پشت صحنه درباره الی + نظر سنجی ها + خبر

پشت صحنه درباره الی در جلسه ای چند روز پیش با حضور عوامل فیلم به نمایش درامد طبق یک منبع اگاه قرار است در سال 89 پشت صحنه این فیلم توزیع شود ... 

 

 

نظرسنجی ها : 

  

محبوب ترین چهره    

 

 

*انتخاب بهترین بازیگر ( جهانی )   

 

سایت سینمای ما   

 

 مجله سینمایی سی نت  

 


 

در نوروز 89 شبکه های سیما به پخش فیلم های سینمایی می پردازند که از بین فیلم های شهاب حسینی تاکنون  :   

فیلم محیا  شبکه دو   - فیلم سوپراستار شبکه سه - فیلم شمعی در باد شبکه چهار - فیلم غیر منتظره شبکه تهران . 

 

زمان پخش دقیق فیلم ها به زودی اعلام خواهد شد .  

*فیلم سینمایی "سوپراستار" ساخته تهمینه میلانی اول فروردین ماه ساعت 20:15 روی آنتن می‌رود. در این فیلم شهاب حسینی، نسرین مقانلو، لیلا زارع، فریبا کوثری، رضا رشیدپور و ... بازی کردند. داستان "سوپراستار" درباره بازیگر مشهوری است که دچار غرور شده، اما با ورود دختری نوجوان به زندگی‌اش متحول می‌شود.

 

*فیلم سینمایی "محیا" سومین ساخته سینمایی اکبر خواجویی نوروز از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این فیلم سینمایی شهاب حسینی، الهام حمیدی، آزیتا حاجیان، برزو ارجمند، مجید سعیدی و مرضیه خوش‌تراش بازی کردند و داستان آن درباره جوانی است که در رسیدن به عشق خود محیا با مشکلاتی رو به روست. خواجویی تهیه‌کننده این فیلم  است. 

 

*دوشنبه9/1/1389 -شبکه تهران
غیرمنتظره
فیلم سینمایی غیر منتظره به کارگردانی محمدهادی کریمی در سال 1386ساخته شده و شهاب حسینی، دانیال عبادی، هانیه توسلی، سودابه بیضایی، مهرداد ضیایی، سیاوش حکت و شعار و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.
این فیلم سینمایی داستان جوانی خوش اندام و زیباست که شغل مانکنی و تبلیغاتی به او پیشنهاد می شود و وسوسه‌های شهرت و پول او را از مسیر زندگی دور می‌کند...