شوق پرواز

تصویربرداری مجموعه "شوق پرواز" به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در بیمارستانی در تهران ادامه دارد و 190 دقیقه از مجموعه تصویربرداری شده است.
 
سعید مترصد برنامه‌ریز این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: تصویربرداری در بیمارستانی در تهران ادامه دارد. به زودی تصویربرداری در این لوکیشن به پایان می‌رسد، در این بیمارستان بخش سکانس‌های زمان حال مقابل دوربین می‌رود. در این بیمارستان سکانس‌های کوروش تهامی و ستاره اسکندری تصویربرداری شد.

بخش‌های زمان گذشته این مجموعه در قزوین تصویربرداری می‌شود، سکانس‌هایی در قزوین تصویربرداری شده و از نیمه شهریور و با اضافه شدن شهاب حسینی به پروژه، گروه دوباره به قزوین می‌روند تا تصویربرداری بخش‌های گذشته از سر گرفته شود. شهاب حسینی این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی "پرسه در مه" است و پس از پایان بازی در این فیلم به "شوق پرواز" می‌پیوندد.

تا امروز یک سوم از مجموعه تصویربرداری شده و به زودی با انتخاب تدوینگر تدوین "شوق پرواز" شروع می‌شود.
 

اغاز صدا گذاری فیلم اناهیتا

با پایان یافتن ۷۰ درصد تدوین فیلم اناهیتا علیرضا علویان صدا گذاری این فیلم را اغاز کرد .  

پیش بینی می شود مراحل فنی فیلم اواسط پاییز تمام شود و بعد تصمیم برای حضورش در جشنواره فیلم فجر گرفته شود در صورتی که فیلم اناهیتا در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر نمایش داده شود شهاب حسینی در جشنواره امسال با ۳ فیلم << اناهیتا >> و << حوالی اتوبان >> و << پرسه در مه >> حضور خواهد داشت .

پرسه در مه اخر هفته در شمال


گروه تولید فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی برای گرفتن صحنه‌های پایانی این فیلم اواخر هفته راهی شمال می‌شوند.
جواد نوروزبیگی تهیه کننده این پروژه سینمایی به خبرنگار مهر گفت: تا کنون 80 درصد این فیلم در تهران فیلمبرداری شده و هم اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس‌هایی در بیمارستانی حوالی میدان شوش هستند. تدوین هم به تازگی توسط بهرام دهقانی آغاز شده و امیدواریم اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر امسال باشد.

حوالی اتوبان

 

 

فیلم سینمایی << حوالی اتوبان‌>> اخرین مراحل فنی را طی می کند این فیلم به کارگردانی سیاوش اسعدی مرحله تدوین را توسط محمد رضا مومنی گذرانده و در مرحله ساخت موسیقی بامداد بیات مشغول است . 

 

به گزارش بانی فیلم اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود .

موفقیتی دیگر برای درباره الی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بریسبان تایمز، فیلم «درباره الی» ساخته «اصغر فرهادی» در تازه‌ترین موفقیت بین‌المللی خود توانست جایزه نتپک (The Network for the Promotion of Asian Cinema) را به دست آورد.
در این دوره از جشنواره بریسبان، این فیلم جایزه داوران شبکه ترویج سینمای آسیا(نتپک) را به همراه فیلم «اتوپیای زمینی» ساخته اورفانگ رکساساد به دست آورد.
بنا بر این گزارش، فیلم استرالیایی «بالیبو» درباره قتل 5 روزنامه‌نگار استرالیایی در تیمور شرقی در سال 1975 دو جایزه از پنج جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم سنت جورج بانک بریسبان 2009 را به دست آورد.
بنا بر این گزارش، این فیلم توانست دو جایزه فیپرشی و بین‌الادیان جشنواره را به دست آورد.
فیلم «پارچه راه راه» ساخته مایری کامرون هم توانست جایزه منتقدان بخش فیلم‌های کوتاه را به دست آورد و «جکی مک کیمی» نیز جایزه همکاری‌های برجسته کویندسلند را کسب کرد.
روز آخر جشنواره با حضور رابرت کانللی، آناتونی لاپاگلیا، آمون گامئو و تونی مانیاتی برپا شد.

«پرسه در مه» در لاهیجان

 توکلی با «پرسه در مه» هفته آینده به شمال می‌رسد.

«جواد نوروزبیگی» با اعلام این مطلب به خبرنگار سینمایی فارس گفت: تاکنون حدود ٧٠ درصد از فیلم به پایان رسیده است و تدوین همزمان به فیلمبرداری توسط بهرام دهقانی در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: روزهای پایانی فیلمبرداری در تهران را سپری می‌کنیم و هفته آینده گروه برای فیلمبرداری سکانس‌های پایانی عازم شمال خواهند شد که ١٥ روز دیگر فیملبرداری کار به طور کامل به پایان خواهد رسید.
تهیه‌کننده «پرسه در مه» در خصوص نمایش این فیلم تاکید کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور «پرسه در مه» در جشنواره فجر انجام داده‌ایم و اولین نمایش این فیلم رد جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر خواهد بود. 
 

*پاورقی : به گزارش بانی فیلم قرار است ادامه فیلمبرداری در شهر لاهیجان صورت گیرد .

عکس های کتابچه محک

 

 

                    

 

                 

کلیپ گروه هفت

برای دانلود کلیپ زیر روی لینک زیر کلیک کنید  

 

                                                                            لینک