«حوالی اتوبان» در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

فیلم‌ سینمایی  «حوالی اتوبان» در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، موسسه تصویر«گستر پاسارگاد» که یکی از موسسات جدید نمایش خانگی است، در برنامه هفتگی خود برای توزیع فیلم‌های سینمایی ایرانی، عرضه فیلم‌های «اخلاقتو خوب کن» و «اسب حیوان نجیبی است» را در دستور کار قرار داده است.

این موسسه اکنون توزیع «حوالی اتوبان» را در برنامه دارد و تبلیغات آن را از روز‌های قبل آغاز کرده است.

علی اسدزاده ـ مدیرعامل موسسه تصویر گستر پاسارگاد ـ درباره زمان توزیع این فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی به خبرنگار ایسنا گفت: در هفته جاری «حوالی اتوبان» توسط این موسسه پخش خواهد شد. پس از آن، «اخلاقتو خوب کن» و «اسب حیوان نجیبی است» به ترتیب در دو و سه هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و علاقمندان می‌توانند از این فیلم‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، «حوالی اتوبان» را سیاوش اسعدی کارگردانی کرده و در آن نورا هاشمی، گلچهره سجادیه، شهاب حسینی، افشین سنگ‌چاپ، ملیحه نیکجومند و بهناز جعفری ایفای نقش کرده‌اند.

کافه هنر به زودی باز می شود

کافه هنر به زودی باز می شود


«کافه هنر» متعلق به شهاب حسینی واقع در لواسان است که پلمپ شده است. این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات به علت آن‌چه تخلف ذکر شده بسته شد و اشاره‌ای به نوع تخلف صورت گرفته نشده است.

پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی ضمن تایید این خبر توضیح داد: «مشکل پیش آمده تنها یک مساله کوچک اداری است و قطعا به زودی برطرف خواهد شد.

 همسر این ستاره سینما همچنین توضیح داد: «کافه ما محیطی خانودگی دارد و من به همراه دو فرزندم بیشتر وقت‌ها آن‌جا هستم. امیدورام این مشکل کوچک اداری باعث ایجاد سوء‌تفاهم دیگری درباره کافه هنر نشود.»

پخش مجدد سریال پلیس جوان شبکه ای فیلم

پخش مجدد سریال پلیس جوان از شبکه ای فیلم ( البته فکر کنم قسمت اول این سریال پخش شده )


هر شب ساعت 21/30 و در ساعت 13/30 تکرار




سوت پایان از 27 فروردین در شبکه خانگی

لوح فشرده «سوت پایان» رونمایی می‌شود


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، به مناسبت توزیع فیلم سینمایی «سوت پایان» ساخته نیکی کریمی در شبکه نمایش خانگی، مراسم رونمایی از این لوح فشرده با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم برگزار می‌شود.

در این مراسم آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی و دیگر عوامل فیلم به همراه تعداد کثیری از هنرمندان سینما و تلویزیون حضور خواهند داشت. مراسم رونمایی فیلم روز شنبه از ساعت ٢١ در سینما آزادی برگزار می‌شود در این مراسم فیلم «سوت پایان» که توانست جوایز متعددی را از آن خود کند، برای‌ آخرین بار روی پرده خواهد رفت.

توزیع فیلم از روز یکشنبه 27 فروردین‌ماه‌ توسط شرکت ریز موج انجام می‌شود‌.

«سوت پایان» داستان سامان و سحر زوج مستندسازی را روایت می کند که زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذرانند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه‌ای خراب می‌شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می‌سپارد و...

در این فیلم نیکی کریمی، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، آتیلا پسیانی و... به ایفای نقش های اصلی می پردازند.

مرحله نیمه نهایی سین مثل سریال

دوستان و همراهان همیشگی امشب برنامه سین مثل سریال در شب دوم مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد و امشب در گروه دوم


1- زیر تیغ


2- مدار صفر درجه


3- شب دهم


4- کیف انگلیسی


با هم رقابت خواهند کرد و از انجا که سایت برنامه سین مثل سریال هیچ کد و بازیگری در این مرحله معرفی نکرده باید با این برنامه همراه باشید البته کد سریال مدار صفر درجه به احتمال زیاد ( 2 ) هست که باید به 1000001 ساعت 11 امشب پیامک بزنید به احتمال زیاد شهاب حسینی امشب به عنوان بازیگر ( برای سریال مدار صفر درجه ) معرفی نخواهد شد و شنبه شب برای سریال شوق پرواز در نظر سنجی خواهد بود اما این فقط یک حدس و گمان است پس لطفا با برنامه امشب و فردا شب سین مثل سریال همراه باشید تا شهاب حسینی را به شایستگی به عنوان برترین بازیگر مرد دهه 80 انتخاب کنیم .


*برنامه سین مثل سریال هرشب ساعت 11 شب از شبکه اول سیما

یادداشت شهاب حسینی برای داستان‌نویسی پدرش

یادداشت شهاب حسینی برای داستان‌نویسی پدرش


کتاب - «فقط آنجا بود که خود را شناختم» یک داستان نیمه بلند اجتماعی است که پدر شهاب حسینی آن را نوشته و روانه بازار نشر کرده است.


به گزارش خبرآنلاین، کتاب «فقط آنجا بود که خود را شناختم» نوشته سید فخرالدین حسینی از سوی انتشارات فکرآذین منتشر شد. این کتاب 100صفحه ای یک داستان اجتماعی است که با قیمت 3500 تومان منتشر شده است.

 

در آغاز این داستان می خوانیم: «دکتر مهران آرین مثل سایر روزهای کاری اش، اتومبیل گرانقیمت خود را در پارکینگ بیمارستان پارک کرد و با طمانینه و وقار خاصی که حاکی از غرور و اعتماد به نفس زیادش بود با قدم های محکم و آرام از پله های ورودی بیمارستان بالا رفت. از کریدورها گذشت و پس از آنکه سلام های زیادی را متکبرانه با حرکت دادن سر پاسخ گفت، پس از مکث کوتاهی در قسمت نرسینگ و چک کردن برنامه روز به سمت دفتر مخصوص خودش راه افتاد اما دستش هنوز دستگیره اتاق را لمس نکرده بود که چشمش به مرد نسبتا جوانی افتاد که در مقابلش ایستاده بود. دکتر آرین با دیدن مرد مکثی کرد و با لحنی گلایه آمیز در حالی که در یک واکنش نا خودآگاه عصبی عینک پنسی اش را روی بینی جابه جا می کرد، گفت:

- بازم شما؟! آقا جان مگه نرفتی از من به نظام پزشکی شکایت کردی؟ خب...پس صبر کن تا جوابش بیاد.

اما مرد شهرستانی که انگار سخنان دکتر را نمی شنید نگاهی از ناامیدی و درماندگی به دکتر کرد و گفت: آقای دکتر آرین، من وقتی با هزار زحمت و بدبختی زن بیچاره ام را به اینجا آوردم، به من گفتن نگران نباشم چون دکتری که قراره زنت را عمل کنه دکتری ماهر و باتجربه است...اما حالا اون رفته و فقط دوتابچه یتیم هفت هشت ساله مونده رو دستم...»

 

شهاب حسینی، بازیگر محبوب و جوان سینما و تلویزیون کشورمان در یادداشتی با دستخط خودش که پشت جلد این کتاب منتشر شده، نوشته است:

«پدر، برایت رویشی به وسعت بهار، وسعت اندیشه ای به پهنای آسمان، طراوتی به زیبایی باران، هنری به وسعت همه درختان سرسبز و روشنایی قلب و دل به درخشندگی خورشید آرزو می کنم و یاری الهی را در ادامه این مسیر شکوفایی برایت از درگاه یگانه اش خواستارم.»

 

ساکنان پایتخت، برای تهیه این کتاب (در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

شهاب حسینی و سین مثل سریال

دوستان توجه داشته باشید که 3 سریال رقص پرواز / شوق پرواز / مدار صفر درجه از روز جمعه شب تا یکشنبه در بخش نظر سنجی سین مثل سریال حضور دارند برای شرکت در نظر سنجی :




جمعه 18 فروردین


کد سریال رقص پرواز ( 3 ) به شماره پیامک 1000001 ارسال کنید


کد شهاب حسینی ( 18 ) برای بازی در سریال رقص پرواز به 1000002 ارسال کنید




 شنبه 19 فروردین


کد سریال شوق پرواز ( 1 ) به شماره پیامک 1000001 ارسال کنید 


کد شهاب حسینی ( 16 ) برای بازی در سریال شوق پرواز به 1000002 ارسال کنید




یک شنبه 20 فروردین


کد سریال مدار صفر درجه ( 1 ) به شماره پیامک 1000001 ارسال کنید


کد شهاب حسینی ( 16 ) برای بازی در سریال مدار صفر درجه  به 1000002 ارسال کنید




*برنامه سین مثل سریال هرشب ساعت 23/15-1/30 بامداد پخش می شود و تنها در زمان پخش برنامه می توانید کدها را ارسال کنید .

اغاز مرحله دوم سین مثل سریال

دوستان و همراهان نازنین برنامه سین مثل سریال از امشب مرحله دوم نظر سنجی خود را اغاز

خواهد کرد لطفا از امشب 14 فروردین - 20  هرشب برنامه سین مثل سریال در ساعت 23/15 را از

شبکه یک سیما تماشا کنید شهاب حسینی با 3 سریال :


رقص پرواز / شوق پرواز / مدار صفردرجه


به این مرحله راه پیدا کرده با همراهی شما و به امید خدا شهاب حسینی با یقین بهترین بازیگر انتخاب خواهد شد .

برنامه امشب سین مثل سریال < سریال رقص پرواز

برنامه سین مثل سریال مثل هرشب 8 سریال را معرفی می کند تا بهترین سریال و بهترین بازیگر زن و مرد را معرفی کند امشب در بین سریال هایی که معرفی میشه سریال رقص پرواز با بازی شهاب حسینی و مهدی هاشمی و لاله اسکندری قرار دارد


برای رای دادن به سریال رقص پرواز کد ( 1 ) را به شماره 1000001


و


برای رای دادن به شهاب حسینی کد ( 10 ) را به شماره 1000002 



امشب در ساعت 23/20 پیامک بزنید .



*برنامه سین مثل سریال هرشب از روز نخست فروردین تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت و در  10 فروردین مرحله اولیه انتخاب بهترین سریال / بازیگر زن ومرد به اتمام خواهد رسید و در 2 شب باقی مانده به اتمام مرحله دوم به احتمال زیاد سریال های مدار صفر درجه و شوق پرواز نیز در این نظرسنجی قرار خواهد گرفت ................................ لطفا در این نظرسنجی ها شرکت کنید .


سایت برنامه سین مثل سریال