اخرین خبرها از هیس دخترها فریاد نمی زنند



پوران درخشنده گفت: به جای معرفی یک بازیگر دختر، نیما صفایی را انتخاب کردم که با توجه به استعدادهایش قرار است سینما را به صورت حرفه ای پی‌گیری کند.

کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دختران فریاد نمی زنند...» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، درباره انتخاب بازیگر مرد به جای بازیگر زن، افزود: قصه فیلم حول محور بازیگر دختر فیلم می‌گذرد، که علاقمند بودم از یک نابازیگر برای اینفای این نقش استفاده کنم که تماشاگر بیشتر آن را باور کند. اما هر چه جلوتر رفتم و تست‌های بیشتری گرفتم، کمتر به نتیجه رسیدم. چند مورد هم که در نهایت تایید شدند، به دلیل سختی‌ ایفای این نقش، از استفاده از آن‌ها منصرف شدم.


کارگردان «خواب‌های دنباله دار» تصریح کرد: به هر حال به جای معرفی یک بازیگر دختر به سینمای ایران، یک پسر را معرفی کردم به نام نیما صفایی که قرار است به صورت حرفه ای وارد سینمای ایران شود.


بنابراین گزارش، فیلمبرداری این فیلم سینمایی حدود ده روز است که شروع شده است و فیلمبرداری آن در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) ادامه دارد.


تا به حال همه بازیگران فیلم مقابل دوربین رفته اند و بازی شهاب حسینی در سکانس های دادگاه به پایان رسیده است.


فیلمبردای فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند...» به کارگردانی پوران درخشنده در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) ادامه دارد.


ترکیب بازیگران این فیلم در کنار شهاب حسینی عبارت است از: مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی.

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار پارسا پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 17:42

پیشاپیش تولد شهاب حسینی عزیز و پسر نازنینش محمد امین رو تبریک می گم و امیدوارم این هنرمند دوست داشتنی همچنان در اسمان هنر ایران بدرخشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد