گفت و گوی تنهایی با شهاب حسینی

گفت و گوی تنهایی


با


شهاب حسینی 


جمعه ساعت 22/20  شبکه چهار


و


تکرار روز بعد ساعت 14

نظرات 10 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 21:48

سلام توروخدا اگه می تونی بعدش دانلودش رو بزار رو سایت من از امریکا ایمیل می دم. دمت گرم

آزاده جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 17:56

سلام یه خواهش دارم

لطفا گفتگوی تنهایی رو بعد از پخش بذارید برای دانلود

یه دنیای خیلی بزرگ ممنون

هانیه ابوالقاسم جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 23:26

آفرین صد هزار آفرین به این هنرمند هم خدا شناس و هم با اخلاق که همه رو امشب جذب کرد واقعاً که خوش به سعادتش که انقدر هنرمندانه و با اخلاق توانست شهاب حسینی بهت تبریک می گم و به خانم گلش هم تبریک می گم و خوش به سعادتش شهاب حسینی بهت تبریک می گم .

[ بدون نام ] شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 00:03

سلام
قسمت آخر گفت وگو را دیدم،فوق العاده بود
ازتون خواهش میکنم لینک دانلودش رو بذارید تا به دوستان دیگه هم بدهم.بسیار آموزنده بود کلی کیف کردم

طناز شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 11:09

سلام. دیشب دیدمس. خیلی گفت وگوی قشنگی بود. لطفا اگه تونستی دانلودشو برامون بذار.
خیلی عالی بود

معصومه یوسفی شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 11:19

با تشکر از شما مهبان عزیز بابت زحماتتون من دیشب برنامه اقای شهاب حسینی رو دیدم وبی نهایت لذت بردم برای شهاب جان وخانواده محترم ارزوی سلامتی دارم.

mina dahesh شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 14:39

سلام
مننتونستم برنامه را ببینم. خواهش می کنم اگر کسی ضبطکرده ، ان را upload کنه ولینکش را بده....................خوااااااااااااااااههههههههههههههههههههههشششششششششششش

مسعود سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 18:26

سلام.خسته نباشید.اگه میشه برنامه گفت وگوی تنهایی رو واسه دانلود بذارید.من ندیدم.

کوروش جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 19:26

خیلی جالب بود .واقعا خیلی خداشناس و مومن است ای کاش تمام بازیگران مثل او بودند. خیلی بااخلاق است.خخخخخخخخخخخخیییییلی

معصوم چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 19:21

چرا لینک دانلود گفتگوی تنهایی شهابو نمیذارید؟
لطفا این کارو بکنین
مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

دوست عزیز لینک دانلود این گفتگو

http://shmedia.blogfa.com/page/inteviews.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد