شهاب حسینی در مراسم ختم پدر پیمان معادی

دیروز سه شنبه دوم خرداد ماه 91 مراسم ختم پدر پیمان معادی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که شهاب حسینی نیز همراه با هنرمندان دیگر در این مراسم شرکت کردند .



نظرات 3 + ارسال نظر
hedie چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 16:59

ey vaaaaay...chera???noch ishalla khoda biamorze....tasliat migam

منصوره پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 21:24

بچه ها با دقت به این نظر توجه کنید !!!!!

موسسه هنرهای تصویری سوره بزودی فیلم پرسه در مه رو وارد شبکه خانگی خواهد کرد..
انگار دیگه واقعاً موضوع جدی شده چون در صفحه اول این سایت نظرسنجی تحت این عنوان ذکر شده که "دوست دارید فیلم پرسه در مه را با چه فرمتی در شبکه نمایش خانگی ببینید؟"

http://www.vacsoureh.com/Default.aspx

گزینه ها هم : blu-ray و DVD هستند..
من ضمن دعوت از همه کسانی که این مدت دو سال رو خیلی وعده وعید واسه انتشار "پرسه در مه" شنیدند و نتیجه ای ندیدند عرض کنم که موضوع داره جدی میشه.. این نظرسنجی میزان جدیت این موسسه رو برای پخش فیلم نشان میده.
دو فرمتی که از جانب این سایت در نظرسنجی مطرح شده: DVD رو که همه با ماهیتش آشنا هستیم.. کیفیت عالی، بسیار حجم بالا .. اما شاید خیلی ها با blu-ray آشنایی نداشته باشند، بلو ری فرمتی جهانی ست که بسیاری از فیلمهای بروز در سراسر دنیا تحت کیفیت این فرمت اکران می شوند.. حجم فیلم عالی، شفاف، زنده و از هر لحاظ دلچسبه .. این دو فرمت با هم فرقی ندارند اما بلو ری فیلمها رو جهانی تر کرده ..

از شما دعوت می کنم که حتماً در این نظرسنجی شرکت کنید چون مساله "پرسه در مه" بهترین فیلم آقای حسینی وشاید یکی از بهترین فیلمهای 30 سال اخیر ایران در میونه..

یاسی جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 14:57

ببخشید ولی جز پست جدیدتون، بقیه عکسا از صفحه 1-10 همه فیلترن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد