یادداشت شهاب حسینی برای داستان‌نویسی پدرش

یادداشت شهاب حسینی برای داستان‌نویسی پدرش


کتاب - «فقط آنجا بود که خود را شناختم» یک داستان نیمه بلند اجتماعی است که پدر شهاب حسینی آن را نوشته و روانه بازار نشر کرده است.


به گزارش خبرآنلاین، کتاب «فقط آنجا بود که خود را شناختم» نوشته سید فخرالدین حسینی از سوی انتشارات فکرآذین منتشر شد. این کتاب 100صفحه ای یک داستان اجتماعی است که با قیمت 3500 تومان منتشر شده است.

 

در آغاز این داستان می خوانیم: «دکتر مهران آرین مثل سایر روزهای کاری اش، اتومبیل گرانقیمت خود را در پارکینگ بیمارستان پارک کرد و با طمانینه و وقار خاصی که حاکی از غرور و اعتماد به نفس زیادش بود با قدم های محکم و آرام از پله های ورودی بیمارستان بالا رفت. از کریدورها گذشت و پس از آنکه سلام های زیادی را متکبرانه با حرکت دادن سر پاسخ گفت، پس از مکث کوتاهی در قسمت نرسینگ و چک کردن برنامه روز به سمت دفتر مخصوص خودش راه افتاد اما دستش هنوز دستگیره اتاق را لمس نکرده بود که چشمش به مرد نسبتا جوانی افتاد که در مقابلش ایستاده بود. دکتر آرین با دیدن مرد مکثی کرد و با لحنی گلایه آمیز در حالی که در یک واکنش نا خودآگاه عصبی عینک پنسی اش را روی بینی جابه جا می کرد، گفت:

- بازم شما؟! آقا جان مگه نرفتی از من به نظام پزشکی شکایت کردی؟ خب...پس صبر کن تا جوابش بیاد.

اما مرد شهرستانی که انگار سخنان دکتر را نمی شنید نگاهی از ناامیدی و درماندگی به دکتر کرد و گفت: آقای دکتر آرین، من وقتی با هزار زحمت و بدبختی زن بیچاره ام را به اینجا آوردم، به من گفتن نگران نباشم چون دکتری که قراره زنت را عمل کنه دکتری ماهر و باتجربه است...اما حالا اون رفته و فقط دوتابچه یتیم هفت هشت ساله مونده رو دستم...»

 

شهاب حسینی، بازیگر محبوب و جوان سینما و تلویزیون کشورمان در یادداشتی با دستخط خودش که پشت جلد این کتاب منتشر شده، نوشته است:

«پدر، برایت رویشی به وسعت بهار، وسعت اندیشه ای به پهنای آسمان، طراوتی به زیبایی باران، هنری به وسعت همه درختان سرسبز و روشنایی قلب و دل به درخشندگی خورشید آرزو می کنم و یاری الهی را در ادامه این مسیر شکوفایی برایت از درگاه یگانه اش خواستارم.»

 

ساکنان پایتخت، برای تهیه این کتاب (در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 15:07

سلام مرسی از عکسهای قشنگی که گذاشتین این کتاب کی میرسه شیراز ؟خیلی مشتاقم بخونم

با شماره انتشارات تماس بگیرید

زهرا یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 15:23 http://onlyshahabhoseini.blogfa.com/

سلام ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد