عکس های اختصاصی سینمای ما از شهاب حسینی









شهاب حسینی:

جایزه جایش روی گنجه خانه است


شهاب حسینی که در جشن چهاردهم سینمای ایران تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم‌های «درباره الی» و «پرسه در مه» ساخته بهرام توکلی کسب کرد. در پاسخ به این سؤال که آیا بزرگترین خطر برای یک هنرمند موفقیت است به بانی فیلم گفت: بله، این سؤال درستی است به این خاطر که مسؤولیت هنرمند و توقع اطرافیان از او را نسبت به قبل افزایش می‌دهد. همیشه از خداوند خواسته‌ام که هرگاه قرار است موفقیتی نصیب من شود قبل از آن ظرفیت‌اش را برای من ایجاد کند.به عقیده من اوضاع جشن سینمای ایران هم در حال حاضر مشابه اوضاع سینمای ایران است. من در این جشن شادی واقعی را در چهره اهالی سینما مشاهده نکردم که امیدوارم در آینده این اتفاق رخ دهد.شهاب‌حسینی برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پایان گفت: جایزه تنها به عنوان یک تشویق برای هنرمند محسوب می‌شود، مانند نمره قبولی است تا بازیگر بداند تا بدین جا درست و صحیح عمل کرده است و این روند باید ادامه یابد و متوقف نشود چرا که من هیچ‌گاه به جایزه به عنوان نقطه اوج نگاه نکرده‌ام. در حال حاضر من فقط خوشحال هستم بدین جهت که فرصت تجربه کردن در کنار کارگردانانی چون اصغر فرهادی و بهرام توکلی را پیدا کردم در غیر اینصورت این جایزه فقط جنبه یادگاری دارد و جایش روی گنجه خانه است.
نظرات 14 + ارسال نظر
* یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 01:04

واقعا عکس های زیبایی بود و تنها دلیلش هم رخ زیبا و جذاب شهاب حسینی من تیکه های شوق ژرواز هم دیدم فکرشو نمی کردم اینقدر جذاب باشه فکر می کردم با یک سریال خشک مذهبی روبه رو میشم اما جنب و جوشی که اقای حسینی دارند کاملا در این مجموعه موج میزنه بسیار بسیار خوشم اومد و بیشتر از همیشه مشتاق دیدن این مجموعه شدم

محبوب یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 03:16 http://mmm5319.blogfa.com

سلام
اولین باره که میام اینجا
خیلی ممنون ازاین همه عکس جالب و قشنگ
من هم خیلی خوشحال شدم از اینکه شهاب خان به حقش رسید
بازم ممنون
با افتخار لینکتون کردم
بای

[ بدون نام ] یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 10:28

چقدر این آدم دوست داشتنیه!!
آقای حسینی بزرگوار و عزیز دیگر واهمه ای ندارم از این که بگویم " برای خوب بودن و دوست داشتن بهترین گزینه اید ! "
عرض تبریک ویژه مجدد به سید بزرگوار و خانواده ی محترمشون و همه ی طرفداران اصیل و قدرشناسشون و همین طور تو شیوای عزیزم
فقط براشون سعادت و بهروزی و خوشبختی و موفقیت بیشتر در سایه ی حق تعالی ارزو میکنم

صدیف یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 10:35

فکر کنم اسممو یادم رفت بنویسم ! صدیف بودم

مریم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 11:13

البته خدمت اقا شهاب عرض کنم که دیگه دوران قدیم تموم شد. این روزا دیگه خونه ها گنجه منجه ندارن!

مریم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 11:38

پریروز ظهر اتفاقی زدم شبکه 3 همون قسمتی رو دیدم که شهاب داره از اتوبوس پیاده میشه(خیلی خوش شانسم.نه؟!!!) فکر کنم اولاش باشه. ولی بازم میخوام ببینم. اگه میشه نحوه ی دانلودش رو توضیح بدید .مرسی

الناز یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 13:33

واقعا شهاب حسینی از معدود هنرمنداییه که با رسیدن به موفقیت و شهرت خودشو گم نکرده

ایشالا همیشه موفق باشه
مرسی از وبلاگ خوبتون

پری یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 14:40

خدای من این شوق ژرواز خیلی خوشگل بود واقعا دوست دارم که زودتر پخش بشه من خیلی خیلی خوشم اومد

مسعود یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 15:14

سلام.۵ سالگی وبلاگ روتبریک میگم.(البته اگه اشتباه نکرده باشم).چه خوبکه شهاب هم تو همچین روزایی جایزه گرفت.ای کاش مینوشتین که وبلاگ ۵ ساله شد.
ممنون بابت همه زحماتتون.

سلام آقا مسعود
از لطفتون ممنون .
سالگرد تاسیس وبلاگ دقیقا همین امروزه . ۲۸ شهریور . همین که یادتون بود بزرگترین هدیه است واسه وبلاگ ما .
براتون آروزی سلامتی و شادی دارم .
ممنون از همراهی همیشگیتون .
موفق باشید.

پردیس یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 16:37

دستتون درد نکنه .واقعا برای این وبلاگ زحمت می کشید.
عکس ها عالی بودند.
باز هم گرفتن تندیس خانه سینما رو به اقای حسینی و خانواده محترم و همه طرفداران واقعیشون تبریک می گم.
به امید دیدن کار های ارزنده ایشون.

الی یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 16:44

چقدر این تندیس به دستان نحیف شهاب نازنین میاد و چقدر شیرینه این لبخند زیباش همیشه شاد و پیروز باشی

نیلا یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 17:02 http://shahrokhlovesiavash.blogfa.com/

سلام دوست عزیز وب خیلی قشنگی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی ما رو با اسم هواداران شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی لینک کن. بعد بهمون بگو با چه اسمی لینکتون کنیم؟؟؟
[بدرود][بدرود][بدرود]

مریم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 17:13

نگفتین.بالاخره ما چجوری شوق پرواز رو دانلود کنیم؟!

مهبان یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 19:58

مریم نازنین لینک برنامه سینما گلخانه از ایران سیما گرفته شده و فقط برای مشاهده است و امکان دانلود نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد