عکس های کافه هنر

  

 

 

 

 

 

 

 

البته این عکس ها قدیمیه.مال وقتیه که هنوز افتتاح نشده بود.اما الان افتتاح شده.آدرسشم لواسان ، پاساژ حدیث.

 

 

نظرات 35 + ارسال نظر
بیتا پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 21:40

سلام شیوا جون. چطوری عزیزم؟ یک خواهش ازت داشتم: عکسهای مجله زندگی ایرانی اصلا لود نمیشه!!! اگه ممکنه این عکسها رو به ایمیلم بفرست. خییییییییییییییییییییییلی ممنون گلم!!!

سلام عزیزم
ببخشید من سرعت اینترنتم خیلی پایینه . اصلا نمیتونم فایل اتچ کنم. اما لینکش اگه مشکلی داره برطرف میکنم که از همین جا بتونی سیوش کنی.
موفق باشی

احمد جمعه 10 مهر 1388 ساعت 06:38 http://www.chavoshi2009.persianblog.ir

با سلام خدمت شما
با اجازه عکسهای شما رو کژی کردم و تو وبلاگم گذاشتم البته با ذکر درج منبع اگر دوست دارید بیایید با هم تبادل لینک کنیم شما من رو به نام چاوشی لینک کنید و بهم خبر بدید
فعلا بای

فائقه جمعه 10 مهر 1388 ساعت 09:11

سلام
دیشب وقت نشد زیاد از شهاب عزیز عکس بگیرم فقط تونستم ۲ تا عکس بگیرم و برای شما عزیزان بزارم
راستی در برنامه های بعدی شوک شهاب عزیز حضور داره یا نه؟
اینم آدرس عکسها:
http://aksupload.ir/pic/October/shahab dar barnameye shOk .1.jpg

http://aksupload.ir/pic/October/Shahab Dar barnameye ShOk .2.jpg

شیمااااااااااااااااا جمعه 10 مهر 1388 ساعت 10:52

خیلییییییییییییییییییییییییییییی مبارکه
چه ذیزاین خوشکلیییییییییییییییییییی داره از خدا می خوام که چرخش همیشه براشون بچرخه و موفق باشن.

نور جمعه 10 مهر 1388 ساعت 14:48

سلام خوبی
متاسفانه من نتونستم برنامه دیروز شوک رو ببینم اگه میشه می تونی دانلود این برنامه رو پیدا کنی و بزاری
ممنون می شم.

وبلاگ نویس محترم
با سلام

به اطلاع می رساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح الی 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه بویژه سالن پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.

سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتیال

تمنا شنبه 11 مهر 1388 ساعت 01:03 http://jadeyetanhaie.blogsky.com/

سلام بر شیوای خودم...
خوبی سرور من؟
بعد از مدتها....
دیزاین که حرف نداره شهاب هم حرف نداره...
من آپم.
بوس بوس.

آزاده شنبه 11 مهر 1388 ساعت 08:35 http://www.136452.blogfa.com

سلام خیلی عکسهای توپی هستند مرسی.به گوشه نشین سر زدم نوشته هات عالی وبی نظیرن .موفق باشی

فاطمه شنبه 11 مهر 1388 ساعت 12:03 http://ast.blogfa.com/

سلام
خسته نباشین
راستی چه خبر از سایه وحشت مگه قرار نبود بعد ماه رمضون بیاد پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه ( همراه همیشگی) شنبه 11 مهر 1388 ساعت 22:26

کافه شهاب مثل شهاب عالیه جای همه طرفدارا خالیه!

اناهیتا یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 10:38

سلام به دوستان عزیز شیوا جان می خواستم بدونم خود شهاب هم در این کافه حضور داره یا نه چون خود شهاب گفته بود در یکی از مصاحبه هاش که دوست داره یه همچین جایی درست کنه تا مستقیم با مردم در ارتباط باشه من کلی بابام راضی کردم تا بریم اخه جاشم خیلی دوره فکر کنم نزدیک خونه خودش نه؟بابای من از وقتی سوپر استار دیده عاشق شهاب شده من تا الان ۵ بار دیدم و هر بار با پدرم ولی از در باره الی خوشش نیامد میگفت نه سر داشت نه ته.یک سوال داشتم شیوا جان شهاب به غیر از نیما رئیسی و احمد ساعتچیان با هیچکس صمیمی نیست با حمید گودرزی یه مدت خیلی خوب بود چی شدیک سوال دیگرم هم راجع به فیلم برداری شوق پرواز بود که تا کی طول میکشه.من بهترین کار های شهاب ۱سوپر استار۲درباره الی ۳محیا۴ دلشکسته۵تنهایی۶شمعی در باد۷ رخساره ۸واکنش پنجم۹قتل انلاین۱۰ایب زن حرف نمی زندواوهام.سریال ها۱.مدار صفر درجه۲پلیس جوان از تب سرد هم بدم می اید.همین طور ار ناشناس . درضمینه اجرا ۱اکسیژن۲ رنگ صبح ۳ابی شوجذاب ترین فیلم هاش۱ سوپر استار۲ رخساره۳ محیادر رخساره خیلی خوشکل و جذاب بوداز گرداب و ادمک ها و بچه های ابدی و پرچم های قله کاوه به شدت متنفرهمیشه دو ست داشتم از شهاب بپرسم که چرا در پرچم های قلع کاوه بازی کردند.شهاب دورهای این فیلم ها را بازی کرد که هیچ کس از او توقعی نداشت ولی دیگر دوران ازمون وخطا نیست و شهاب باید از روی فکر و منطق انتخاب کند نه از روی احساس.ارزوی من این است که روزی با بزر گانی مثل پرویز پرستویی حاتمی کیا جیرانی بنی اعتماد لطیفی مجیدی مهر جویی وصدر عاملی کار کند.

سلام عزیزم
منم دقیقا نمیدونم.ولی فکر میکنم خودشون هم باشن.دوستانی که رفتن لطفا بگن.
از دوستان صمیمیشون هم من همینارو میشناسم که گفتی .
فیلم برداری شوق پروازم نمیدونم عزیزم.

سارا یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 11:56

شیوا جون عزیزم یه سوال :راسته که آقای حسینی برای بازی تو شوق پرواز میخوان برن مکه و حاجی بشن و سرشونو بتراشن؟!
جواب بدیا....خیلی مهمه گلی!

سلا عزیز دلم
اینو دیگه نشنیده بودم !!
تحقیق میکنم راجع بهش !
تو از کجا شنیدی ؟

شیرین یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 12:28

سلام به همه
افتتاح کافه هنر خیلی خبر خوبی بود واقعا مرسی
به آقای حسینی علی الخصوص به طرفدارانشون تبریک میگم ایشالله به مبارکی و میمنت
کسی تاریخ دقیق افتتاح رو می دونه ؟
اگر آره لطف کنه ما هم بدونیم .
سپاس

سلام
عید فطر افتتاح شد.

حبیب پارسا یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 12:36

سلام خانوم شیوا...
ببینم گل بوستان هنر از سوئد برگشتن؟

سلام عزیزم
آره.فکر میکنم برگشتن.

سحر یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 15:13

سلام شیوایی
چطوری خانوم؟
شیوا برو به این آدرسی که نوشتم
http://www.louh.com/content/3096/default.aspx
یه آدم.....یه خزعبلاتی راجع به شهاب نوشته! اما همه بدجوری کوبوندنش! برو نظرات رو بخون. خودتم یه چیزی براش بنویس حالش بیشتر گرفته شه!کیف میکنم وقتی میبینم شهاب اینقدر محبوبه و طرفداراش چقد قشنگ راجع بهش حرف زدن ! حتما بری بخونیا..خیلیییییییییییی باحاله..
بای بای عزیزم

سلام سحر جان
اولشو که خوندم دیگه ولش کردم ! ارزش خوندن نداشت.
نخونین اینارو.حیف وقتی که آدم بذاره این مثلا نقد های مقرضانه رو بخونه.
به هر حال مرسی که نوشتی.خوبه این آدما رو بشناسیم.

حسین یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 16:17 http://www.diskshop.blogfa.com

خداییش وبلاگ باحالی داری
من تو وبلاگت یه چرخی زدم وبلاگ خیلی باحالی داری
یعنی با سایت های دیگه فرق داره میدونی که چی میگم
مثل بقیه نیست که از همدیگه کپی کردند و نوشتند

اگر اشکال نداره میخواستم بگم با وبلاگت خیلی حال کردم اگه دوست داشتی وبلاگ منو تو وبلاگت با نام دعوتنامه پارسا اسپیس و پرشین گیگ لینک کن
در ضمن اگر خودت دعوتنامه خواستی نوکرتم هستم فقط کافی ایملت را در قسمت نظرات وبلاگ من بنویس تا برات 1000 تا دعوتنامه بفرستم

www.diskshop.blogfa.com

ن دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 11:20

سلام خسته نباشید ممنونم از مطالب و خبرهای که در وبلاگ قرار میدین.وما رو با فعالیت های شهاب با خبر میکنید.چطور از کارهای شهاب با خبر می شید؟آیا خود شهاب هم از وبلاگ دیدن میکنه؟

سلام
نه متاسفانه.فعلا خودشون وبلاگو نمیبینن.

baran دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 22:45

سلام خسثه نباشید من رفتم کافه هنر متاسفانه خود شهاب جون نبودراستی تو سایت نوشتید پاساژ حدیث در صورتی که اسم پاساژ هدیش هستش یه وقت اشتباه نکنن اونایی که می خوان برن

سلام عزیزم
مرسی که گفتی

نوشین سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 08:14

سلام شیوا خانومی
تو این آدرسه بازم از کافه هنر عکس داره
http://mfb-company.mihanblog.com/post/5
یه سر بزن
راستی چه جالب که حبیب پارسا هم به وبلاگت سر زده!

!!!!!!!....???????.........!!!!!!!! سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 15:04

salam.tavajoh kardid too akse avval aghaye hoseini 3ta az angoshtashoono chasbe zakhm zadan?

آمیتیدا چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 21:38

سلام بعد از این همه مدت که نبودم.
چطوری شیوای عزیزم؟
اوووووووووووووووووووووووووووه چقدر خبر!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم که همیشه موفق باشی خانوووووووم.

فاطمه پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 13:12 http://fatemehtop.blogfa.com

سلام عزیزم-من هم مثل تو عاشق شهابم-با تبادل لینک موافقی؟

انا هیتا پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 15:08

سلام شیوای عزیزم بازم ازت سوال داشتم و ان اینکه بالا خره نقش مقابل شهاب در شوق پرواز کیه الهام حمیدی یا کسی دیگر لطفا جوابمو بده چون برام مهم است.دوم اینکه بین فیلم هایی که شهاب عزیز اخیرا بازی کرده مثل اناهیتا و غیره نسبت به کدام حس خوبی داری به نظرت بازم شهاب می تواند جز کاندیده ها باشد.در ضمن بازی مریلا زارعی هم در کیفر قطعی شد چقدر جای شهاب خالی در این فیلم همش خدا خدا می کنم که فیلم برداری عقب بیفتد ولی انگار نمیشه.یک حسی به هم میگه فیلم خوبی میشه چون گار گردان بسیار خوبی دارد.در ضمن شهاب در شوق پرواز از قسمت اول حضور ندارد چراکه از کودکی شهید بابایی شروع می شود تا به جوانی ایشان میرسد بنابر این از قسمت هفت و هشت باید منتظر شهاب باشیم یعنی فقط ۵ قسمت بازم میگم اگر ۱۰۰۰ بار دیگر هم لازم باشه میگم شهاب نباید در این سریال بازی میکردمدار کجا این کجا حالا وقتی سریال پخش شد بازتابش را می بینید.من شهاب از ته قلبم دوست دارم دوست دارم در اوج همیشه باقی بماند.چون در این سینما هر روز یک ستاره سبز می شهکه همشون بیخودن مثل گلزارپور سرخ حامد کمیلی بهداد و زمانی.در ضمن شماهایی که میگین انش بس بدتر از مدار بود به خاطر گلزار و افشار این میگین ولی کیفر بد نمیشه چون استادی مثل فتحی داره عوامل حر فه ای داره بازیگرای خوبی هم خواهد داشت چون فتحی به بازیگرای حر فه ای اعتقاد داردیک حسی به من میگه به جای شهاب بهداد بازی می کنه که امیدوارم اینطور نباشد چون به شدت از بازی اغراق شده اش بدم می اید.

سلام عزیزم
باور کن من نمیدونم به خدا.اگه فهمیدم میگم.
من هیچ حسی نسبت به فیلمی که ندیدم ندارم.یعنی سعی میکنم نداشته باشم.اینجوری هیجان انگیز تره !
من گفتم شهاب تو قسمت اول شوق پروازه ؟ من منظورم رقص پرواز بوده اگه گفتم .
آناهیتا جان حتما قسمت نبوده.اصلا هم مهم نیست کی قراره بازی کنه.فکر نکن اصلا راجبش.راجع به این بازیگرای دیگه هم اینجوری نگو. بلاخره اونام آدمن ! از دوستای آقای حسینی هم هستن.

انا هیتا جمعه 17 مهر 1388 ساعت 12:54

سلام شیوا جان من جایی خواندم که این سریال یعنی شوق پرواز از کودکی شهید بابایی اغاز میشه پس قاعدتا اقای حسینی از قسمت اول حضور ندارند من اصلا منظورم رقص پرواز نبود گلم اشتباه نکن. در ضمن ۵۰ درصد از فیلم برداری گذشته بودکه اقای حسینی به گروه ملحق شدند.درضمن من نظرم راجع به بهداد گفتم بههر حال ادم می تونه از یکی بدش بیاد مگه نه.در ضمن شهاب عزیز در جوان ها از بهرام رادان خوشش می یاد در ضمن به همه بازی گر هااحترام میگذارد و هیچ وقت از خودش تعریف نمی کندولی حامد بهداد به شدت مغروراین من نمی گم کافی یک سر به سایت سینمای ما بزنیدکه بالاخره ۲نفر پیدا شدند که حرف دل من را بزنند.در ضمن برادر من یک سال پیش شهاب در خیابان مطهری دیده بود شهاب در تاکسی فرود گاه بودبرادرم با ماشین اون تعقیب کرده بودیک جا ماشین ایستاده و برادرم هم از فرصت استفاده کرده باهاش عکس گرفت میگفت خیلی خاکی بوداز اون موقع برادرم که نسبت بهش هیچ حسی نداشت عاشقش شده است در همه سایت های سینمایی که سر بزنی راجع به بهداد می نویسند ولی راجع به سوپر استار سینمای ایران شهاب عزیز نه انگار اون به جای شهاب سیمرغ گرفته

ستاره جمعه 17 مهر 1388 ساعت 14:29

سلام به دوستان گل و همچنین شیوا خانم و مهبان عزیز و تشکر از تمامی زحماتی که برای وبلاگ می کشند.
می خواستم به آناهیتا جان بگم که چرا اینقدر نگرانند؟ اگر شما 22 سالتونه آقای حسینی 36 سالشونه والان خودشون بهتر از هرکس دیگری میفهمند چه چیزی به نفعشونه و چه چیزی به ضررشونه.مگه نه؟ در ضمن فکر می کنم سریال شوق پرواز خیلی هم سریال خوبی از آب دربیاد چون فیلمنامه این سریال توسط 3 نویسنده حدود 8 بار بازنویسی شده وبازیگرانی که باهاشون راجع به فیلم صحبت کرده بودند(خانم ستاره اسکندری و آقای بهمن زرین کوب) تاکید کرده بودند که فیلمنامه این فیلم خیلی قوی بوده.از لحاظ بازیگر نقش اصلی هم که آقای حسینی عزیز باشه که مطمئنیم که از پسش بر میان و اینکه ایشون میخوان نقش یک شهید والا مقام رو بازی کنن مگه چه ایرادی داره؟تازه باید افتخار هم کنیم. در ضمن مگه چه عیبی داره که حامد بهداد نقشی رو که قرار بوده آقای حسینی تو کیفر بازی کنند رو بازی کنه؟ مگه غیر اینه که ابتدا قرار بوده نقش احمد درباره الی رو حامد بهداد بازی کنه ولی به خاطر وسواس آقای فرهادی این نقش رو به شهاب عزیز دادند که دیدیم یکی از بهترین نقش های سال بود، خوب حالا حتماً حامد بهداد خودشو کشته که این نقش رو بهش ندادن ،خوب اونم رفت تو دلخون بازی کرد که به اندازه خودش درخشید.به نظر من کاری که داره یه بازیگر بازی میکنه باید ارزشمند باشه شاید اگه آقای حسینی تو سریال دلنوازان بازی میکردن الان بیشتر دیده می شدند و بیشتر تو دل جوون های سطحی نگر جا میشدن ولی کارگردان های این سریال های روتین و سطحی نقش هاشون رو هم به همون بازیگرهای آماتور و تازه کار میدن نه یک بازیگر حرفه ای در حد آقای حسینی.شاید سریال هایی مثل مدار صفردرجه و شوق پرواز رو مخاطب عام(که اکثراً همون جوون های سطحی نگری هستند که امروزه در همه جا فراوانند) نبینه ولی کار ارزشمندی در کارنامه ایشون به حساب میاد و دیگه هر کارگردانی برای هر فیلم مسخره ای از ایشون استفاده نمی کنه ودر حقیقت عیار بازیگری ایشون بالا میره نه معروفیتشون و حاشیشون. در ضمن نمی دونم این فیلم مستند "راز" رو دیدید یا نه؟ بهتون پیشنهاد می کنم حتماً ببینید، چون مثلاً میگه وقتی به یک چیزی در ذهن خودتون اطمینان کافی داشته باشید حتماً اون اتفاق می افته بی برو برگشت.حالا امتحان کنید. وقتی ما مطمئن باشیم که آقای حسینی بازهم مثل قبل در این فیلم می درخشه این اتفاق حتماً خواهد افتاد. خیلی خوبه که آدم مثبت اندیش باشه چون اونوقت تمام مسیر زندگی مثبت طی خواهد شد.
ببخشید دیگه نصایحم تموم شد باید برم.خدانگهدار

ساغر شنبه 18 مهر 1388 ساعت 09:11

سلام.شیوا جونم چرا نظر منو تائید نکردی ؟من که چیز بدی نگفتم.گفتم؟؟؟

سلام ساغر جان
ببخشید.
ناراحت نشو.
نمیشد تایید کنم.

محمد آب نیکی شنبه 18 مهر 1388 ساعت 23:55

به عنوان یک شهروند لواسانی خیلی خوشحالم که شهاب حسینی عزیز تو این شهر و البته نزدیک خونه ما یک کافی شاپ بسیار شیک افتتاح کرده

[ بدون نام ] دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 23:26

شیوااااااااااااااااااااا کجاییییییییییییییییییییییییییییییی
دلمون لکید بابا!!

من همین جام به خدا !
فقط یه کم درسام سخته این ترم.سرم شلوغه.
راستی کاش اسمتو نوشته بودی !

******
مریم جان سوال شمام شایعه اس. خودتو ناراحت نکن.

مهربان پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 13:49

سلام لطفا جواب سوال من رو بده البته اگه می دونی!نمی دونی آقای شهاب خان الان در چه محدوده ای ساکنن؟هرچند سوال احمقانه ایه چون قطعا اگر تو بدونی دلت به حال من نمی سوزه که بگی!بابا پلاک خونه که نخواستم فقط محدوده اقامت!فقط کافیه خودتو بزاری جای من و الطفات کنی وبگی؟ اگر هم نمی دونی یه کم تحقیق کن ممنون می شم گلم!فقط وفقط محدوده مرسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لواسون. اینو که دیگه همه میدونن !

صمیم سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 14:58

سلام شیوا خانم
منم یکی از طرف دارای بد جور آقای حسینی ام.امروز اتفاقی به وبلاگتون برخورد کردم. سعی میکنم حتما برم لواسون.راستی رشته ی شما چیه؟می تونم شما رو در وبلاگم لینک کنم؟
ممنون از زحمتاتون.

سلام عزیزم
لینک کن.چه اشکالی داره ؟!
من کامپیوتر میخونم

صمیم یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 00:07

سلام شیوا جان
خیلی از لطفتون سپاسگزارم.یه سوال ازتون دارم.چی شد که به فکر راه اندازی این وبلاگ افتادید.و تا چه اندازه آقای حسینی رو می شناسید.یا ایشون شما رو؟
بازم از صبر و حوصلتون ممننون و سپاسگزار.انشاالله در آینده بیشتر آشنا بشیم.

مهربان یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 07:48

سلام چند وقته سر نزدید به وب دلمون تنگ شد!یه خواهشی داشتم از ماشین ایشون خبر داری که چیه؟ممنون میشم گلم

آشنا شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 00:05 http://roze-abi.blogfa.com/

سلام میخواستم بگم که من هم رفتم کافه هنر ۲بار که ۱بار آقای حسینی رادیدم وراستی اسم پاساژ هدیش است

حمیدرضا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 19:19

سلام
من خیلی دوست دارم آق شهاب رو از نزدیک ببینم میتونین کمکم کنین ایم میلم:
hami.star44@yahoo.com

man جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 15:36

mikhastam begam zaheran shoma 1bar ham tasmim nadashti ba aqaye superestar molaqat koni... pasazhe hadis na O hadish
diktash ham injurie:هدیش!!

دقت کنین این پست مال سال 88 و تو بقیه پست هایی که درباره کافه نوشته شده اسم پاساژ درسته. فقط اینجا اشتباه بوده که لطف کردین یاداوری کردین.
مرسی. موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد