فرهنگ سبز» گفتگوی اختصاصی با شهاب حسینی و همسرش

برای خواندن گفتگوی کامل و اختصاصی خانواده سبز با شهاب حسینی و همسرش به فایل زیر مراجعه کنید :  

 

  

                           

 

                 فرهنگ سبز» گفتگوی اختصاصی با شهاب حسینی و همسرش

نظرات 30 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 22:18

دست شما درد نکند.

آزاده چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 23:52

سلام شیوا جون مرسی خیلی ممنون از آپ تازه ات

پریناز پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 00:46 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام مرسی.مثل همیشه عالی ممنون از مهبان و شیوای عزیز.

تمنا پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 12:52 http://jadeyetanhaie.blogsky.com/

سلام شیوای خودم
چطوری شما؟
ما آپیم آبجی.

مرتضی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 13:28 http://www.mortezamansoori.blogfa.com

من هیچ وقت وبلاگ اولین طرفداران شهاب حسینی رو فراموش نمیکنم

ناتالی دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 14:11 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
شما به لینک دوستان من پیوستید
من آپم

پویا پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 17:17

سلام مهبان عزیز
لطفا یک ایمیل برایم بفرست تا چند تا عکس جالب از شهاب و همسرش برایت بفرستم.

ناشناس پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 17:18

نمی دونم با این آدمهای متظاهر آبی شو و سبز شو و هزار و یک شو دیگه زندگی کردی یا نه ؟ با هاشون شام خوردی بیرون رفتی زندگی کردی مهمونشون کردی مهمونیشون رفتی باهاشون مسافرت رفتی یا نه که اینجور سنگشون رو به سینه می زنی نه مطمئنم نرفتی اما وقتی با اکثرشون دوست بودی جهان و زندگی تو رو به سمتی سوق داده بود که با تک تک آقایون و خانمهای سوپر استار زندگی کنی اونوقت می فهمیدی که تاجهای کاغذیشان فضای این قلمرو بی آفتاب را چگونه احاطه کرده است ... دروغ تا حد بوندسلیگا ... شو تا حد آبی شو ... و ... قضاوت نمی کنم اما باورشون نکن اصلن باورشون نکن به خصوص این آقای سوپر استار رو

سلام
من سنگ هیچ کس رو به سینه نمیزنم...
هیجکس رو هم دیگه باور نمیکنم....
هیچکس ... حتی ...
کاش ایمیلتونو گذاشته بودین...

بیان یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 21:51

میتونم یه سوال ازتون بکنم شما طرفدار مهندس موسوی هستید

چطور مگه ؟

parnian دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 00:12

salam.baraye man baz nemishe!

مسعود دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 16:32

سلام.خسته نباشید.چرا نظرات دیر به دیر تایید میشن؟آقای ناشناس منظور شما این بود که شهاب هم همونطوریه که شما گفتین شده ؟آخر نوشتتون آوردین قضاوت نمیکنم،ولی هرچی دلتون خواست گفتین....

سلام
ببخشید.به خاطر مشغله ها و گرفتاریهای منه. شرمنده.

محمد دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 16:52

من نه منظور خانم یا آقای ناشناسو میفهم نه جواب مهبان عزیز.ما برخورد آقای حسینی و اخلاق و رفتار این سید بزرگوارو دیدیم و اگر باورشون کردیم بیخودی و بی اساس نبوده.

بیان دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 23:25

همینجوری سوال کردم اگر دوست ندارید بگید مهم نیست

بله ! هستم !

تمنا سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 00:36 http://jadeyetanhaie.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
اس ام اسا قطعه همه چی قطعه این چه وضعشه؟
دیدی چی شدههههههههه؟
درود به شرف همه مردم پاک و صلح طلب...

هالی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 23:37

سلام مخصوص به شیوای عزیز و زحمت کشمون
چقدر دلم براتون تنگ شده بود خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا!
وقتی کامنتای قبلو خوندم خاطراتم زنده شد
به قول صدیف جان چه روزایی داشتیم!
ممنون از زحماتت
خسته نباشی عزیزم

هالی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 23:45

راستی به آقای حسینی و همسر نازنینشون٬ هم به دلیل انتخاب به عنوان زوج خوشبخت و هم افتتاح کافه قشنگشون تبریک میگم.
با آرزوی زندگی پر برکت برای خانواده ی عزیز حسینی.

ستاره پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 00:28 http://fathihassan.blogfa.com

سلام
من وبلاگتون رو با کمال میل لینک کردم شما هم اگر تمایل داشتید لطفا من رو با عنوان(استاد حسن فتحی کارگردان عشق و عرفان)لینک کنید.
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و آقای حسینی و خانواده ی محترمشون

[ بدون نام ] شنبه 12 دی 1388 ساعت 14:00

سلام
معلومه که خودت هم میدونی که الان طرفدار موسوی بودن تعجب داره .که گفتی بله!هستم!
پس طرفدارش نیستی.یا تعجب می کنی که چرا طرفدارشی.
اگه این طوری نیست پس زبان فارسی رو خوب بلد نیستی.

گزینه آخر درسته . ویرایشش میکنم :
بله.هستم.
شما چرا اسمتونو نمینویسین ؟

بیان شنبه 12 دی 1388 ساعت 21:51

باریکلا به شما

شیما سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 11:12

سلام مرسی بابت عکس ها من عاشق شهاب حسینی هستم

الهام چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 17:14

age fuzuli nabashe mikham beporsam ke aghaye hosseiniro az kay va cheghadr dust dari?
dar zemn mer30 az in ke weblogeto zud be zud up mikoni
aliye
adre3 coffeeshope aghaye hosseniro migi?

سلام عزیزم
من از پلیس جوان آقای حسینی رو شناختم.
آدرس کافه شون هم اینه :
لواسان - بلوار امام خمینی - پاساژ هدیش

بیان چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 21:03

از شخصیت عالی برخوردار هستند (شهاب حسینی)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 11:12

چرا مثل خارجیا حرف میزنی
((پلیس جوان)) ! بگو یه پلیس

منظورتون چیه ؟
شما چرا اسمتونو نمی نویسید ؟

الی شنبه 19 دی 1388 ساعت 15:12

سلام.خسته نباشید و خیلی ممنون از مطالب خوبتون.با اینکه سایت رسمی طرفداران آقای حسینی شروع به فعالیت کرده و من حس می کنم کسایی که به اینجا سر میزنن کم شده ولی من که این سایت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.اینجا بی نظیره!و از اینکه طرفدار آقای موسوی هستید خوشحالم.
یه سوال.من یه عکسی از آقاشهاب با گریم محیا با شیلا خداداد دیدم! نمی دونم درست دیدم یا نه ولی فکر کنم همینه.شما میدونید برای چه فیلمیه؟میتونید برام بفرستیدش؟

سلام
از لطفتون خیلی ممنون . این طور موقع ها آدم میتونه دوستای واقعیشو بنشناسه.
منم فکر کنم اون عکسو دیدم.به احتمال زیاد فتوشاپی بوده.چون محیا هیچ ربطی به شیلا خداداد نداره.احتمالا عکسا رو گذاشتن کنار هم. متاسفانه من ندارم اون عکسو. شرمنده.

مسعود یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 21:36

سلام.ازاینکه تو این بحبوحه امتحانات وبلاگ به روزه خوشحالم.در ضمن شهاب با این پل ارتباطی که بین خودش و طرفداراش برقرار کرده،نشون میده که مخاطباش و طرفداراش براش ارزش والایی دارن.فقط امیدوارم ادامه دار باشه این ارتباط.
براش و همه ی طرفداراش آرزوی موفقیت میکنم.

ناتالی سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 01:15 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
من آپم

نیروانا سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 14:19

یه خبر خوب !
تله فیلم تنگنا با بازی شهاب و نیما قراره در برنامه جشنواره فیلم های تلویزیونی از شبکه سه پخش بشه اما تاریخش هنوز معلوم نیست!!!!!!!

پریناز سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 15:29 http://www.shahabjoonam.blogfa.com

سلام الی عزیز.آقا شهاب در فیلم سایه وحشت با شیلا خداد همبازی هستند.

مهناز سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 23:26

سلام به شیوولی جان
چطوری گوگولی؟
وبلاگتون عالیه

الی شنبه 26 دی 1388 ساعت 09:55

سلام پریناز جون. آخه گریم آقا شهاب مال محیا بود.احتمالا همون چیزیه که شیوا (اگه اشتباه نکنم) جون گفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد