اسکاری که مردم با دل وقلب‌شان به یک فیلم می‌دهند

در اکران خصوصی فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» مطرح شد:

اسکاری که مردم با دل وقلب‌شان به یک فیلم می‌دهند

فیلم‌ سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی در اکرانی خصوصی برای جمعی از سینماگران و پزشکان به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این برنامه که جمعه ـ 30 تیر ماه ـ در پردیس سینمایی «قلهک» برگزار شد،‌ جواد نوروزبیگی مشاور تهیه این فیلم با بیان اینکه «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» با شرایط بسیار سختی ساخته شد‌، سخنانش را اینگونه ادامه داد: اما نگاه خیرخواهانه‌ای پشت فیلم بود و قرار بود در ابتدا یک سریال در خصوص پیوند اعضا باشد و در حالی که خوب جلو رفته بودیم اما در میان راه به مشکل برخوردیم و قرار شد کار سینمایی باشد.

در ادامه دکتر مسجدی ـ مدیرعامل جمعیت حمایت از پیوند اعضای ایرانیان ـ در سخنانی با اشاره به روند شروع اهداء عضو در ایران اظهار کرد: این موضوع از پنج درصد اعلام رضایت به 90 درصد رسیده است و هنوز هم احتیاج فرهنگ سازی در این خصوص داریم که موثرترین زبان ،‌ زبان هنر است.

وی افزود: انتظار داریم صدا و سیما این فیلم را تبلیغ کند و وزارت ارشاد و سایر نهادها هم باید از این فیلم حمایت کنند. ضمن اینکه سردار کارگر هم از طرف نیروی انتظامی قول هرگونه همکاری را به ما داده است.

این فوق تخصص بیماری‌های ریوی تاکید کرد: اگر با این فیلم پنج نوجوان به زندگی برگردند‌، بزرگترین پاداش است‌ و به اعتقاد من اسکاری است که مردم با دل و قلبشان به شما می‌دهند.

وی ادامه داد: «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» باید سریع به زبان‌های خارجی زیرنویس شود تا در کارگاه‌های مربوطه اهداء عضو در حدود 60 کشور دنیا به نمایش درآید.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با صرف شام در رستوران پردیس سینمایی «قلهک» همراه بود‌، حمید فرخ‌نژاد‌، محسن علی‌اکبری،‌ علی معلم‌، هوشنگ گلمکانی ،‌ منوچهر هادی، شهرام حقیقت دوست‌، مهراوه شریفی نیا‌، حبیب اسماعیلی‌، علی علایی،‌ کیوان کثیریان، آنا نعمتی ،‌ فرشته مهدی‌زاده‌، بهاره رهنما‌، فرهاد توحیدی‌، مسعود سلامی و سیدجمال ساداتیان حضور داشتند.