نامزدهای هفتمین جشن منتقدان معرفی شد

نامزدهای هفتمین جشن منتقدان معرفی شد

 بهترین نقش اول مرد

فرهاد اصلانی - به خاطر پونه

شهاب حسینی - حوض نقاشی
رضا عطاران - دهلیز

حمید فرخ نژاد - استرداد

لوون هفتوان - پرویز



از مولانا و سهروردی تا شیخ صنعان <<< ساکن طبقه وسط

شهاب حسینی امسال با اولین فیلمش به عنوان کارگردان به جشنواره فجر می آید. فیلمی با عنوان «ساکن طبقه وسط» که فیلمنامه اش از محمدهادی کریمی است. شهاب در این فیلم در

38 نقش مختلف بازی کرده؛ نقشهایی که از شیخ صنعان و مولانا گرفته تا سهروردی و زکریای پیامبر را دربرمی گیرد و شهاب در قامت این کاراکترها یک سفر سینمایی کاملا جذاب را پیموده است


شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی با همکاری هم یک آلبوم موسیقی را روانه بازار موسیقی می کنند.

شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی با همکاری هم یک آلبوم موسیقی را روانه بازار موسیقی می کنند.






ضبط آلبوم صوتی شهاب حسینی و هنگامه قاضیانی با اشعاری از محمد هادی کریمی در استودیو آفتاب عالمتاب شروع به تولید شد.


براساس این گزارش، «فرید سمواتی» در مقام تهیه کننده و «هلیا راجی» در مقام مجری طرح تهیه این اثر را برعهده دارند و قرار است این آلبوم در قالب اولین مجموعه «نواهای ماندگار» منتشر شود.

گفتنی است، این مجموعه همزمان با کتاب اشعار محمد هادی کریمی منتشر خواهد شد.


فیلم آشغال های دوست داشتنی در جشنواره فیلم فجر

فیلم آشغال های دوست داشتنی در جشنواره فیلم فجر


پخش سریال «سرزمین کهن» تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد


پخش سریال «سرزمین کهن» تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد
بانی فیلم آنلاین:شبکه سه با تجدیدنظر در تصمیم قبلی خود،پخش سریال «سرزمین کهن» را به تعویق انداخت.

به گزارش «بانی فیلم»، شبکه سه که قصد داشت مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» را از پنجشنبه هفته جاری آغاز کند، در تصمیم جدید خود آنرا تا زمان نامشخصی به تعویق انداخته است.           روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد:«نظر به اینکه مجموعه تلویزیونی سرزمین کهن بهعلت مشکلات فنی و تدوین آماده پخش نیست، لذا  ضمن پوزش ،پخش این مجموعه به هفته های آتی موکول می شود.ضمنا زمان دقیق پخش، متعاقبا به اطلاع خواهد رسید».

مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود قرار بود از هفته جاری (پنجم دی هر هفته پنجشنبه ها ساعت 22:30) روی آنتن شبکه سه برود. این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است و به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می پردازد.در خلاصه داستان سریال آمده است: پسر بچه ای به نام رهی که بعد از بمباران دهکده ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می گردد. سال ها بعد او در یک خانواده توده ای بزرگ می شود، اما بر اثر به وقوع  پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می سپارند. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می برد و همین باعث می شود به یک خانواده دیگر که علقه مذهبی دارند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و... .

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن طنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... گروه بازیگران این سریال الف ویژه را تشکیل می دهند.سریال سرزمین کهن که نویسندگی آن را علیرضا طالب زاده برعهده داشته است دارای 66 قسمت 50 دقیقه ای است و قصه آن در سه فاز زمانی روایت می شود.