زندگی خصوصی بازیگران فیلم می شود

زندگی خصوصی بازیگران فیلم می شود





چیستا یثربی از نگارش فیلمنامه ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان سینما خبر داد.


چیستا یثربی در گفتگو با خبرنگار ادبی خبرگزاری سینمای ایران گفت: فیلمنامه تازه ام در فضایی مستند گونه می گذرد. در این فیلم زندگی اجتماعی چند تن از بازیگران مطرح سینمای ایران بررسی می شود. این هنرمندان به دلیل شهرت قادر نیستند در فضاهای عمومی رفت و آمد کنند و این موجب دردسر آن هاست.

وی افزود: به نظرم رسید، بهتر است هریک از بازیگران نقش یک بازیگر دیگر را در این فیلم سینمایی بازی کند. در این اثر، مخاطب با روحیات این هنرمندان و مشکلاتی که در اثر مواجهه با جامعه پیدا می کنند آشنا می شود و محرومیت آن ها از برقراری ارتباط اجتماعی سالم را در قالب تصویر می بیند.

یثربی گفت: انجام بسیاری از فعالیت های روزمره مردم، برای هنرپیشه ها تبدیل به آرزو شده است. ایده این فیلمنامه نیز وقتی در حال قدم زدن با یک بازیگر بودم به ذهنم خطور کرد. این هنرپیشه زن مشهور آرزو داشت بتواند حین قدم زدن در پاساژ بستنی بخورد. به نظرم می رسد صحنه آغازین فیلمنامه نیز از همین جا باشد.

چیستا پثربی در پایان گفت: نام احتمالی این فیلمنامه "یک شب آرام با بستنی" است که در حال حاضر، ضمن مذاکره با چند کارگردان مطرح، در حال نگارش آن هستم.