سومین اثربلند سینمایی محمدهادی کریمی «برف روی شیروانی داغ» به تهیه کنندگی علی لدنی، تدوین فیلم توسط «حسین غضنفری» آغاز شد.

پیش تولید و فیلمبرداری فیلم در سه ماهه فصل زمستان سال گذشته سپری شده است.
به گزارش فارس، «برف روی شیروانی داغ» فیلمی نقادانه اجتماعی است و به فضای فیلمنامه‌‌های اجتماعی محمدهادی کریمی از جمله «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» نزدیک‌تر است . او در سومین اثر خود سعی کرده برای روایت داستان از لحن و فرمی جدیدی نسبت به کارهای قبلی‌اش بهره ببرد.
داستان فیلم درباره فردی مشهور است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند. تنها راه رسیدن به آرامش قبلی رمزگشایی از این موضوع است.
در این فیلم شهاب حسینی، آنانعمتی، کورش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان و فرخ نعمتی با حضور هنگامه قاضیانی به ایفای نقش‌های اصلی پرداختند.

 «پرسه در مه» تابستان 89 اکران عمومی می‌شود  

 

 


خبرگزاری فارس: تهیه کننده فیلم سینمایی «پرسه در مه» از نمایش عمومی این فیلم در اکران تابستان خبر داد.

«جواد نوروزبیگی» تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: پخش فیلم «پرسه در مه» به عهده فیلمیران است و برنامه ما برای اکران این فیلم، تابستان 89 است.
وی افزود: هیچ‌گونه تغییری در نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر، اعمال نمی‌شود و همان نسخه به اکران عمومی در می‌آید.
براساس این گزارش، در بخش فیلم‌های اول و دوم جشنواره فیلم فجر، «بهرام توکلی» با فیلم «پرسه در مه» توانست جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کند.
لیلا حاتمی، شهاب حسینی و احمد ساعتچیان بازیگران اصلی این فیلم هستند. 

 


  

 تصویربرداری "شوق پرواز" ادامه دارد  


تصویربرداری مجموعه "شوق پرواز" به کارگردانی یدالله صمدی این روزها در فرودگاه مهرآباد ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری این مجموعه در پایگاه یکم شکاری فرودگاه مهرآباد و با حضور شهاب حسینی و اکبر عبدی ادامه دارد. هشت قسمت از مجموعه تدوین شده و تصویربرداری همچنان ادامه دارد. هنوز زمان پخش مجموعه مشخص نشده است.

 

مجموعه "شوق پرواز" روی میز تدوین است   

 

                                   


سهیل خسروی همزمان با تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" به کارگردانی یدالله صمدی مشغول تدوین آن است.
جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "شوق پرواز" در این باره به خبرنگار مهر گفت: 80 درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تهران مشغول ادامه کار هستند. همزمان با ضبط سهیل خسروی مشغول تدوین است و برای موسیقی متن  مشغول رایزنی با چند آهنگساز هستیم. هنوز برای زمان پخش این مجموعه درخواستی نکردیم.

در این مجموعه  شهاب حسینی،  شهرام حقیقت‌دوست، اکبر عبدی، عبدالرضا اکبری، کوروش تهامی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، افسانه بایگان، الهام حمیدی، فرشته سرابندی، مینا جعفرزاده، ستاره اسکندری، پوراندخت مهیمن، اتابک نادری، سید مهدی ضیائی و... بازی می‌کنند.

 


فهرست 10 سایت پربازدید سینماگران ایرانی

 

  فهرست 10 سایت پربازدید سینماگران ایرانی در "سینمای ما"

۱ - باران کوثری
2- بهرام رادان
3- هانیه توسلی
4- مهدی کرم پور
5- تهمینه میلانی
6- شهاب حسینی 

7 - ابراهیم حاتمی کیا
8- ماهایا پطروسیان
9- پانته آ بهرام
10- پژمان بازغی 

 

لینک کامل

دل شکسته ...

چند عکس جدید از دل شکسته  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

هدیه ویژه برای حامیان شهاب حسینی

در این روزهای اغازی سال جدید به دنبال یک هدیه خوب بودم که از طرف خودم و شیوا ی نازنین به تمامی حامیان شهاب حسینی تقدیم کنیم که بعد از خبر سوپراستار گفتم این عکسا رو بزارم  

فکر کنم خوب هدیه ای باشه ... 

 

با سپاس فراوان از اتیلا قدیمی ارجمند با این عکس های بسیار زیبایی که از شهاب حسینی  نازنین گرفته ... 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

فیلم سوپراستار + پشت صحنه

نسخه جدید فیلم سوپراستار به همراه پشت صحنه فیلم منتشر شد .