آخرین روزهای «برف روی شیروانی داغ»

آخرین روزهای «برف روی شیروانی داغ»  

 

                            


فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمدهادی کریمی آخرین روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کند.
به گزارش «بانی‌فیلم»؛ چندی قبل هنگامه قاضیانی به جمع عوامل این فیلم اضافه شد و جلوی دوربین حسن کریمی رفت تا فهرست بازیگران «برف روی شیروانی داغ» تکمیل شود.
گروه این روزها در لوکیشنی واقع در خیابان شریعتی به سر می‌برند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
هادی کریمی هنوز در مورد تدوینگر فیلمش تصمیم نگرفته، اما به نظر می‌رسد مراحل فنی «برف روی شیروانی داغ» اوایل سال آینده آغاز شود. فیلم داستان فرد مشهوری است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند. تنها راه رسیدن به آرامش قبلی رمزگشایی از این موضوع است.
فهرست عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدهادی کریمی، مدیرفیلمبرداری: حسن کریمی، مدیرتولید: بهمن گودرزی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، صدابردار: بابک اردلان، مدیر تدارکات: یدا... زبردست مقدم، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، برنامه ریز: ماهان دریایی، دستیار اول کارگردان: ماهان حیدری، منشی صحنه: آزاده زارعی، دستیار دوم: محسن نعیمی، دستیار اول فیلمبردار: حسین جلیلی، گروه صحنه و لباس: سعید هنرمند، وحیده حیدری، حمیدرضا پربها، مجریان گریم: اشکان وثوقی، مهشید خرم‌آبادی، عکاس: حبیب مجیدی، گروه فیلمبرداری: سالار اردستانی، مرتضی سبحانی، کوروش نوشاد، علی خمیرآبادی، دستیاران تدارکات: محمدرضا حقگو، ایرج عزتی، عباس اندرودی، مصطفی خیرخواه، دستیار صدابردار: محمد مرتضایی، محمدمهدی فیض‌مندیان، گروه ترابری: علیرضا نوکیان، حسن موثق، رضا زادفر، رضا نوابی، سینه موبیل: کوروش نوشاد، بازیگران: شهاب حسینی، آنا نعمتی، کوروش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان و فرخ نعمتی و با حضور هنگامه قاضیانی، تهیه‌کننده: علی لدنی

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 15:56 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام به شیوا و مهبان عزیز.ممنون از خبر رسانی به روزتان.

پری دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 19:54

این فیلم انگار شبیه فیلم گرداب باشه ... خدا کنه فیلم خوبی باشه در شان شهاب حسینی ... ممنون

هدیه سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:09 http://shahabhoseini-fan.blogfa.com

مرسی از خبر رسانی همیشه به موقعتون دوستای من!!! من عکسی ازش ندیده بودم....اولین باره می بینم... ایول!!
من نمی دونم چرا اینا علاقه دارن قیافه ی شهاب رو تخیلی کنن؟!=)) به هر حال ما همه جوره پایه شیم!!

خواهش میکنم عزیزم

******
نیما جان من نشنیده بودم تا حالا . اما سرچ که کردم به یه انجمن برخوردم . انجمن ایران ....
منظورت همینه ؟
اگه آیدی تو بدی خیلی بهتره.اینجا نمیشه حرف زد .

مسعود سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 17:53

سلام.چه سبیلی گذاشته شهاب!چه جالب وبلاگ شما هم مثل من شوریوریه پس!
در ضمن بهتره نظراتی که رنگ وبوی سیاسی داره اصلا تایید نشه.آخه جو وبلاگ رو به هم میزنه و هم اینکه هر کس میخواد نشون بده که حق با اونه.ولی با نظر دادن تو وبلاگ که نمیشه در مورد مسایل صحبت وبحث کرد.چون اینجا انجمن گفتگو که نیست.آخرش چیزی نمیمونه جز اعصاب خردی!

سلام
منم همین نظرو دارم .
اما نمیدونم چرا بعضی ها انقدر اصرار دارن عقایدشون رو به بقیه تحمیل کنن. این نظرات رو مجبور شدم بذارم تا بعضی چیزا روشن بشه . از این به بعد تایید نمیشه. مطمئن باشید !
با آرزوی موفقیت
راستی ! کاش‌‌ آدرس وبلاگتونو میذاشتین .

طناز سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 20:47

شیوا فیلم محیا قراره تو نوروز از کانال دو پخش بشههههههههه!! تیزرشو دیدم!
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلیییییی خوشحالمممممم!

سحر چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 09:58

سلام شیواجان
من کامنتهای آخر پست قبلی رو خوندم و کاملا موافقم که نظرات سیاسی چه اینوری چه اونوری تایید نشه. ولی یه سوال ازت دارم من شاید باهات از نظر سیاسی هم عقیده نباشم(اینو طبق چیزایی که تو کامنتای آخر پست قبلی نوشتی میگم)
ولی همه ی ما مال یه کشوریم! هممون هموطنیم ! به قول آقای حسینی هممون مال یه خونواده ایم با هر نوع تفکری و هر نوع سلیقه ای! اجازه نده اختلافات سیاسی این جو صمیمانه رو به هم بزنه! من به عنوان کسی که شاید از نظر سیاسی باهات هم عقیده نباشم دوست دارم به وبلاگت سر بزنم و از هنرمند مورد علاقه ام خبر بگیرم. اما با خوندن این چیزایی که نوشتی... نمیدونم...! احساس میکنم اینجا فقط یرای سبزهاست!

سلام سحر جان
این احساست کاملااشتباهه .
من عقاید خودمو دارم و شما هم همین طور . ولی این مسائل ، حداقل اینجا ، برای من مطرح نیست.
من کار خودمو که اطلاع رسانی درباره فعالیت های آقای حسینی است رو انجام میدم. قبلا گفنم و باز هم میگم که عقاید سیاسی من ، آقای حسینی و همه خوانندگان وبلاگ هیچ ارتباطی به هم نداره . چون اینجا وبلاگ طرفداران آقای حسینی یه ، نه طرفدارن جنبش سبز یا طرفداران دولت.
پس ورود برای همه هواداران ایشون آزاده !

من هیچ وقت نمیخواستم این جور نظرات رو تایید کنم . اما وقتی بعضی ها حرمت هیچی رو نگه نمیدارن نمیشه در مقابلشون سکوت کرد .

امیدوارم دیگه شاهد چنین نظراتی در یک وبلاگ هنری نباشیم . به قول شما هممون هم وطنیم . اما در بعد کوچکتر در حال حاضر همه ی ما از هواداران یکی از هنرمندان کشورمون هستیم . پس نباید با موضع گیری های سیاسی وارد این وبلاگ بشیم .

از همه دوستان عزیز خواهش میکنم که دیگه راجع به این مسائل صحبتی نکنند .

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه .

باران چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 17:17

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری اما نمیدونم چرا تو مسابقه بهترین وبلاگ شرکت نکردی
امیدوارم همیشه موفق باشی

ناتالی پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 01:30 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
آپم

parnian شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 11:44

salam!khaste nabashi!cheghad postera khoshgeleeeeeeeeeeeeee

ستاره دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 02:41 http://fathihassan.blogfa.com

سلام
ممنونُ،جالب بود!
منتظر کارهائی دیدنی از ایشان هستیم

نیما سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 13:02

سایت سینما ما یه خبر از شهاب گذاشته :
http://www.cinemaema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-26-pid-2653.html

سلام
مرسی.
من تو کامنت های دیگه جواب داده بودم . جواب کامنت ها رو اگه بخونی میبینی .
ایمیل یا آیدیتو بذار لطفا.

.:: علی ::. چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:46 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

هانی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 17:26

وبلاگت خیلی توپه لینکت کردم تو هم منو بلینک
مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

هانی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 17:39 http://never0eithout0you.blogfa.com

اینم آدرس وبم

ناتالی پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 19:49 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
پیشاپیش عیدتون مبارک
آپم

پریناز جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 18:59 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام به شیوا و مهبان عزیز.پیشاپیش سال نو رو به شما دوستان عزیزم تبریک می گم.پاینده و سرفراز باشید.

فائزه جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 21:43

سلام
بابت مطالب جدید و زحمتی که واسه ی وب میکشین ممنون
لطفا اگه میشه به عنوان تحولی واسه نوروز قالب وب رو عوض کنین.
عید همگی مبارک.ان شاا... که سال خوبی داشته باشین
هم چنین جناب حسینی سالی خوب و پر بار و موفقیت آمیز هم در کار و هم در زندگی شخصی شون.
براشون آرزومند زندگی ای سراسر سبز و سرشار از سلامتی و شادی و پیشرفت هستم
و باز هم به قول خودشون با آرزوی بهترین های آسمان و زمین
و... نمیدونم چیز خوبی هست که از قلم افتاده باشه که واسشون آرزو نکرده باشم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
خلاصه امیدوارم امسال سال بهترینها و خوبترینها برای ایشون باشه.
سال نو مبارک
عیدتون هم مبارک :)

باران شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:15

آمد آن نوروز و آمد جشن نوروزی فراز
کامکارا کار گیتی تازه از سر گیر باز
شیوا و مهبان عزیز
آغاز سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک عرض نموده .
تندرستی و موفقیت شمارا از درگاه پروردگار یکتا خواهانم

مسعود شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:38

سلام.من وبلاگ ندارم.
پیشاپیش سال نو رو به شماو شهاب و همه ی طرفداران شهاب تبریک میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد