اکران سوت پایان + نسخه خانگی فیلم برف روی شیروانی داغ

اکران «سوت پایان» در مرداد ماه

تبلیغات فیلم سینمایی «سوت پایان» ساخته نیکی کریمی در گروه سینمایی قدس آغاز شد تا این فیلم اوایل مردادماه اکران شود.
به گزارش فارس، فیلم سینمایی «سوت پایان» ساخته نیکی کریمی قرار است پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان، اوایل مرداد ماه در گروه سینمایی قدس به اکران عمومی درآید. از این رو قرار است از این هفته مواد تبلیغاتی و آنونس فیلم که توسط «آرش معیریان» آماده شده به صورت گسترده در سینماها به نمایش درآید. پخش این فیلم نیز بر عهده «هدایت فیلم» است.
«سوت پایان»، همچون «یک شب» و «چند روز بعد» از ساخته‌های قبلی این فیلمساز، اثری اجتماعی است که نیکی کریمی خود نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است. در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشکلات سوژه فیلم خود می‌شوند و تا پایان راه او را همراهی می‌کنند.
نیکی کریمی، شهاب حسینی، آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی، رامونا شاه، غزاله رشیدی، نادر فلاح و ... در این فیلم بازی می‌کنند.



نسخه خانگی «برف روی شیروانی داغ» به همراه کتاب شعر محمد هادی کریمی عید فطر عرضه می شود


محمد هادی کریمی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» در گفتگو با سایت 30نماایران گفت:نسخه خانگی فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» به همراه کتاب شعرم عید فطر عرضه می شود.

کریمی افزود:پخش فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» برعهده هنرنمای پارسیان است.

به گزارش سایت 30نماایران،«برف روی شیروانی داغ» که اخیرا اکرانش به پایان رسیده است توانست با 6 سینما به فروش 180 میلیونی برسد.

گفتنی است شعرهایی که در این فیلم آمده بود بر عهده نویسنده اثر محمد هادی کریمی بوده است و قرار شده مجموعه شعر های این نویسنده عید فطر روانه بازار شود.