فیلم سوپراستار + پشت صحنه

نسخه جدید فیلم سوپراستار به همراه پشت صحنه فیلم منتشر شد . 

 

نظرات 29 + ارسال نظر
هدیه چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 02:58 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

سلام مهبان جون! می خواستم بگم این سوپراستار و تو عید خریدی شما؟! من هر جا گشتم نبوده!!! فیلمش با پشت صحنه اس یا فقط پشت صحنه؟!!

سلام هدیه جان
من شیوا ام !
نسخه جدید سوپراستار تازه منتشر شده . یعنی از قبل از عید تقریبا .روشم نوشته همراه با پشت صحنه . اون قدیمی ها پشت صحنه نداره . در ضمن پشت صحنه اش جدا نیست . فیلم با پشت صحنه است.

هدیه چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 03:19 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

وای ی ی این عکس های محیا عالی بود!!! از کجا پیدا می کنین این عکس هارو؟!!! ایول دمتون گرم!

قاسم چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 16:41

پیش به سوی سوپر استار
خدا کنه پیدا کنم.

نیما چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 19:01

سلام سلام.....
دم شما گرم......
پیداش می کنم.....
مرسی

سلام

این آیدی منه : modir_sh_web . لطفا شما add کنید .

مگه این آیدی شما نیست ؟ nima_pa2 من این آیدی رو add کردم ولی accept نشد .

من شیوا هستم !

نوشین چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 19:02

واقعآ مرسی که ان اطلاعات رو تو وبلاگتون می ذارین

پریا چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 20:40

سلام به شیوا جون و مهبان عزیز
وای عجب عکسایی واقعا قشنگن کلی ذوق کردم
مرسییییییییییی بابت این عیدی عالی کارتون حرف نداره

نیما چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 22:24

حال می کنم هر یه ساعت یه بار میام اینجا....
چشم...حتما...عکساتونم خیلی خوشکله!!!!!
ممنونیم...

هدیه پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 04:09 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

وای ببخشید شیوا جون!! مرسی بابت جوابت!!!
من دیگه شوکه شدم الان واقعا!!عجب عکس های جالبی اصلا باورم نمیشه واقعا ایول!!! بهترین عیدی دنیا!! اگه اجازه بدین با ذکر منبع تو وبلاگم قرار بدم!!! مرسی باز هم!!!مرسی مرسی ۱۰۰۰ باررررر!!!!

اشکالی نداره عزیزم . بذار . فقط ذکر منبع یادت نره !

نوشین پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 11:37

یه سوال داشتم؟ پشت صحنه اش چند دقیقه اس؟

نمیدونم عزیزم.
من خودم ندیدم .
دوستان اگه دیدن جواب بدن .

نوشین پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 16:21

وواای ی ی ی ی ی ی که چه عکسایی واقعآ دستتون درد نکنه

نیما پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 19:08

سلام شیوا جان واسه ایمیلی که دادی میل زدم....
اگه تونستی جواب بده!

ناتالی پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 20:39 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
فکر می کنی 13 بدر نحسه؟
پس بیا ببین

هدیه جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 02:24 http://shahabhoseini-fan.com

آره عزیزم حتما منبع رو می گم!!! مرسی باز هم!!! باز هم از این کارا بکنین!!

عارف جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 06:51

سلام
محیا چرا پخش نشد؟!!
من دیشب تا ساعت ۱۲:۴۵
بیدار بودم ولی پخش نکردن!!
بازم بدقولیهای صدا و سیمایی؟!

پردیس جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 09:59

با سلام و تبریک سال نو

مهبان و شیوای عزیز
واقعا ممنون از تمام زحماتی که در سال ۸۸ کشیدید.
این عکس های جدید هم فوق العاده بود. بازم ممنون.

parnian جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 18:38

salam!mamnoon!aksa fogholade bood

پریا جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 20:47

سلام دوستان پشت صحنه حدود 45 دقیقه است

مسعود شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 12:09

سلام.ممنون بابت عکسها.خیلی قشنگن.به ویژه که سایزشون یه جوریه که میشه به عنوان background هم در کامپیوتر استفاده کرد.

نغمه شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 13:58 http://www.lootos.blogfa.com

سلام خسته نباشید.تبادل لینک میکنید؟؟؟؟(گالری عکس و موزیک ایرانی)

نوشین شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 17:04

پریا مرسی که گفتی....!

shahram یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 10:35

سلام
از زحمات بی دریغتون ؛ به ویژه پس از بسته شدن وب سایت طرفدران و نیز تار عنکبوت گرفتن سایت پس از آن ؛ بی نهایت متشکرم. "شهاب" به وبلاگ های قوی از این نوع احتیاج داردو نیز به یک سایت....اما دریغ و صد افسوس.
اطلاعاتی که در اختیار قرار می دهید قابل ستایش است.

سعیده یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 23:46

سلام دوستان محیا دو روز قبلش پخش شد

pari سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 14:24

پشت صحنه سوپراستار معرکه ست ... عکس های شما هم حرف نداره

الی سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 17:49

وایییییییییییی چه عکسایی
دستت درد نکنه خیلی ذوق کردم ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:11

سلام دوستان
می شه کمی از فیلم پشت صحنه سوپراستار را تعریف کنید؟

پارسا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 20:19 http://only-cinema.mihanblog.com

سلام.عکس هایی که گذاشتی خیلی خیلی قشنگ هستن.واقعا هیچ هدیه ای بهتر از این نمیشد. با دیدن عکسها کلی کیف کردم. امیدوارم عکس های جدیدتر وبیشتری از شهاب حسینی عزیز رو در این وبلاگ ببینم.یه پیشنهاد دارم البته اگه جسارت نمیشه .میشه یک سری مصاحبه های صوتی از شهاب حسینی هم برای دانلود قرار بدی ؟؟ اگه امکانش هست ممنون میشم.
موفق و پیروز باشید و خسته نباشید.

ناتالی پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 04:58 http://hhhhharfha.persianblog.ir/

سلام
فروردین گان مبارک
آپم

پری پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 22:02

دوست عزیزی که توضیح در مورد پشت صحنه سوپراستار می خواستی ... پشت صحنه حدود ۴۵ دقیقه و با توضیحات خانم میلانی درباره اینکه سوژه این فیلم چگونه براشون ایجاد شده (( خواندن داستان هرمان هسه )) و توضیحات اینکه جوونای امروز فرد گرا شدند ... البته در این بین تصاویری از پشت صحنه هم پخش شد بعد توضیحاتی در مورد انتخاب بازیگران و به خصوص فتانه ملک محمدی و همکاری کمک شهاب به او ... بعد صحبت های شهاب درباره اینکه در حین بازی در این فیلم بارها در حالی که وزنه ای بالای سرش بوده خیلیا قلقلکش دادند بعدش ساختن دکور ها رو نشون داد و توضیحات مربوط بهش .... در کل خانم میلانی بود که بعد از هر توضیحی تصاویر مربوط به اون پخش می شد

مهسا شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 09:43

مرسی...از اینکه خبر دادید...حتما تهیه می کنم .اگه پیدا کنم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد