پخش آنونس "سوت پایان" در سینماها آغاز شد

پخش آنونس "سوت پایان" در سینماها آغاز شد


پخش آنونس "سوت پایان" ساخته نیکی کریمی که قرار است در گروه سینمایی قدس به روی پرده برود به تازگی در سینماها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" به روی پرده می رود. البته پخش این کار برعهده هدایت فیلم است و با همزمانی پخش نمایش عمومی این فیلم با ماه مبارک رمضان گروه پخش طرح های ویژه ای برای اکران "سوت پایان" دارند.

این فیلم در 15 سینمای تهران به روی پرده می رود و از هم اکنون آنونس آن که توسط آرش معیریان ساخته شده، در سینماها پخش می شود. کار ساخت تیزرها نیز برعهده معیریان است. همچنین پوسترهای "سوت پایان" توسط رضا عابدینی و حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است و به زودی تبلیغات آن آغاز می شود.

 "سوت پایان" که در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، نیکی کریمی، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی‌فر، غزاله رشیدی، نادر فلاح و آتیلا پسیانی بازی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره سامان و سحر زوج مستندسازی است که زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذارند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه‌ای خراب می‌شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می‌سپارد. سحر، دختری که در آن صحنه بازی کرده را به همراه دستیارش بعد از جستجوی فراوان پیدا می‌کند اما  با نزدیک شدن به دختر متوجه مشکل بزرگی در زندگی او می‌شود.

دیگر عوامل "سوت پایان" عبارتند از‌ نویسنده فیلمنامه و کارگردان: نیکی کریمی، تهیه‌کننده: جهانگیر کوثری، مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، موسیقی: کارن همایونفر، طراح گریم: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذار: حسین ابوالصدق، مدیرتولید: مجتبی متولی، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، مدیرتدارکات: امیر نوروزی، عکاس: احمدرضا شجاعی.

نیکی کریمی پیش از این فیلم‌های "یک شب" و "چند روز بعد" را کارگردانی کرده است.