پرونده کامل فیلم جدایی نادر از سیمین در ویژنامه نوروزی مجله فیلم

 


شماره 423 ماهنامه سینمایی فیلم همراه با پرونده کاملی درباره "جدایی نادر از سیمین" منتشر شد.

پرونده "جدایی نادر از سیمین"، گفتگو با ساره بیات، پیمان معادی، بابک کریمی، سارینا فرهادی، اصغر شهبازی، اصغر فرهادی، شهاب حسینی و گزارش‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و یادداشت‌هایی درباره فیلم‌های این دوره.



گفت‌و‌گو با شهاب حسینی: من هیچ‌وقت نیستم...



شهاب حسینی (گفت‌وگوکننده: نیما عباسپور): ما تمام انرژی‌مان معطوف شده به خلق قصه‌ها و دنیاهای مجازی، در حالی که واقعیت‌ها دارد از دست‌مان می‌رود. به طور مثال من شاهد بزرگ شدن بچه‌ام نبودم. برای من بزرگ شدن بچه‌ام کات خورده، دیزالو نشده. کل خاطرات من از بچه‌ام اگر روی هم بگذاریم خلاصه می‌شود در به دنیا آمدنش که آن هم در اوج کار من بوده و بچگی‌هایش. چندی پیش دیدم دارد برای من کتاب می‌خواند. دیدم بچه‌ی من باسواد شده و من متوجه نشده‌ام. یا پیری پدر و مادرم. مادرم قلبش را عمل کرد، من نبودم. باتری گذاشت، من نبودم. من هیچ‌وقت نیستم. همه چیز در بازیگری سینما خوب و جذاب است اما نه آن ‌قدر که آدم بخواهد تمام زندگی را فدایش کند.