تبریک

سلام دوستان عزیز 

من از طرف خودم و مهبان عزیز سال نو رو به همه شما و همین طور آقای حسینی و خانواده محترمشون تبریک میگم و برای همه سالی سرشار از سلامتی، موفقیت ، سرافرازی و شادی آرزو دارم. 

از همه عزیزانی که ما رو با نظراتشون همراهی کردن تشکر میکنم. 

با آروزی سالی پر از اتفاقات خوب ! 

التماس دعا.

نظرات 24 + ارسال نظر
قاسم شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 16:51

سلااااام. سال نو رو به همه ی دوستان و شهاب جان تبریک میگم
امیدوارم این سال رو هم با سلامتی و با خاطره های خوب پشت سر بزارین
شهاب عزیزم که با کارای خوبش مارو خوشحال میکنه

هلیا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 17:37 http://mojesabz2008.blogfa.com

سلام عیدتون مبارک
خود آقای حسینی تا حالا این جا نظر گذاشته؟

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
نه.ایشون تا حالا اینجا کامنت نذاشتن .

پریناز شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 19:14 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلامی گرم به شیوای عزیز.سال نو بر شما و همه طرفداران شهاب عزیزمبارک.

shahram شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 23:09

با سلام و عرض تبریک
نوروز فرخنده را به همه هواداران پر و پا قرص "شهاب" تبریک می گویم. امیدوارم امسال سال پر برکت و توام با سلامتی برای شما و خانواده ها باشد. آرزو دارم امسال ؛ سالی باشد که "شهاب" عزیز برای هواداران آن لاینش وقت بیشتری بگذارد.
درود بر ایران و ایرانی

آناهیت یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 11:24

یه سلام بهاری به همتون شیواجون ممنون از کارای قشنگت درسته که من دیر دیر میام اما همیشه دوستدار شهابم منم آغاز سال ۳۷۴۸باستانی ایران زمین رو اول به شهاب گلم وبعد به شما تبریک می گم راستی نمی شد حالا این آقا شهاب یه بهار یه بار یه سرکی به این وبلاگ خوشگل ما بزنه ؟یعنی نیم ساعتم وقت ندارن که تقدیم ما کنن؟

آزاده دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 00:24

سلام سال نو را به همه شما عزیزان تبریک میگم و آرزو میکنم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید .


شیوا جون خیلی خوب کردی که قالب وبلاگ را عوض کردی عالی شده و البته perfect .مرسی عزیزم

هدیه دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 02:26 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

وای اینجا چقدر قشنگ شده! یه خونه تکونی حسابی کردنیا! ایول!! منم عید رو به همه دوستان شهابی تبریک می گم..با اینکه خودم از عید خوشم نمی یاد اما امیدوارم شهاب آقا عید خوبی رو با خونوادش بگذرونه(البته اگه سر فیلمبرداری نباشه!!!) خلاصه که اینا...
آهان منم سوپراستار رو دیدم و وقتی دیدم قیچی خورده موندم حیرون!!!! خوب اگه نمیشه ندید!!! فیلم فقط به خاطر حضور شهاب خوب و جالبه و کلا از لحاظ ساختاری قابل دفاع نیست با این قیچی خوردن های بی مورد دیگه بدتر هم شده!!! خلاصه که اولین فیلم شهاب اینطوری شد ببینیم بقیه چی میشه!!! راستی ۹/۱ هم شبکه ۵ غیر منتظره رو می ده!!! بعد یه چیزه دیگه ام بگه به خدا قول می دم برم =))) من خیلی از دست این مجلات ناراحتم!!!فقط بلدن عکس این پسرهای سوسوله آب دماغ آویزون رو(ببخشید!) بزنن!! مخصوصا ایده آل که هر روز حرفشو عوض می کنه!!! واقعا باهاتون در مورد مطبوعات موافقم! دیگه قسم می خورم حرفی ندارم!!!=)))
مرسی که گوش دادین! بازم عیدتون مبارک!

قبیله ماه عسل دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 18:30 http://mahassal.blogfa.com

سلام
اگر دوستدار احسان علیخانی و برنامه ی ماه عسل هستید حتما به
قبیله ماه عسل بپیوندید ....
http://mahassal.blogfa.com/
این قبیله اتحادی است برای پاسداشت رسالت معنوی احسان علیخانی و برنامه ماه عسل
اهداف قبیله به شرح زیر است
1.تلاش برای برگشتن احسان علیخانی به اجرای ماه عسل
2.ایجاد یک کمپین هواداری از ایشان و رسالت معنوی شان
3.تاسیس یک انجمن خیریه

برای عضویت در این کمپین به ادرس زیر مراجعه کنید و مشخصات خودتون رو از طریق کامنت خصوصی
یادداشت کنید
نام و نام خانوادگی
سن
رشته تحصیلی و میزان تحصیلات
شماره تماس ای میل و ادرس وبلاگ
استان محل سکونت
اولین جلسه ی رسمی در روز 27فروردین تشکیل می شود
برای ثبت نام حتما پست ثبت نام را
http://mahassal.blogfa.com/cat-6.aspx
را هم مطالعه کنید
صاحب ماه عسل خداست
و
رهبر ماه عسل فقط مولا علی است
ما قصد نداریم از هیچ بشری بت بسازیم
یا تقدس بیش از حد ببخشیم به یک انسان
تنها معصوم واقعی در عصر ما امام زمان (عج)است و بس...
راه ما راه مولا علی و راه شریعتی هاست...
و
توکلمان فقط بر خداست
و فقط از اون کمک می خواهیم
جان فداییم و به خدا تکیه می کنیم
و

نه به زمین و زمینی ها

الیس الله بکاف عبده؟
آیا خدابری بنده اش کافی نیست؟

منتظرتان هستیم...


یا علی

بهار دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 19:59

سلام سال نو رو به شما و به شهاب حسینی عزیز و خانواده محترمشون تبریک میگم.
امیدوارم سال خوب و مثل سالهای قبل سرشار از موفقیت داشته باشن.

شیرین سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 01:59

یه سلام بهاری به همه اهالی این وبلاگ خوشگل
عید همگی مبارک باشه و ایشاالله سال پربرکت و پراز خوشبختی برای همتون باشه
شیوا جون , مهبان جون زنده باشید همیشه , برای زحمتی که برای وبلاگ و طرفداران آقای حسینی میکشید یه سپاسگذاری جانانه تقدیمتون میکنم .امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید.

ضمنا قالب جدید وب خیلی قشنگه مبارک باشه.

ساغر سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 12:51

سلام شیوا جان
سال نو و قالب نو مبارک
شهابی باشید

آنیتا سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 18:04 http://shahabb.blogfa.com/

سلام شیواجان خوبی؟
عیدت مبارک. سال خوب و خوشی داشته باشی.
در پناه حق موفق و پیروز باشی.

مهتاب چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 03:48

بچه ها خبر دارید که یک حالت fan در همان سایت نظر سنجی جهانی درست کردن که امتیازی که آدم معمولی میده 1 امتیازه ولی امتیاز fan 10 امتیاز حساب میشه

باید ابتدا روی کلمه fan کلیک کنید بعد برید قسمت new register یه اسم کاربری و پسورد و یه ایمیل بدید
بعد براتون یه ایمیل تایید میاد و شما میرید روی لینکی که بهتون ایمیل شده کلیک می کنید
بعد برمی گردید تو سایت و نام کاربری و پسورد تون رو میزنید و اون سایت براتون میزنه welcom بعد اینجاش خیلی مهمه تا این لحظه شما فقط عضو سایت شدید و هنوز fan نشدید ، باید روی گزینه become fan کلیک کنید
در این لحظه شما fan آقای حسینی خواهید شد و هر امتیاز شما 10 تا حساب می شود . بشتابید که شهاب خیلی عقبه...

نیما چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 14:27

سلام سلام......
تبریک می گم عید رو به همتون مخصوصا شیوا و مهبان جون و آقای حسینی و خانواده ی محترمشون.....
ایشالا سالی پر از موفقیت و سربلندی داشته باشید...
یه سوال...
اینجوری که بوش میاد تو تعطیلات هم آقا شهاب سر فیلم برداریه شوق پروازه و نمیاد کافی شاپش درسته؟!

مسعود جمعه 6 فروردین 1389 ساعت 23:21

سلام.سال نو رو مجددا تبریک میگم به همه.امیدوارم تو سال جدید هم این وبلاگ کار خودش رو بهتر از همیشه ادامه بده.در ضمن قالب وبلاگ اینجوری خیلی قشنگ شده.یه جورایی رنگ وبوی بهاری میده و خیلی قشنگه.

فائزه شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 19:25

سلام
چرا پیام تبریک منو نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیزی نداشت که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام فائزه جان
گذاشتم. پیام تبریک شما تو کامنت های " آخرین روزهای برف روی شیروانی داغ " ثبت شده .

مهسا شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 20:42 http://seven2009.blogfa.com

سلام از اینکه در مورد شهاب حسینی مطالب به روز را می نویسین واز زحمات شما بی نهایت تشکر می کنم واز خدا می خواهم همیسه موق باشید ---عکسهای قدیمی که از شهاب گذاشته بودید باز نمی شون خواهش می کنم انها را دوباره بذارید

پارسا شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 21:27 http://only-cinema.mihanblog.com

سلام سال نو رابه شماو همه طرفداران شهاب حسینی عزیز تبریک میگویم .امیدوارم سالی پر برکت همراه با سلامتی در پیش رو داشته باشید.
ازاینکه لینکم کردید متشکرم من هم شما را با همان نامی که خواسته بودید لینک کردم

آذین دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 12:03

سلام بچه ها ....بچه ها پشت صحنه سوپراستار هم اومد....روی جلدش نوشته همراه با پشت صحنه..بگیرید خیلی جالبه خیلی

مهسا دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 21:34

چرا عکسهای قدیمی شهاب باز نمی شه؟

درستش میکنیم.

نیما سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 18:09

چرا بالای قالب وبلاگتونو با عکس شهاب حسینی درست نمیکنید؟!
ببخشیدا...یکم فوضولیه!!!!
راستی سلام یادم رفت

سلام
راستش من متاسفانه فرصت ندارم . ایشالا هر وقت فرصت کنم درستش میکنم . حالا فعلا که بهاره ، این گل و بته ها رو تحمل کنید !
در ضمن چی شد اون مطلبی که میخواستید بگید ؟ من شما رو اد کردم . این آیدی منه : modir_sh_eb

شمیسا دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 13:36

سلام
دمتون گرم این عکسای جدید شهاب عالی بود. مرسی. کلاسم داره شروع میشه دوباره میام . بازم مرسی.

سودا سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 16:21 http://arians.blogsky.com

سلام دوست عزیز عکسات خیلی قشنگه من لینکت کردم اگه خواستی منو با اسم { رنگین کما ن } لینک کن

امین انصاری چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 02:45 http://www.niushazeighami.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین
من امین انصاری مدیر وبلاگ رسمی نیوشا ضیغمی زیر نظ خودشون هستم
اگر دوست داری منو با اسم "وبلاگ رسمی نیوشا ضیغمی" لینک کن
و به من خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم.
دست گلت درد نکنه
www.niushazeighami.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد