دی وی دی 12 جشن دنیای تصویر با نام «شب پرستاره» منتشر شد.

کافه سینما- دی وی دی دوازدهمین جشن دنیای تصویر با نام «شب پرستاره» منتشر شد. تیزر دیدنی این مراسم را در "کافه سینما" ببینید. در این تیزر لحظاتی از حضور داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، کتایون ریاحی، حامد بهداد، رضا یزدانی، الیکا عبدالرزاقی، سعید راد، مصطفی زمانی، امیر جعفری، بهاره رهنما، حمید فرخ‌نژاد، رضا رویگری، شهاب حسینی، مریلا زارعی، برزو ارجمند و مهران مدیری بر روی سن جشن حافظ دیده می‌شوند.




                                          تیزر جشن دنیای تصویر  را از لینک زیر ببینید 



                                                            کافه سینما

نظرات 8 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 12:57

ممنون بابت خبر در اسرع وقت تهیه اش میکنم.
مهبان جان کلیپ ها و عکس های این 3 سال که آرشیوش حذف شده رو به وب اضافه نمیکنید؟

دوست عزیز مسئول بروزرسانی وبلاگ در ابتدا دوستم شیوا بوده .... بعید می دونم

سحر ناز جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 01:38

سلام دوست خوبم مهبان جان یه درخواستی داشتم

شب شیشه ای رو نمیتونم پیدا کنم و اینکه اگه ممکنه برنامه بهارستان رو با حضور شهاب حسینی که در نوروز چند سال پیش پخش شد برای د انلود بذارید و برنامه سی سال سی سریال با حضور شهاب حسینی و حسن فتحی .

خیلی ممنون گلم

برنامه شب شیشه ای در سایت یوتوب موجوده و به زودی در وبلاگ هم اپلود میشه

برنامه بهارستان رو ندارم

برنامه سی سال سینما دذ لینک زیر موجوده

http://www.aparat.com/v/7ee4a3586cca15d7db8b20d096f83d32206315

hedie یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 07:38

pas chera tarafe ma nayumade......

در هفته اینده توزیع خواهد شد

سحر ناز دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 00:52

خیلی خیلی ممنون مهبان جون .

وبلاگ قشنگی دارین.
دوستی با شما افتخار من است.
برای بیشتر شدن این دوستی با تبادل لینک موافقید.[قلب][هورا]

mina dahesh شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 16:02 http://maxsoft.blogfa.com

سلام و خدا قوت
مهبان عزیز متشکرم از خبرها و پست های جدید در بلاگت

- ایا اطلاعی داری که اقای حسینی در جق+ عضو هستند یا خیر؟
خانمش پریچهر جون چطور؟

- ایا این خبر صجت دارد که اقای حسینی دوباره پدر شده است؟

وبلاگ من در زمینه کامپیوتر است.خوشحال میشم هم جواب سوالاتم را دهی و هم از وبلاگم بازدید کنید.
با تشکر

راستس دلم برای سریال همسفر و بازی زیبای اقای حسینی تنگ شده کاش میشد انرا تلویزیون پخش میکرد.

دوست عزیز متوجه نشدم سوال اولتون چی هست ؟ اما شهاب حسینی در اینترنت هیچ گونه فعالیتی نداره و عضو هیچ فضا و سایتی نیست

بله شهاب حسینی نزدیک به 1 سال میشه که دوباره پدر شده و صاحب دومین پسر به نام امیرعلی

mina dahesh سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 15:36 http://maxsoft.blogfa.com

سلام مهان عزیز
متشکر از پاسخ هایت به سوالهایم

حقیقتش جدود1ماه پیش خواستم پروفایل ایشان را در google plus ببینم. نامشان را جستجو کردم و احساس کردم که عکسشان را دیدم اما بلافاصله برق قطع شد و ....
دوباره امتحان کردم اما خبری از عکسشان نبود!

اما سوال من:
لطفا اقای حسینی یا خانمشون در google plus عضو هستند؟

نهبات من عضو facebook نیستم . اما ایشان عضو هسند.


بسیار متشکرم

دوست عزیز عرض کردم شهاب حسینی هیچ گونه فعالیتی در دنیای مجازی نداره حتی سایت

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 14:09

سلام
من هم به نوبه خودم به ایشان تبریک میگویم.
به امید موفقیتهای بیشترو بیشتر


مهبان این خانم که لوح را با اقای حسینی می دهد کیست؟

خانم مریلا زارعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد