ستاره‌های اکران نوروز 90/ نقش‌آفرینی‌های غیرقابل پیش‌بینی

ستاره‌های اکران نوروز 90/ نقش‌آفرینی‌های غیرقابل پیش‌بینی


فیلم‌های اکران نوروز سال 90 عرصه‌ای برای نمایش توانایی‌های بازیگران مختلف است، بازیگرانی که بعضی از آن‌ها غیرقابل پیش‌بینی ظاهر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم‌های اکران نوروز 90 نمایش دهنده توانایی‌های طیف‌های مختلف بازیگری سینمای ایران است، در سویی از این طیف اکبر عبدی کمدین محبوب دهه 60 و 70 قراردارد و در سویی دیگر بهرام رادان و شهاب حسینی که از ستاره‌های نسل تازه هستند.

در سویی از این جریان "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی ایستاده که تعریفی تازه از بازیگری در سینمای ایران ارائه می‌دهد، تعریفی که در جشنواره برلین هم دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است، در سویی دیگر از این طیف "اخراجی‌ها 3" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است که آن هم تعریفی از بازیگری در قالب کمدی و تیپ‌سازی به تصویر می‌کشد که بیش از هر چیز مورد پسند عامه است.


این تفاوت‌های سبک بازیگری می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد، بازی واقع‌گرای پیمان معادی و شهاب حسینی تکان دهنده و تاثیرگذار است. ساره بیات در قالب یک بازیگر مکمل تحسین‌برانگیز است و لیلا حاتمی چند پله بالاتر از دیگر بازی‌های درخشانش، گروه بازیگران فیلم اصغر فرهادی می‌توانند به فروش فیلم کمک کنند، به ویژه شهاب حسینی که علاوه بر جلب اعتماد مخاطب نخبه، منتقدان و کارگردان‌های مطرح سینما اقبال عمومی را هم دارد و ستاره‌ای محبوب است.




بر اساس اخرین خبر اکران فیلم جدایی نادر از سیمین از پنج شنبه 26 بهمن اغاز خواهد شد .

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 13:23 http://pouriapoursorkh.blogfa.com

سلام...با اپ ویژه نوروزی(مصاحبه مجله زندگی ایرانی با پوریا پورسرخ)منتظرتم[گل]

_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم
_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم

پریا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 20:00

من افتخار می کنم به شهاب حسینی به عنوان یک هنرمند توانا و جوان ایرانی که به این زیبایی و درستی به خانواده توجه داره و تبریک میگم بهش که با این کار درستش محبوبیتش جندین برابر خواهد شد من اینده ای درخشان تر از الان و برای شهاب نازنین می بینم و ایمان دارم که همیشه این محبوبیت جاودانه خواهد شد امیدوارم که با توانایی بیشتر و روحیه شاداب تر در اینده به سینما برگرده که مایه افتخار سینما نه تنها در ایران بلکه فراتر از ایران است ( خرس نقره ای برلین ...)

مسعود پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 02:18

سلام.نمیدونم چی بگم ولی اینطوری که شهاب میگه حداقل ۵ سال پس فکر نکنم حالا حالا ها ببینیمش(البته از ۲ سال دیگه).چه بد!امیدوارم شهاب به طرفداراش هم فکر کنه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 19:21

اخه این چه پوستریه که عکس شهاب روش نیس خوبه خودشونم می دونن ۸۰ درصد خرس نقره ای که نصیب تیم بازیگری مرد شد سهم شهابه اون وقت!!! به علاوه ی فروش فیلم که رو دوش دو تا سوپراستار فیلم یعنی شهاب و لیلا ( و البته بیشتر شهاب) هستش.

آزاده جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 00:34

سلام دلم خیلی گرفته اگه شهاب عزیز دیگه نباشه .........................فقط ازش خواهش میکنم به فکر ما هم باشن گزیده کار شدن یه چیزه خداحافظی یه چیز دیگه امیدوارم گزیده کار بشن مثل همیشه موفق و سربلند سال نو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد