حوالی اتوبان

 

 

فیلم سینمایی << حوالی اتوبان‌>> اخرین مراحل فنی را طی می کند این فیلم به کارگردانی سیاوش اسعدی مرحله تدوین را توسط محمد رضا مومنی گذرانده و در مرحله ساخت موسیقی بامداد بیات مشغول است . 

 

به گزارش بانی فیلم اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود .

نظرات 34 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 13:18

لینک کلیپ سون درسته ؟؟

کار نمی کنه این که !!!!!!

پریسا یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 14:58

سلام به همگی
امروز بهترین اتفاق دنیا افتاد سی دی های سوپراستار پخش شد خبر خیلی خوبیه نه؟
واینکه دوباره باید بگم که کلیپ فقط یه تصویر مییاد چی کار کنم و امیدوارم همگی روز خوبی داشته باشید!

زهرا یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 15:17 http://http:/shahabhosseini.blogspot.com

اجرای کنسرت آریان باحضور شهاب حسینی.
برای اظلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.

این شهاب حسینی شهاب حسینی ما نیست.
فقط یه تشابه اسمیه.
اسم کسی که در این گروه ارگ میزنه شهاب حسینی یه.
اشتباه نکنید.


مشکل کلیپ هم به زودی برطرف میشه.

ریحانه دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 00:37

مرسی خانومی.
دستت درد نکنه گلی خانم.

محیا دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 03:50

سلام . خیلی سایتت قشنگه فقط اگه می تونی عکس هایی که در تیتراژ اول فیلم سوپر استار هست را روی وبلاگت بذاری. مرسی

آزاده دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 09:50

سلام مرسی شیوا جون از همه خبرهای خوب و پر انرژی که به ما میدی ممنون.
واقعا سی دی های سوپر استار اومده؟من که باورم نمیشه!!!

Mehr@n دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 10:52

Salam shiva jan omidvaram halet khob bashe.noskheye khonegie filme super star omade bazar.nemidoni cheghad khoshhalam.dishab in filmo 2bare didam vaghean shahkare.be hameye tarafdarane shahab jan bekhatere in movafaghiyat tabrik migam.

الناز دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 12:29

سلام
خدا کنه آقای حسینی این دفعه هم سیمرغ بگیره.
خسته نباشی.

ساغر دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 13:03

سلام شیوای عزیزم.خسته نباشی پرشور فعال.
عزیزم کلیپ رو نمی تونم دانلود کنم...نمیادش.چه کار کنم؟
پریسا جان راس میگی؟سوپر استار اومده واقعا؟؟

horiye دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 16:05

سلام
خوبید......اره این کیلیپ سون نمیاد...
خیلی خوبه یه فیلمه دیگه از شهاب حسینی.ارزو می کنم که کار های بیشتری از ایشونو ببینیم.
زود تر اگه میشه این کیلیپو درست کنید خیلی دلم می خواد این کیلیپو دانلود کنم.ممنونم.


روزای شادی برای ایشون و خانوادشون ارزو میکنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 16:07

راستی یه چیزه دیگه
من وبلاگ دارم اشکالی نداره تو پیوندها وبلاگ طرفداران شهاب حسینیو اضافه کنم ....
منتظر جوابتون هستم .
مرسی

horiye دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 16:08

اون نظر قبلی هم من بودم.
اسم یادم رفت

صاحبه دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 19:09

سلاااااااااام.به مهبان جون . شیوای عزیزتر از جانم.خوبین؟پریسا جان خبرت عالی بود من امروز خریدم

تینا دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 23:21

سلام
با تشکر خیلی زیاد از شیوا و مهبان عزیز.
خوشبختانه فیلم سی دی سوپراستار هم که اومد
فقط کسی تونسته تهیه کنه و ببینه پشت صحنه داره یا نه؟؟
ممنون

فاطمه ( همراه همیشگی) سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 03:17

فقط آرزوی سلامتی و موفقیت برای شهاب عزیز دلها

parnian سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 11:46

salam.super star oomad...........e.shiva khanom hanuz aaksay entekhabat ro nazashtia!!!!!!!be khatere hame zahmataee ke mikeshi mamnoon.

صدف سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 18:29 http://www.mostafa-sadaf.blogfa.com

سلام دوست عزیز .. وبلاگ خیلی خوبی داری .. منم از شهاب حسینی خیلی خیلی خوشم میاد .. اگه با تبادل لینک موافقی یه سری بهم بزن !! فعلا ..

نوجون رو به جوانی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 21:17 http://WWW.MY-NOTE-BOOK-20.BLOGFA.COM

وب خوبی داری!!

کاشکی بیشتر از گروه 7 می نوشتی!!

بهم سربزن

آنیتا پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 11:54 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان.
امروز یک مطلب جالب از فیلم درباره الی رو روی وبلاگم گذاشتم. گفتم بهت خبر بدم . اگه دوست داشتی بهم سر بزن خوشحال میشم.

همه دروغهای اصغر فرهادی/ درباره الی از دیدگاهی متفاوت

parnian پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:12

salam.man raftam super ster ro gereftam,vali az poshte sahne khabary nabud.

تن تن پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 21:32 http://www.tintin9.blogfa.com

سلام من از وبلاگ شما خیلی خوشم امده.
من خیلی شهاب حسینی رو دوست دارم
شادو پیروز باشی.

شیرین شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 11:04

سلام به همه
مهبان جون ممنون از خبرای خوبت .
آقا شهاب امسال با سه فیلم تو جشنواره حضور دارند امیدوارم بازم سیمرغ بگیرند و مثل سال گذشته تو جشنواره بدرخشند.
واقعا اگر امسال هم سیمرغ بگیرند ... فکر کن!!!... چی مییشه....!!!!!

آنیتا شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 19:48 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان خوبی؟
گرچه نظرم رو تایید نکردی یا شاید هم هنوز نخوندی که تایید کنی اما اشکال نداره من همچنان به وبلاگت سر می زنم و دوست دارم و برات آرزوی موفقیت می کنم.
اومدم بگم فیلم" آناهیتا" به جشنواره فیلم فجر نمیره و پاییز اکران عمومی میشه.
درضمن کلیپ هم مشکل داره و فقط یک عکس میاد.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 12:40

salam.khaste nabashid
bebakhshid filme super star poshte sahne dare?
man kharidam nadare!

نیلوفر دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 17:57

سلام خسته نباشید.واقعا متاسفم از اتفاقی که برای وبلاگتون افتاده!امیدوارم هرچه زودتر به حالت عادی برگرده.ببخشید من برنامه تیک تاکو وشب شیشه اتیو از کجا میتونم دانلود کنم؟شما نمیتونین تو وبتون بذارینشون؟اگه بشه که واقعا عالی میشه!

Diana سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 17:55

mishe nazaramo ta'eed konid ya inke javabamo bedid?man daram degh mikonam!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 11:04

سلام من فقط یه نظر کوچیک داشتم می خواستم بگم از وقتی که اخبار ها توسط مهبان نوشته می شه و دخود شیوا خانم کمتر می نویسن صمیمیت در این وبلاگ کمتر شده دیگه کمتر کسی نظری میده و اخبار ها خیلی به صورت جدی نوشته می شوند به نظرم اگه کمی همخود شیوا خانم بنویسن بهتر باشه شاید از این خشکی در بیاد!

س.م چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 14:49

سلام
خسته نباشی
میخواستم بپرسم از آقای حسینی آدرس وبسایتی وبلاگی چیزی نداری ؟
راستی لینک کلیپ هم درستش کن ما که دق کردیم بابا !!!!
ممنون

مجید شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 01:16 http://www.majid0a2390.blogfa.com

سلام.لینکتون کردم.شما هم منو لینک کنید.ممنون

صدیف دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 00:26

سلام
چرا سی دی سوپراستار پشت صحنه نداره!!!!!
مگه قرار نبود با پشت صحنه بیاد؟

مسعود دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 14:02

سلام.مرسی بابت زحماتتون.چرانظرات اینقدر کمه؟کسی نظر نمیده یا اینکه تایید نمیشن؟راستی چرا خود شیوا خانم دیگه نیستن؟

نینا دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 15:03

چرا سوپر استار پشت صحنه نداره؟!

آنیتا دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 21:44 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان خوبی؟ کجایی؟
ازت خبری نیست. نکنه مسافرتی آره. به هر حال هرجا که هستی سلامت باشی و نماز، روزه هات هم قبول باشه.

مژگان سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 00:08

سلام گلم چرا نظرات و تایید نمیکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد