هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در راه جشنواره فیلم فجر

تدوین فیلم درخشنده تمام شد
ساخت موسیقی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»


تدوین فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آخرین روزهایش را سپری می‌کند.
به گزارش «بانی فیلم»، هایده صفی‌یاری که از اواخر فیلمبرداری مونتاژ فیلم درخشنده را آغاز کرده بود، این روزها مراحل پایانی تدوین را پشت‌سر می‌گذارد. قرار است به‌زودی صداگذاری «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آغاز شود. همچنین ساخت موسیقی فیلم به کارن همایون‌فر سپرده شده و این آهنگساز به‌تازگی مراحل ابتدایی ساخت موسیقی را آغاز کرده است. قرار است اولین نمایش فیلم پوران درخشنده در جشنواره فیلم فجر باشد.
«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» داستان دختری است که در دو ازدواج قبلی‌اش شکست خورده و در آستانه ازدواج سوم دچار بحران روحی شده است.
شهاب حسینی،‌ مریلا زارعی،‌ جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی،‌ فرهاد آئیش،‌ مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان،‌ امیر دژاکام،‌ مهدی ماهانی، امیر آقایی،‌ نیما صفایی و ستاره اسکندری بازیگران اصلی این فیلم هستند. پوران درخشنده خود تهیه‌کنندگی فیلم تازه‌اش را برعهده دارد

نظرات 5 + ارسال نظر
hedie یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 06:57

ooooh jashnvare fajr?mage gharar nabud zudtar ejran she?dire ke unmoghe

منصوره یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:15

جــــــــــــــــــــــــــــــیغ!!!!

خدای من قراره در جشنواره ببینیمش، پس امسال سال آقا شهاب میشه...
از خدا می خوام بازی درخشان و کلیدی داشته باشه..

هستی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 13:08

سلام میگم شما عکسی از برنامه ی نیمرخ یا اکسیژن با اجرای شهاب یا فوتبال هنرمندان سال 81 یا اجرای جشن سالگرد شبکه 3 در سال 81 ندارید؟ نمی تونید از جایی تهیه کنید؟ من اون عکسا رو میخوام هیچ جایی وجود نداره چی کار کنم؟

من جشن سالگرد شبکه 3 دارم اما متاسفانه نمی تونم پیداش کنم

هستی شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:07

وااای یعنی واقعا دارید؟ خواهش میکنم بگردید و پیداش کنید و تو وب بذارید خیلی خیلی خاطره انگیزه

امیدوارم

سنا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:20

من هم مثل دوست خوبم هستی اون فیلمهارو میخوام.


میتونم دعا کنم که زود زود پیدا کنید و به دست ما برسونید؟؟؟


خواهش میکنم!!!.[گل]

امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد