تبریک

سلام دوستان عزیز 

من از طرف خودم و مهبان عزیز سال نو رو به همه شما و همین طور آقای حسینی و خانواده محترمشون تبریک میگم و برای همه سالی سرشار از سلامتی، موفقیت ، سرافرازی و شادی آرزو دارم. 

از همه عزیزانی که ما رو با نظراتشون همراهی کردن تشکر میکنم. 

با آروزی سالی پر از اتفاقات خوب ! 

التماس دعا.

بهترین‌های اکران سال 88 به انتخاب 101 منتقد و نویسنده سینمایی


نظرسنجی سال 88 فارس از گروهی از طیف‌های مختلف اهالی رسانه‌ها شامل صاحبان امتیاز، مدیران مسئول، سردبیران، دبیران صفحات فرهنگی روزنامه‌ها، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، نویسندگان، خبرنگاران و منتقدان سینمایی، به شرح زیر است:   

۵۰٪ انتخاب ها در بخش بهترین بازیگر نقش اول شهاب حسینی بوده است .  

 

خواندن انتخاب ها رو به همگی توصیه می کنم ، در ادامه مطلب بخوانید. 

 

در همین رابطه لینک های زیر و نتایج جمع بندی شده : 

 

مجله سی نت ۱ 

 

ادامه مطلب ...

مصاحبه با روزنامه وطن امروز

 متن:
«از آن سیمرغ هیچ چیز نمانده جز یک معنویت...»
شهاب حسینی دنبال همان معنویت در بازیگری می‌گردد. از همان ابتدای ورودش هم قصد نداشته کن فیکون کند و چشمی را به خاطر وجودش از حدقه دربیاورد اما ناخودآگاه آنقدر خوب بازی می‌کند که چشمان همه را به سمت خودش می‌کشاند. او هیچ‌وقت یک ستاره نمی‌شود چون ستاره برای افول کردن است. او در آغاز راهی است که خیلی از بازیگران خوبمان رفتند و ماندگار شدند. قرارمان ساعت یک بعدازظهر در کافه او.

دنیا خمامی - محمد صابری   

ادامه مطلب ...

پشت صحنه درباره الی + نظر سنجی ها + خبر

پشت صحنه درباره الی در جلسه ای چند روز پیش با حضور عوامل فیلم به نمایش درامد طبق یک منبع اگاه قرار است در سال 89 پشت صحنه این فیلم توزیع شود ... 

 

 

نظرسنجی ها : 

  

محبوب ترین چهره    

 

 

*انتخاب بهترین بازیگر ( جهانی )   

 

سایت سینمای ما   

 

 مجله سینمایی سی نت  

 


 

در نوروز 89 شبکه های سیما به پخش فیلم های سینمایی می پردازند که از بین فیلم های شهاب حسینی تاکنون  :   

فیلم محیا  شبکه دو   - فیلم سوپراستار شبکه سه - فیلم شمعی در باد شبکه چهار - فیلم غیر منتظره شبکه تهران . 

 

زمان پخش دقیق فیلم ها به زودی اعلام خواهد شد .  

*فیلم سینمایی "سوپراستار" ساخته تهمینه میلانی اول فروردین ماه ساعت 20:15 روی آنتن می‌رود. در این فیلم شهاب حسینی، نسرین مقانلو، لیلا زارع، فریبا کوثری، رضا رشیدپور و ... بازی کردند. داستان "سوپراستار" درباره بازیگر مشهوری است که دچار غرور شده، اما با ورود دختری نوجوان به زندگی‌اش متحول می‌شود.

 

*فیلم سینمایی "محیا" سومین ساخته سینمایی اکبر خواجویی نوروز از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این فیلم سینمایی شهاب حسینی، الهام حمیدی، آزیتا حاجیان، برزو ارجمند، مجید سعیدی و مرضیه خوش‌تراش بازی کردند و داستان آن درباره جوانی است که در رسیدن به عشق خود محیا با مشکلاتی رو به روست. خواجویی تهیه‌کننده این فیلم  است. 

 

*دوشنبه9/1/1389 -شبکه تهران
غیرمنتظره
فیلم سینمایی غیر منتظره به کارگردانی محمدهادی کریمی در سال 1386ساخته شده و شهاب حسینی، دانیال عبادی، هانیه توسلی، سودابه بیضایی، مهرداد ضیایی، سیاوش حکت و شعار و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.
این فیلم سینمایی داستان جوانی خوش اندام و زیباست که شغل مانکنی و تبلیغاتی به او پیشنهاد می شود و وسوسه‌های شهرت و پول او را از مسیر زندگی دور می‌کند...

 

آخرین روزهای «برف روی شیروانی داغ»

آخرین روزهای «برف روی شیروانی داغ»  

 

                            


فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمدهادی کریمی آخرین روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کند.
به گزارش «بانی‌فیلم»؛ چندی قبل هنگامه قاضیانی به جمع عوامل این فیلم اضافه شد و جلوی دوربین حسن کریمی رفت تا فهرست بازیگران «برف روی شیروانی داغ» تکمیل شود.
گروه این روزها در لوکیشنی واقع در خیابان شریعتی به سر می‌برند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
هادی کریمی هنوز در مورد تدوینگر فیلمش تصمیم نگرفته، اما به نظر می‌رسد مراحل فنی «برف روی شیروانی داغ» اوایل سال آینده آغاز شود. فیلم داستان فرد مشهوری است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند. تنها راه رسیدن به آرامش قبلی رمزگشایی از این موضوع است.
فهرست عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدهادی کریمی، مدیرفیلمبرداری: حسن کریمی، مدیرتولید: بهمن گودرزی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، صدابردار: بابک اردلان، مدیر تدارکات: یدا... زبردست مقدم، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، برنامه ریز: ماهان دریایی، دستیار اول کارگردان: ماهان حیدری، منشی صحنه: آزاده زارعی، دستیار دوم: محسن نعیمی، دستیار اول فیلمبردار: حسین جلیلی، گروه صحنه و لباس: سعید هنرمند، وحیده حیدری، حمیدرضا پربها، مجریان گریم: اشکان وثوقی، مهشید خرم‌آبادی، عکاس: حبیب مجیدی، گروه فیلمبرداری: سالار اردستانی، مرتضی سبحانی، کوروش نوشاد، علی خمیرآبادی، دستیاران تدارکات: محمدرضا حقگو، ایرج عزتی، عباس اندرودی، مصطفی خیرخواه، دستیار صدابردار: محمد مرتضایی، محمدمهدی فیض‌مندیان، گروه ترابری: علیرضا نوکیان، حسن موثق، رضا زادفر، رضا نوابی، سینه موبیل: کوروش نوشاد، بازیگران: شهاب حسینی، آنا نعمتی، کوروش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان و فرخ نعمتی و با حضور هنگامه قاضیانی، تهیه‌کننده: علی لدنی

۲خبر


پشت صحنه "درباره الی" در جشن تصویر پخش می‌شود  


فیلم مستند پشت صحنه "درباره الی" ساخته حمید رضا قربانی و مریم نراقی ،16 اسفند ماه در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.
به گزارش خبرنگار مهر، این اولین نمایش مستند 80پشت صحنه  دقیقه‌ای "درباره الی" است  است. بعد از نمایش فیلم که در ساعت 19 ،نشست پرسش و پاسخ آن با حضور امید روحانی منتقد سینما، اصغر فرهادی، مریلا زارعی، احمد مهران فر، شهاب حسینی، رعنا آزادی ور، پیمان معادی و صابر ابر برگزار می‌شود.

 "درباره الی" جایزه خرس نقره ای جشنواره برلین را از آن خود کرده است وهمچنین در جشنواره های داخلی و خارجی نیز جوایز متعددی دریافت کرده است.

فیلمبرداری "درباره الی" آخرین ساخته اصغر فرهادی بهار 87 در شمال ایران انجام شد و مریم نراقی منشی صحنه و حمید رضا قربانی دستیار کارگردان آن ساخت  مستند پشت صحنه آن  را در همان زمان شروع کردند.    

 تغییرات در برنامه جشنواره فیلم تصویر

 


 
تهیه‌کننده «شوق پرواز»اعلام کرد:
زندگی شهید بابایی مرداد سال آینده آماده پخش از تلویزیون می‌شود 

سریال «شوق پرواز» که با موضوع زندگی و شخصیت شهید بابایی، توسط یدالله صمدی کارگردانی می‌شود، مرداد ماه سال 89 آماده پخش خواهد شد.

جواد نوروزبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «شوق پرواز»، خبر بالا را اعلام کرد.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه خاطرنشان کرد: هم اینک تصویربرداری صحنه‌های جنگی سریال «شوق پرواز» در حال انجام است و تاکنون 70 درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده‌است.

نوروزبیگی سکانس‌های جنگی سریال «شوق پرواز» را در زمره سنگین‌ترین بخش‌های این مجموعه تلویزیونی برشمرد که هم اینک در حوالی مهرآباد تهران تصویربرداری می‌شود.

وی اعلام کرد: پس از اتمام صحنه‌های مهرآباد، به شهرهای اصفهان، دزفول، بوشهر و تبریز سفر خواهیم کرد.

تهیه‌کننده سریال شهید بابایی هم‌چنین یادآور شد که در صحنه‌های حال حاضر، بازیگرانی چون شهاب حسینی(در نقش شهید بابایی)، شهرام حقیقت دوست، فرهاد قائمیان و الهام حمیدی به تناوب مقابل دوربین می‌روند.

به گزارش ایسنا، فیلنامه سریال «شوق پرواز» توسط فرهاد توحیدی نوشته شده‌است و روایتگر زندگی سرلشکر خلبان عباس بابایی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که پانزدهم مرداد ماه سال 1366 مقارن با عید سعید قربان، به هنگام بازگشت از یک مأموریت برون مرزی، هدف اصابت گلوله پدافند هوایی دشمن بعثی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد. این سریال در موسسه شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران ساخته می‌شود.


 

پشت صحنه »زندگی‌نامه شهید بابایی خلبان دلیر ایرانی در شوق پرواز

 

 

شهاب حسینی؛ بازیگر نقش شهید بابایی   

از او می‌خواهم در گفتگویی کوتاه احساسش را درباره نقش «شهید بابایی» بیان کند. او می‌گوید: همه ما نسبت به شخصیت‌های بزرگ سرزمینمان یک دینی داریم. چه شخصیت‌های بزرگی که در گذشته این سرزمین سهم داشته‌اند و چه شخصیت‌های معاصر. شخصیت شهید بابایی مثل همه قهرمانان از جان گذشته‌ای که رفتند و ارزشمندترین چیزی که داشتند در راه دفاع از سرزمینشان فدا کردند، برای من قابل احترام است. این بزرگمردان از آرامش زندگی خودشان گذشتند و هدفشان را به آرامش و راحتی ترجیح دادند.

این بازیگر ادامه می‌دهد: ما اگر بتوانیم به‌درستی نمایشگر این لحظات باشیم، باعث می‌شویم شخصیت‌های بزرگ مملکتمان بیشتر شناسانده شوند. امیدوارم درباره همه شخصیت‌های بزرگ سرزمینمان سریال ساخته شود. چون این سریال‌ها برای نسل بعد می‌ماند و بر دیدگاه و قضاوت آنها اثر می‌گذارد.

از شهاب حسینی درباره تحقیقاتی که روی این شخصیت انجام داده، می‌پرسم. او پاسخ می‌دهد: فیلمنامه خیلی به من کمک کرد. علاوه بر این کتاب‌هایی را درباره شهید بابایی خواندم. تحقیقات شخصی هم داشتم و با آدم‌هایی که در کنار ایشان بودند، گفتگو کردم. با خانواده‌شان صحبت کردم. فقط می‌توانم بگویم، امیدوارم بتوانم این نقش را درست بازی کنم. خدمت خانواده‌شان هم عرض کردم این مسئولیت امانت بزرگی است که امیدوارم شانه‌های ضعیف من تحمل سنگینی این بار را داشته باشد. 

 

برای خواندن گزارش کامل از پشت صحنه مجموعه شوق پرواز به ادامه مطلب مراجعه کنید

پشت صحنه »زندگی‌نامه شهید بابایی خلبان دلیر ایرانی در شوق پرواز 

 

 

صحبت های شهاب حسینی در مورد نقش شهید بابایی 

 

ادامه مطلب ...

شهاب حسینی در فیلم «برف روی شیروانی داغ»


«برف روی شیروانی داغ» جلوی دوربین رفت 


فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمدهادی کریمی جلوی دوربین رفت.
به گزارش «بانی فیلم»، شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، کورش تهامی، خاطره اسدی، فرخ نعمتی و امیرحسین آرمان بازیگران این فیلم هستند و قرار است طی روزهای آینده یک بازیگر زن چهره به این جمع اضافه شود. اولین پلان‌های «برف روی شیروانی داغ» یکم اسفندماه در تهران جلوی دوربین رفت و سعی و تلاش گروه بر این است که فیلمبرداری این فیلم تا پایان اسفندماه به پایان برسد. گروه چند روزی در لواسان مشغول فیلمبرداری بودند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده بقیه سکانس‌های فیلم در تهران جلوی دوربین می‌رود. این سومین فیلم بلند سینمایی محمدهادی کریمی بعد از «غیرمنتظره» و «امشب شب مهتابه» است که علی لدنی تهیه‌کنندگی آن را برعهده‌دارد. فیلمنامه این فیلم را محمدهادی کریمی خودش نوشته که مضمونی اجتماعی دارد. حسن کریمی (مدیر فیلمبرداری)، آیدین ظریف (طراح صحنه و لباس)، ایمان امیدواری (طراح گریم)، بابک اردلان (صدابردار)، بهمن گودرزی (مدیر تولید)، یدا... زبردست مقدم (مدیر تدارکات) از عوامل اصلی پشت دوربین «برف روی شیروانی داغ» هستند. پروانه ساخت این فیلم چندی قبل از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد. 

 

لینک های مرتبط با ساخت این فیلم را در زیر بخوانید :  

 

 

نامزدهای تلویزیونی تندیس حافظ معرفی شدند

نامزدهای تلویزیونی تندیس حافظ معرفی شدند 

 
مجموعه های تلویزیونی"میوه ممنوعه"به کارگردانی حسن فتحی و"روزگار قریب"به کارگردانی کیانوش عیاری رکوردار دریافت تندیس حافظ هستند.  


به گزارش خبرنگار مهر، نامزدهای تلویزیونی دریافت تندیس حافظ جشن یازدهم دنیای تصویر عبارتند از:  

• بهترین مجموعه‌ تلویزیونی  


ترش و شیرین (تهیه‌کننده‌: مهران مهام‌‚ ایرج محمدی‌)
روزگار قریب (تهیه‌کننده‌: کیانوش عیاری‌)
ساعت شنی (تهیه‌کننده‌: سیدرضا شکری‌)
مدار صفر درجه (تهیه‌کننده‌: حسن بشکوفه‌)  

میوه‌ی ممنوعه (تهیه‌کننده‌: اسماعیل عفیفه‌)   

• بهترین کارگردان تلویزیونی 

 
بهرام بهرامیان (ساعت شنی)
حسن فتحی (مدار صفر درجه)
رضا عطاران (ترش و شیرین)
کیانوش عیاری (روزگار قریب)
احمد مرادپور (رقص پرواز)   

• بهترین فیلمنامه‌ی مجموعه تلویزیونی 
 

احمد رفیع‌زاده (ساعت شنی)
سروش صحت و محمدرضا آریان (ترش و شیرین)
کیانوش عیاری (روزگار قریب)
حسن فتحی (مدار صفر درجه)
علیرضا نادری و علیرضا کاظمی‌پور (میوه‌ ممنوعه)

 

• بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی 


امیر جعفری (میوه ممنوعه)
شهاب حسینی (مدار صفر درجه)  

پیام دهکردی (شهریار)
علی نصیریان (میوه ممنوعه)
مهدی هاشمی (روزگار قریب)   

• بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی 


لاله اسکندری (رقص پرواز)
هانیه توسلی (میوه ممنوعه)
آزیتا حاجیان (ساعت شنی)
گوهر خیراندیش (میوه ممنوعه)
مهراوه شریفی‌نیا (ساعت شنی)   

• بهترین بازیگر بازیگر مرد کمدی تلویزیونی 


احمد پورمخبر (ترش و شیرین)
اردلان شجاع‌کاوه (چهارخونه)
مجید صالحی (سه در چهار)
رضا عطاران (ترش و شیرین)
مهران مدیری (مرد هزار چهره)   

• بهترین بازیگر زن کمدی  


مریم امیرجلالی (ترش و شیرین)
بهنوش بختیاری (چارخونه)
فلامک جنیدی (چارخونه)
شهره سلطانی (ترش و شیرین)
مرجانه گلچین (بزنگاه)   

• بهترین ترانه فیلم و سریال  


محمد اصفهانی و دولتمند خالف (سریال شکرانه)
احسان خواجه‌امیری (سریال میوه ممنوعه)
مازیار فلاحی (فیلم مجنون لیلی)
علیرضا قربانی (سریال مدار صفردرجه)
رضا یزدانی (سریال مرگ تدریجی یک رویا)   

• بهترین فیلم مستند 


بانوی گل سرخ (مجتبی میرتهماسب‌)
به کجا تعلق دارم (مهوش شیخ‌الاسلامی‌)
تینار (مهدی منیری‌)
سیانوزه (رخساره قائم‌مقامی‌)
شمارش معکوس (خاطره حناچی‌)
میدان بی‌حصار (مهرداد زاهدیان‌)