«تعبیر خواب» برای شهاب حسینی


«تعبیر خواب» برای شهاب حسینی


به گزارش «بانی فیلم»، فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه کنندگی ابراهیم رضایی از هفته گذشته وارد مرحله پیش تولید شده و طی هفته جاری تصویربرداری اش آغاز خواهد شد.
از میان بازیگران تاکنون با حمید ابراهیمی، مهران نائل، الهه حسینی، علی امیری، رضا آشتیانی و... قطعی شده و طی چند روز گذشته گروه با شهاب حسینی نیز برای ایفای نقش اصلی کار به توافق رسیدند. تست گریم نهایی این بازیگر نیز بزودی انجام می شود. او قرار است در نقش یک سرگرد نیروی انتظامی جلوی دوربین رود.
حسینی در حال حاضر منتظر آغاز دوباره بازی اش در فاز سوم سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی است و در کاری دیگری حضوری ندارد.
این بازیگر فیلم های سینمایی «خانه پدری»، «من و زیبا» را نیز آماده اکران دارد.
میرحسین معلومی نیز دیگر بازیگری است که به تازگی به گروه بازیگران این پروژه پیوسته است. «تعبیر خواب» داستان پلیسی را روایت می کند که با وجود مشکلات فراوانی که با آنها دست به گریبان است، میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده مانده و نمی داند چه کار کند. او زمان چندانی نداشته و باید تصمیم قطعی خود را بگیرد... این تله فیلم محصول مشترک ناجی هنر و شبکه اول سیماست و مهر سال جاری و به مناسبت هفته ناجا روی آنتن این شبکه برود.
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تصویربردار: اشکان اشکانی، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه و لباس: محمود صادقی، مدیر تولید: افشین ایلبیگیان، جلوه های ویژه: عظیم محمدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: محمدرضا دست فال.

نظرات 5 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 21:26

خبر خیلی خوبیه امیدوارم فیلم خیلی خوبی هم باشه...

معصومه یوسفی سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:11

مرسی مهبان جان من عاشق فیلمهای شهاب جانم امیدوارم این فیلمشون هم مثل همه اثارشون تماشایی و دیدنی باشه با ازرزوی موفقیت برای همه طرفداران شهاب عزیز

هدی سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 17:13

کارهای آقای حسینی واقعا دیدنی هستند.راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده
azadeh-samadi.blogfa.com(طرفداران آزاده صمدی)
saedsoheili.blogfa.com(طرفداران ساعد سهیلی)

حمیدرضا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 18:42 http://hoor.blogfa.com/

۱۲ کلیپ تصویری از مراسم ردپای خدا(یادبود شهید سرلشگر عباس بابایی) با حضور خانواده شهید بابایی و نقش آفرینان سریال شوق پرواز. بطور اختصاصی از وبلاگ مردان هور...

سلامممم .


خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد