اکران «من و زیبا» از مهرماه

پرستویی و حسینی روی پرده سینماها/ اکران «من و زیبا» از مهرماه

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون‌ حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از مهرماه روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون‌ حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از مهر‌ماه روی پرده سینماها می‌رود.

پرویز پرستویی، شهاب حسینی، عمار آقایی، دریا عاشوری، صادق صفائیان، رضا ناجی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه «موسی» به خانه برسد «راحله»، همسر او بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. «موسی» در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ «راحله» شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای «جعفر» تنها یادگار «راحله» می‌ریزد و...

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته در برج میلاد به روی پرده رفت.

«فریدون حسن‌پور» فعالیت سینمایی خود را در سال 1365 با دستیاری کارگردان در فیلم سینمایی «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی آغاز کرد.

وی در کارنامه فیلمسازی خود تا کنون هشت فیلم بلند ساخته است.

فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» با بازی متفاوت گلاب آدینه و محمد‌رضا فروتن یکی از آثار شاخص این کارگردان به شمار می‌رود. مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» آخرین سریالی است که از فریدون حسن‌پور به روی آنتن شبکه اول سیما رفت.