مخاطبان جام‌جم شهاب حسینی را برگزیدند

مخاطبان جام‌جم شهاب حسینی را برگزیدند


شهاب‌الدین حسینی عنوان برترین بازیگر سریا‌های هفتگی شبکه جهانی جام‌جم از نگاه مخاطبان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کیش، در دومین روز از مراسم جشن فجر و قدردانی برترین‌های شبکه جام‌جم قرار است از مجموعه‌های هفتگی تقدیر به عمل آید.

در بخش برترین سریال هفتگی این شبکه از نگاه مخاطبان قرار است ضمن تقدیر از مجموعه تلویزیونی شوق پرواز از سریال ستایش تجلیل شود.

همچنین در بخش برترین بازیگر زن در سریال‌های هفتگی ضمن تقدیر از بازی الهام حمیدی در سریال شوق پرواز از نرگس محمدی به عنوان بازیگر مجموعه سریال ستایش تقدیر خواهد شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از داریوش ارجمند در مجموعه ستایش از شهاب‌الدین حسینی بازیگر مجموعه شوق پرواز به‌عنوان برترین بازیگر مرد سریال های هفتگی تقدیر به عمل خواهد آمد.

گزارش تکمیلی مراسم دومین روز جشن فجر و برترین‌های شبکه جام جم از نگاه مخاطبان متعاقبا منتشر می‌شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
منصوره شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 19:47

من واقعا واسه این انتخاب خوشحالم. خدا حفظشون کنه در کنار خانوادشون، امیدوارم به این مراسم برن، هرچند می دونم درگیر فیلمبرداری "دخترها .." هستن.

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 20:23 http://setare-2nbaledar.blogfa.com/

برنامه ۷ دیشب را تماشا کردم و کمی خوشحال از اینکه مسعود فراستی ناراحت است. براستی ما چرا باید در مقابل موفقیت بزرگ یک هنرمند ایرانی جبهه بگیریم، من نقد های فراستی را همیشه گوش دادم که بعضی از آنها نیز مورد پسند بوده مخصوصا در مورد فیلم فارسی،

اما درباره جدایی از سیمین نه، به نظر می رسد که مسعود خودش فیلم را خوب نفهمیده است یا توان فهمیدن فیلم را به عنوان یک تابلویی از جامعه ای که ما در آن روزگار می سپرانیم را ندارد. مردم پیش از آن که خارجی ها به فیلم فرهادی جایزه دهند به این فیلم جازه داده بودند. شاید یکی از دلایل موفقیت این فیلم در جشنواره های بین المللی قضاوت نا عادلانه شما به این اثر بوده است !!!! فراستی با گفتن اینکه توهمی ایجاد شده باز بر طبل نفرت کوبید و به نظر می رسد که در مورد برخی از آثار با یک پیش زمینه سیاسی قضاوت می کند نه نقد، که اگر نقد کند ما می پذیریم.


پیمان دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:28 http://taraneh-cinema.blogfa.com

سلام.انتخاب شهاب حسینی عزیز رو تبریک میگم
وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید

۹۶ دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:46

آبجی مهبان عزیزم سلام.

حالتون خوبه؟؟



این چند روزه چرا این سایت طرفداران شهاب باز نمیشه؟؟؟؟؟

سلام
ما در جریان فعالیت های سایت نیستیم

hedieh پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 14:04

e!filmbardarie aghaye hosseini tamum shod?noch baba man koli barname rikhtam ke beram hatman.....ay baaabaaaaaaaa...nemishe begid locationeshun dg kojahas?khahesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد