عکس های جدید از تئاتر ملاقات

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 00:59

سلام بهتون تبریک میگم واقعا خسته نباشید که اینقدر فعال هستید ممن هر روز به وبلاگتون سر میزنم براتون آرزوی سلامتی و موفقیت های روز افزون میکنم در مورد عکسها هم باید بگم عالی هستند خیلی دوست داشتم که تاتر آقای شهاب حسینی رو برم ولی بنا به دلایلی نشد ولی امید وارم تا آخرین روزها بشه یه کاریش کرد امیدوارم که بعد از مدت ها یه کار خوب وقوی ببینم.مرسی برای همه زحماتت

سپیده پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 16:26

ممنوووووووووون بابت اطلاع رسانی بموقع.عالی بود.راستی نمیدونین چرا جشن تقدیراز برگزیدگان سین مثل سریال رو برگزار نکردن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

زینب پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 17:00

فوق العاده بود.
شاهکاری از شهاب حسینی.
دعا می کنم خدا حفظش کنه.
چقدر جای یه همچین آثاری در هنر ما خالی بود.
من که بازم میخوام برم ببینم و همچنین روزشماری می کنم فیلمش بیاد.
تبریک به شهاب حسینی عزیز که خدایی حق شاگردی رو خوب به جا آورده در خصوص گفته ی خود شهاب حسینی که : "استاد سمندریان یک جمله بسیار خوب داشت که می‌گفت شما زمانی موفق خواهید بود که تماشاگر در مرتبه اول که با شما مواجه می‌شود.

طبیعتا ابتدا شخصیت ظاهری شما را می‌بیند ولی بعد از گذشت زمانی نقش را ببیند و بعد از گذشت سی دقیقه دیگر نقشی را هم نبیند و خودش را در نقش ببیند."
آسوده باش که موفق شدی.

آریا جمعه 28 مهر 1391 ساعت 00:23

ملاقات بی نظیر بود...واقعا خسته نباشید میگم به آقای حسینی.من واقعا لذت بردم و اگه بتونم دوباره برای دیدن این تئاتر قوی و پرکار حتما میرم....موفق باشید آقای حسینی

حوری جمعه 28 مهر 1391 ساعت 11:55

دیروز خاطره شد گل سرخ دیشب خاطره شد ماه و در کدامین فردا شب بلند خاطره خواهد شد آفتاب سلام عزیزان بار اول که رفتم ملاقاتو دیدم دلم نیومد بیام و بنویسم خدا رو شکر که میگن فیلمبرداری شده و این جوری دیگه هممون میتونیم ببینیم ولی خیلیام از شهرستان اومده بودن و میومدن به خود شهاب میگفتن شهابم ازشون تشکر میکرد شهابم وقتی از در اومد بیرون بعد سلام به همه خوش اومدگویی میگفت و بازم تشکر میکرد و تا ساعتها وایمیساد تا جواب همه رو بده به آقا شهاب گفتم بعد از ملاقات دیگه کجا میتونیم شما رو ببینیم گفت ایشالا تاتر بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد